Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiune scazuta in sistem P008700

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Balamuc...sa vezi când se topește pistonul din cauza injectorului ...asta daca nu ai apucat sa faci testul făcut de colegul de mai sus
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #32
      Salutam. Astazi, de plictiseala am desfacut si curatat cu spray de contacte, toate mufele de contact aflate in compartimentul motor si am verificat toate cablajele care au fost accesibile si am facut un test rudimentar al returului injectoarelor. Testul l-am facut pe fiecare injector In parte, separat, avand la indemana o singura bucata de furtun care l-am improvizat sa intre perfect in gaura de retur. Am pus pe returul fiecarui injector furtunul si am lasat motorul sa functioneze la ralanti fix 1 minut. Din poze reiese ca injectorul 1 si 4 au returnat in jur de 10 ml/ min. combustibil si injectoarele 2 si 3 in jur de 15/20 ml/min. Pe testerul Delphi tot injectoarele 2 si 3 au iesit cu probleme. Voi incerca sa repar injectoarele 2 si 3. Atasez si pozele cu furtunul pe care am marcat cantitatea de motorina returnata de fiecare injector.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Va salut! Recomandarea mea este sa faceti testul de retur la un service unde au eprubete, nu faceti pe rand la fiecare injector pentru ca nu o sa aflati nimic, o sa tot cautati problema dar n-o sa gasiti.... Eu am facut testul si atunci cand injectorul 3 a umplut uprubeta, 2 si 4 nu au apucat sa bage nimic, iar 1 a bagat foarte putin, m-am gandit ca doar injectorul 3 are probleme si ca 1 baga pentru a-l compensa pe acesta. Astazi mi-a venit injectorul nou, l-am montat si am pus din nou eprubetele, bineinteles ca 2, 3 si 4 nu mai baga deloc motorina in eprubete dar 1 a umplut eprubeta, deci si el e defect, o sa-l schimb zilele urmatoare. Dar am alta problema, s-a inlocuit saiba cu una de grosime mai mare si acum daca turez motorul bate foarte rau, oare din cauza saibei sau injectorul nou nu este potrivit? Va multumesc pentru ajutor!

        Comment


        • #34
          Originally posted by MBE250CDI View Post
          Va salut! Recomandarea mea este sa faceti testul de retur la un service unde au eprubete, nu faceti pe rand la fiecare injector pentru ca nu o sa aflati nimic, o sa tot cautati problema dar n-o sa gasiti.... Eu am facut testul si atunci cand injectorul 3 a umplut uprubeta, 2 si 4 nu au apucat sa bage nimic, iar 1 a bagat foarte putin, m-am gandit ca doar injectorul 3 are probleme si ca 1 baga pentru a-l compensa pe acesta. Astazi mi-a venit injectorul nou, l-am montat si am pus din nou eprubetele, bineinteles ca 2, 3 si 4 nu mai baga deloc motorina in eprubete dar 1 a umplut eprubeta, deci si el e defect, o sa-l schimb zilele urmatoare. Dar am alta problema, s-a inlocuit saiba cu una de grosime mai mare si acum daca turez motorul bate foarte rau, oare din cauza saibei sau injectorul nou nu este potrivit? Va multumesc pentru ajutor!
          Salut. Dupa ce ai pus injectorul nou, a mai aparut eroarea(presiune scazuta)?
          Poate injectorul tau nou trebuie rescris? Exista pe youtube un filmulet unde arata ca injectoarele, dupa montare trebuie sa fie la acelasi nivel. Asa ca o saiba mai inalta inalta si injectorul. Nu stiu cat este de adevarata aceasta teorie. Ne pot spune colegii nostri care se pricep in ale injectoarelor.
          Ne anunti si pe noi... Multumesc

          Comment


          • #35
            Injectorul nou nu trebuie scris iar in privinta saibei, dupa părere mea nu e normal sa fie mai inalta, e clar ca nu injecteaza motorina corect, doar ca nici o diferenta mare nu e, e foarte putin mai groasa decat cea pe care a avut-o. Nu am apucat sa merg cu masina deloc dupa montarea noului injector, deci nu stiu daca mai apare eroarea sau nu. O sa scriu dupa ce schimb si celalalt injector cum se prezinta.

            Comment


            • #36
              Am uitat sa raspund la întrebarea de mai sus. Si la mine porneste motorul perfect si la cald, si la rece, nu scoate fum si nu are alte simptome in afara de intratul in avarie, la fel, la sarcini partiale, nu am observat exact la ce turatie, pentru ca nu e vorba de o turatie anume, uneori merg si 300-400 de km fara sa-mi faca probleme, alteori imi face dupa 20-30 de km.

              Comment


              • #37
                Injectoarele se scriu, obligatoriu...ai codurile pe ele. Indiferent de orice alta opinie...
                Dacă ai pus șaibă mai groasă, fara vreun motiv anume, atunci injectorul stă mai sus și împroașcă aiurea.
                Saiba originală costă câtva lei și o găsești în orice reprezentanța.

                Pe de altă parte, șaibă nouă este întotdeauna mai groasă decât șaiba demontata, asta este caracteristica ei, sa se deformeze exact cat să etanșeze.

                Testul pt retur nu are nici o valoare daca nu este făcut cu toate eprubetele montate și cu furtunul ramas, sugrumat.

                E chiar aiurea, să cheltuiți bani și să nu urmați pași simpli, de bun simț.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #38
                  V-as fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta cu inca o informatie. Exista posibilitatea ca noul injector sa se fi blocat si din cauza asta sa tacane? A pornit usor, apoi la ralanti merge bine, doar la accelerare intre 1000-2000 rot/min tacane si trepideaza motorul si dupa turatie asta din nou merge bine. Dupa ce-l schimb si pe celalalt o sa pun sa fie scrise, dar pana atunci vreau sa aflu daca e posibil sa fi stricat injectorul nou. Informatia cum ca s-ar fi blocat mi-a fost data la un service unde se repara sisteme de injectie, nu e inventata de mine. Va multumesc!

                  Comment


                  • #39
                    Multumesc inca o data, am rezolvat, a fost scris codul noului injector si acum merge perfect. Astept si celalalt injector sa-l schimb, de data asta facand procedura corect si apoi o sa scriu daca mai apare sau nu eroarea cu presiune scazuta.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by MBE250CDI View Post
                      Multumesc inca o data, am rezolvat, a fost scris codul noului injector si acum merge perfect. Astept si celalalt injector sa-l schimb, de data asta facand procedura corect si apoi o sa scriu daca mai apare sau nu eroarea cu presiune scazuta.
                      Salut. Cu saiba mai groasa a fost o problema ? Injectorul a fost scris la reprezentanta cu testerul Star. De ce intreb, pentru ca am dat astazi toate injectoarele jos sa le duc la reparat si sa stiu de ce anume ma lovesc. Stiu ca dupa reparatie va trebui sa rescriu si eu injectoarele. Toata lumea face teste cu borcanelele de retur, dar nimeni nu stie cat trebuie sa returneze pe minut, pe sau ma rog,,pe an,,un injector. Glumesc, ma refer la faptul ca se fac testele de retur, doar prin comparatie.. daca un injector umple mai repede paharelu, acela este defect. Pe bune, si celelalte care au umplut mai putin paharelele, sunt bune ? ,,Pai sa vedem, le dam jos si le ducem la verificat si pe acelea.....
                      Seara buna tuturor

                      Comment


                      • #41
                        Poate îți revii...chiar dacă e postul tău, nu e nimeni obligat să îți dea nimic.
                        Ai aici toate informațiile corecte, chiar și rezolvare.

                        Ai schimbat rampă de două ori, duci injectoare bune la reparat, cumva te sacrifici sa pățească și altcineva, nu?
                        Cu atitudinea asta, sigur găsești un atelier specializat pe reparat injectoare de Citroen și atunci sa vezi gogomănii...
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #42
                          Saiba nu a afectat cu nimic, grosimea ei nu era atat de diferita, in loc de 1.5 mm probabil avea 1.7-1.8. Si sunt convins ca oricum s-a deformat atunci cand a fost strans injectorul. Scrierea a fost facuta cu un tester TEXA, incerc sa rezolv problemele evitand reprezentanta, pana acum nu au gasit solutii pentru problemele pe care le-am avut...
                          Daca intr-un timp de 1 minut sa zicem doua injectoare nu au returnat nimic in eprubete iar celelelate doua, da, atunci sigur ca cele care au returnat sunt problema, nu si celelalte. Spre exemplu, cred ca am mai spus o data, dar repet totusi, injectorul 3 a umplut eprubeta si in timpul asta injectorul 1 a bagat cam 20 de ml, 2 si 4 nu au returnat deloc. Am schimbat injectorul 3, iar acum 2,3 si 4 nu mai returneaza deloc iar 1 a umplut eprubeta in aproximativ 2 minute, deci in tot timpul asta restul nu au returnat deloc in eprubete, deci treaba e cat se poate de clara, as fi pus si poze dar nu reusesc. Colegul CL600 a pus si un video de pe youtube cu cateva posturi inainte, exact aceeasi situatie a fost si la mine.

                          Comment


                          • #43
                            Parerea mea strict personala e sa uitati de reparatie si sa cumparati doua injectoare noi, sau cate au probleme, in primul rand pentru ca eu spre exemplu am dat 1450 de lei pe injector nou fara piesa la schimb, sigur, si asta reconditionat, dar nu intr-un atelier de pe la noi... Reconditionarea injectoarelor mele ma costa 1000 de lei bucata. La mine injectoarele sunt diferite fata de cele de la motoarele de 136 si 170 de cp, cred ca si ceva mai scumpe, deci din punctul meu de vedere nu merita reconditionate.
                            Si la reprezentanta costau tot 1500 de lei reconditionate dar cu piesa la schimb.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by MBE250CDI View Post
                              Multumesc inca o data, am rezolvat, a fost scris codul noului injector si acum merge perfect. Astept si celalalt injector sa-l schimb, de data asta facand procedura corect si apoi o sa scriu daca mai apare sau nu eroarea cu presiune scazuta.
                              Salut. Ai rezolvat problema ? Mie mi-au recalibrat injectoarele mele pe stand, le-am rescris cu Star, a mers bine 2 zile, problema a aparut din nou.

                              Comment


                              • #45
                                Salut! Si eu si colegul CL600 am facut niste recomandari mai inainte, dar de la inceput n-ati luat in seama pe nimeni....
                                Lasand asta la o parte, da, eu am rezolvat problema, am schimbat ambele injectoare cu probleme si nu-mi mai apare eroarea. Pe langa eroare la mine aparuse si o vibratie care se simtea in caroserie in timpul mersului la anumite viteze, a disparut si ea chiar dupa ce am schimbat primul injector.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF