Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune scazuta in sistem P008700

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cl600 View Post
    Da, astea sunt valorile. Încearcă și la cald.
    Salut. Atasez si niste valori la cald. Normal ca nu stiu sa le interpretez !

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


    • #17
      Valorile sunt OK. Daca nu găsești ceva pe la cablaj, fă testul cu eprubete.
      Mașina pare Euro5, astfel daca nu a făcut deja, in orice reprezentanța primești Update antipoluare, care poate îndrepta sau macar îți arată altceva.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        Buna ziua! Ati rezolvat problema presiunii scazute? Aceeasi problema o am si eu la un E250 CDI din 2013. Masina a fost la reprezentanta, la diverse service-uri, la service reparatii sisteme de injectie, nimeni nu gaseste de unde vine problema. Rampa comuna si filtrul de combustibil si eu le-am schimbat, dar fara rezultat. Corectiile injectoarelor sunt bune, pompa din rezervor a fost si ea verificata si aparent functioneaza corect, nu a mai ramas decat pompa de inalta presiune. O sa merg din nou la reprezentanta, dar nu cred ca o sa gasesca problema, sa cer update de soft? M-au intrebat de data trecuta daca doresc dar m-au atentionat si ca exista riscuri si mai bine o lasam asa.

        Comment


        • #19
          Originally posted by MBE250CDI View Post
          Buna ziua! Ati rezolvat problema presiunii scazute? Aceeasi problema o am si eu la un E250 CDI din 2013. Masina a fost la reprezentanta, la diverse service-uri, la service reparatii sisteme de injectie, nimeni nu gaseste de unde vine problema. Rampa comuna si filtrul de combustibil si eu le-am schimbat, dar fara rezultat. Corectiile injectoarelor sunt bune, pompa din rezervor a fost si ea verificata si aparent functioneaza corect, nu a mai ramas decat pompa de inalta presiune. O sa merg din nou la reprezentanta, dar nu cred ca o sa gasesca problema, sa cer update de soft? M-au intrebat de data trecuta daca doresc dar m-au atentionat si ca exista riscuri si mai bine o lasam asa.
          Eu nu am rezolvat inca. Urmeaza sa verific returul injectoarelor, conform recomandarii logice a lui cl600. Daca un injector pierde pe retur prea mult, scade presiunea in rampa. Ma pune pe ganduri, faptul ca tu ai verificat acest lucru si nu ai gasit probleme. Incerc sa schimb si sonda de masurare a presiunii din rampa, care poate are ,,scapari de conexine,,in conditiile in care becul de eroare se stinge singur dupa un anumit timp. Am cautat sonda originala Delphi93077521A, dar nu o gasesc ! Nu stiu daca sa o cumpar de la alt producator!

          Comment


          • #20
            Nici eu nu am facut testul de retur injectoare, asta urmeaza sa fac, pentru ca toti mecanicii mi-au spus ca daca sunt bune corectiile nu pot scapa presiune, totusi alta varianta nu mi-a ramas. Prin sonda de masurare a presiunii va referiti la senzorul de presiune de pe rampa? Dupa cum am spus, eu am schimbat rampa cu totul fara rezultat. Si din cate am mai citit la nimeni nu a fost problema rampa comuna. Daca nu sunt injectoarele problema cu siguranta e pompa de inalta presiune sau cel putin regulatorul de debit de pe ea. Ce am mai observat e ca problema apare atunci cand e cald, daca merg noaptea sau cand e mai rece, merge bine si nu mai intra in avarie. Daca aflati ceva, va rog postati si aici, eu de aproximativ o jumatate de an ma chinui sa rezolv problema si nu reusesc...

            Comment


            • #21
              Tu ce eroare ai?
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #22
                Cel mai frecvent P0087 si mai rar P0252.

                Comment


                • #23
                  Valva de pe pompă, se ocupă cu coborârea presiunii, astfel când aceasta vrea sa fie schimbată, presiunea in rampă urca rău.

                  Pt presiune scăzută, ia postul de la capăt și încheie cu:



                  După ce repari defectul, update-ul de soft o să îți placă la nebunie.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc pentru sugestii, revin cu detalii imediat ce reusesc sa rezolv sau sa aflu ceva.

                    Comment


                    • #25
                      Am facut testul cu eprubetele si injectorul 3 este problema. Ce recomandare aveti, sa pun injector nou, sau sa-l repar pe al meu? Eu as prefera unul nou, este vreo problema daca schimb doar injectorul defect, sau trebuie sa le schimb pe toate? Mi s-a spus ca punand unul nou o sa le strice apoi pe celelalte..

                      Comment


                      • #26
                        Nu știu cine " o să le strice", însă de cele mai multe ori chiar, un injector din dezmembrări e mai bun decât unul reparat prost.

                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #27
                          Am comandat deja injector nou, nu repar nimic, multumesc!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by MBE250CDI View Post
                            Am facut testul cu eprubetele si injectorul 3 este problema. Ce recomandare aveti, sa pun injector nou, sau sa-l repar pe al meu? Eu as prefera unul nou, este vreo problema daca schimb doar injectorul defect, sau trebuie sa le schimb pe toate? Mi s-a spus ca punand unul nou o sa le strice apoi pe celelalte..
                            Salut. Cum pornea masina ta cu acel injector cu probleme, deoarece a mea porneste la sfert si calda si rece? Eu am fost la doua teste pana acum. Unul Delphi care zice ca doua injectoare dau balarii, in conditiile in care masina porneste bine, asa cum am mai spus si unul Bosch, unde am gasit o problema la senzorul de presiune care sare peste valoarea recomanda doar la 2500 ture cu masina pe loc, nu in mers. Dupa 2500 de ture, intra din nou in parametri. Omul mi-a recomandat sa nu umblu la injectoare pana nu incerc alt senzor de presiune din rampa. Am facut si un test cu masina in mers. Daca nu trec de 2500 de ture cu masina, nu mai intra in avarie.
                            Acum am alta provocare. Nu gasesc senzor original separat. Vine doar cu rampa de injectie si regulator de presiune, undeva la 3300 ron. O sa mai incerc la dezmembrari o alta rampa cu tot cu senzori. Pe Ebay am gasit senzor Delphi, dar vine dupa o viata. Nu stiu daca sa ma risc. Ne mai auzim.

                            Comment


                            • #29
                              Undeva pe la inceputul thread+ului, tocmai ce ai făcut deja asta...nu vrei sa te hotărăști?

                              Orice ți-ar spune mânuitorii de Bosch sau Delphi, la Mercedes este mult mai simplu decât la Citroen.
                              Nu se umblă la rampă. Doar se schimbă, după ce faci restul de teste simple și firești...fara Bosch sau Delphi.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • #30
                                Salut. Clar nu este rampa. Astazi am pus alta rampa copleta sh. Face la fel. Porneste bine, merge ce merge bine o perioda, in orice regim de turatie, chiar si la viteze superioare mari, dar cand o apuca, undeva in jurul unor turatii medii(2500) cand incerc sa accelerez, aprinde becul cu aceeasi eroare ! Deci clar la turatii medii. De balamuc. Nu mai stiu. Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF