Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Xenon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Normal ca intre sticla clara (facelift) si aia veche e o mica diferenta......la fel si intre lupa si fara lupa........dar de aici pana la a spune ca astea vechi cu xenon aftermarket sint chioare e mult......eu am stat la semafor langa un Clk mai nou...asta cu facelift care avea lupa si xenon de fabrica si am vazut ca lumina mai putin ca la mine...
    Despre ce zic mecanicii de la vreo reprezentanta ma lipsesc...ma gandeam ca ai citit in vreo revista vreun studiu despre faruri......cum e de ex. in ultimul nr. din Auto Motor si Sport, unde sint testate farurile mai multor modele de masini........dar asa din auzite....

    Comment


    • #32
      Si eu am xenon aftermarket pe facelift si se vede foarte bine..nu este o lumina imprastiata
      W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
      E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
      YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
      GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

      Asphalt F*ck*r

      Comment


      • #33
        M-am referit la diferenta intre far cu halogen si far cu xenon pana in facelift.Iar respectivii mecanici au consultat documentatia producatorului pentru acest model ( atunci cand am vrut sa vad daca imi pot monta faruri cu bixenon daca inainte am avut xenon simplu ).Totusi daca totul se rezuma la bec, de ce producatorul a optat pentru alt tip de far pentru xenon si nu , pur si simplu, a schimbat doar becul?Dar sa o lasam balta.

        Comment


        • #34
          Pentru a trai si furnizorii de piese frate...ca asa functioneaza industria auto....mereu alte piese si alte piese...sa manance toti...iar daca tu te uiti in gura mecanicilor de la reprezentanta care incearca sa-ti bage repede pe gat piese noi si fff scumpe.....cum a patit un coleg forumist caruia i-au zis sa dea vreo 80 milioane pe tot sist de injectie in loc sa schimbe niste garnituri...acum intelegi de ce se schimba cu totu? sa fie cat mai scump...ca pe lumea asta nimeni nu vinde ceva ieftin si bun...toti vor sa-ti vanda cat mai scump...ii doare in cot de varianta cea mai buna pt. buzunaru tau...doar de profitul lor
          Last edited by VLADD; 03-07-2008, 19:31 PM.

          Comment


          • #35
            i-ti da eroare pt. ca ,computerul de bord vede diferenta de tensiune consumata care in cazul xenonului este mai mica si practic nu recunoaste becul,din aceasta cauza ai eoare de bec ars la bord.ca sa remedieze problema se monteaza cate un condensator pe fiecare bec sa filtreze curentul si atunci totul va fi ok.

            Comment


            • #36
              condensatori

              ai idee ce tip de condensatori si cum se monteaza?

              Comment


              • #37
                Mi-am batut gura de pomana sa explic mai devreme? Sau voi postati fara sa cititi ce scriu ceilalti ?
                Condensatorii sint inclusi in kit, sint pusi deja pe fire, dar nu ei sint cei care fac sa nu mai dea erori, ci balastul...ala tre sa fie digital, adica de generatie mai noua.....

                Comment


                • #38
                  Si cu balastul digital da erori,condensatorii nu ii au toate kiturile,dar nu de asta se monteaza ci ca sa se aprinda in cazul in care nu se aprind fara.

                  Comment


                  • #39
                    xenon

                    da are dreptate vladruse. singura metoda e balastul pe can insa nu toate merg la mercedes cum trebuie si din pacate gasesti foarte greu acet balast. degeaba zic toti vanzatorii de xenonae ca aceste balasturi nu dau erori... asa o fi dar poate pe alte masini. in primul rand nu balastul digital e potrivit pt mercedes ci cel pe can si trebuie sa fie de o generatie foarte noua ceea ce nu prea gasesti pe la toti importatorii de xenon. Intrebam de acei condensatori ce tip si cum se monteaza pt ca ma intereseaza sa nu flicareasca macar sau sa aprinda dupa ce pornesti farurile nu neaparat pt eroare. in momentul cand iti da eroare in bord ele incep sa flicareaca si automat balastul le stinge.

                    Comment


                    • #40
                      eu mi-am pus xenon cu balast digital, pe W203 - far cu oglinda... si rau am facut! vad cu ele parca as avea festile, nu faruri! si nu am probleme cu vederea! Dar as vrea sa imi pun pe proiectoare, dar dupa ce imi voi lua unele cu geam clar. Aveti idee de unde? multumesc

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by cosminstoian View Post
                        eu mi-am pus xenon cu balast digital, pe W203 - far cu oglinda... si rau am facut! vad cu ele parca as avea festile, nu faruri! si nu am probleme cu vederea! ...
                        Ce model de temperatura a culorii aveai? K12000, K8000, K6000, K4300, etc. ?
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #42
                          - KELVIN (k) - O unitate de baza pentru temperatura termodinamica (temperatura culorii) utilizata pentru a masura cat de alba este lumina. Cu cat valoarea este mai mare cu atat lumina devine din ce in ce mai albastra indreptandu-se catre mov.
                          - LUMEN (lm) - Unitatea internationala (SI) pentru fluxul luminos. De exemplu o lumanare obisnuita produce circa 12 lumeni iar un bec incandescent de 60W produce circa 830 lumeni. Cu cat valoarea e mai mare cu atat lumina e mai stralucitoare.

                          Temperatura....Fluxul luminos
                          ...culorii (k).........(lumeni)
                          ....3,000 K....=....3,200 lm....(alb-galbui)
                          ....4,100 K....=....3,000 lm....(alb-cald)
                          ....5,000 K....=....2,700 lm....(alb-rece)
                          ....6,000 K....=....2,600 lm....(alb-albastrui)
                          ....8,000 K....=....2,000 lm....(albastru)
                          ..12,000 K....=....1,600 lm....(mov)

                          * Cu un +/- de 10% la valuarea de lumeni, in functie de marca (producator).

                          Pentru o luminozitate optima se recomanda becuri cu o temperatura a culorii de 4000K - 6000K care asigura o vizibilitate sporita fara a deranja ceilalti participanti la trafic. Becurile de peste 6000K sunt utilizate mai mult in scopuri estetice, pentru culoarea albastra-mov a luminii.




                          Rata de pierdere a lumenilor
                          Unul dintre cele mai importate avantaje pe care kit-urile DURAXEN il au in comparatie cu alte kit-uri HID este acela de a-si pastra puterea de stralucire chiar si dupa 2200 ore de functionare.

                          Comform standardelor internationale dupa 2200 ore de functionare becul trebuie sa atinga cel putin 60% din puterea de stralucire a uni bec nou. Becurile DURAXEN ating 70% ceea ce demonstreaza calitatea superioara a acestora.
                          Sursa http://www.duraxen.ro/avantaje.html
                          Xenon Instalatii, montaj : Duraxen
                          Last edited by orca; 12-03-2008, 00:37 AM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #43
                            Miscarea sus-jos pe care o fac farurile xenon se realizeaza doar cind sunt lasate pe Auto sau si cind se aprind normal? Pt ca am obs. ca la mine nu mai face miscarea asta,sau nu mai sesizez eu.Cand am achizitionato din Germania am vazut ca realiza miscarea asta!Putea sa se defecteze asa una doua....?(Nu am adus-o de mult si nu am circulat cu ea..)

                            Comment


                            • #44
                              Am primit oferta de montare xenon pe orice Mercedes la Service Moldocar, Iasi, profilat pe Mercedes. Persoana de contact-patronul-dl. Doru Rusu, tel 0744706928. Fac si rescrieri de soft functie de VIN-ul masinii.

                              Comment


                              • #45
                                Far xenon OE

                                din cate vad s-au abatut colegii de la discutia initiala. In concluzie daca: cumpar doua carcase de far cu xenon OE se pot monta pe o masina echipata din fabrica cu far halogen? Ce ar mai trebui cumparat ca sa potem face farurile funcionale? Ce fel de instalatir Xenon? De cine sa fie produsa? Recomandati ceva anume?
                                Multumesc si astept sugestiile voastre.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF