Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Termostat defect sau NU

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Buna seara,
    La mine apa cred ca sta putin prea sus, este undeva la 95 de grade cel putin asa cred judecand dupa cum sta acul pe bord.
    Ce parere aveti ?
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Este ok , completeaza antigel pana unde incepe partea neagra la vas.
      Si verifica pompa de apa sa nu ai pierderi .
      La regenerare creste temperatura un pic.

      Comment


      • #33
        La mercedesul meu A classe 180 , butonul de ventilatie pentru habitaculu , merge doar pe pozitia 4, care ar putea sa fie cauza?

        Comment


        • #34
          Rezistenta trepte aeroterma mercedes a class . cauta pe google .. iti dai seama imediat despre ce este vorba

          Comment


          • #35
            Originally posted by b97dmt View Post
            Este ok , completeaza antigel pana unde incepe partea neagra la vas.
            Si verifica pompa de apa sa nu ai pierderi .
            La regenerare creste temperatura un pic.
            Salut, asa am facut, am completat lichidul de răcire pana la partea neagra a vasului (sau peste senzor văzând din interiorul vasului), însă apa sta tot la nivelul ala, chiar astăzi am observat asta, cand afara nu erau mai mult de 14 grade.
            Pompa de apa este noua, am schimba-o acum o lună iar pierderi nu sunt (am urcat masina pe elevator), cel puțin nu de antigel, am niste pierderi de ulei pe care nu le pot diagnostica dar cred ca asta este pentru alt topic, în fine, nivelul uleiului este bun chiar si asa fara sa trebuiasca sa completez.

            Off topic: am nevoie de un atelier bun in Bucuresti, sunt tipicar de fel si as vrea o diagnoza completă la pret decent, soft si mecanic, pe unde am fost deja, nu prea m-au convins ca stiu despre ce vorbesc. Dati mesaje in privat va rog, mulțumesc!

            Ce am mai observat, furtunul care duce spre radiator este cald, chiar prea cald si foarte tare, presiune destul de mare cand ajunge la temperatura indicată pe bord. Ventilatorul functioneaza, daca dau drumul la AC porneste imediat.

            Inclin sa cred ca totusi termostatul ar putea avea ceva probleme, poate nu deschide cat trebuie, însă nu inteleg de ce este asa mare presiunea in instalație. Apropos de temperatura de deschidere, am observat ca la un termostat nou original, aceasta ar fii de 95 de grade !
            Last edited by KBL; 11-15-2019, 21:48 PM.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF