Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme c200 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by azul2009 View Post
    Zilele astea am patit o faza comica.Am ramas cu manerul de la portiera in mana,ambele parti : manerul si piedica.Ma poate ajuta cineva cu ceva scheme cum se demonteaza o portiera si cum se monteaza la loc manerul?
    La W203?
    Te pot ajuta eu, am programul EWANet WIS.
    mail tavi_73_tax@yahoo.com
    Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

    Comment


    • #62
      ultima problema

      Ziua buna tuturor!
      Ce am patit zilele acestea: nu imi accelereaza peste 3000rpm.Motor c200cdi,w203,2001.Nu conteaza in ce treapta de viteza este , la 3000rpm se plafoneaza total.Adevarul este ca am condus iarna aceasta doar prin oras, si nici nu am avut de ce sa o calc peste 3000rpm. Schimbul de viteza il fac intre 2500 si 3000.Aveti idee ce ar putea cauza asta?

      Comment


      • #63
        Ti-a intrat motorul in regim de avarie, pot fi nenumarate cauze. Acum chiar trebuie sa mergi la tester cu ea
        Aveti in Botosani un coleg de pe forum care am vazut intr-un post ca are Star diag... Grigorean
        DIAGNOZA AUTO PROFESIONALA PENTRU MERCEDES VOLKSWAGEN AUDI SEAT SKODA , IN CURAND SI BMW(IN BOTOSANI/IASI). PENTRU DETALII :0745365690
        La 50-100 ron merge prin brasov si Mures o testare, depinde cat de tare arde
        Iti recomand sa mergi, ca vei afla multe despre masina ta
        La mine nefiind sterse erorile niciodata, am vazut si ce becuri a avut arse si multe altele...

        Comment


        • #64
          Intre diagnoza si Tester este o mare diferenta.

          TESTER is a profesional manufacture hardware machine/ de fapt un aparat complex de masura si control prevazut de fabricant. Acest aparat functioneaza la o singura marca de vehicul.

          DIAGNOZA este o masina de facut bani de pe urma publicului / de fapt este un Hardware ce poate avea access la aprope toate vehiculele. O asemenea scula de ultima generatie are access la orice modul de comanda si iti da access sa modifici necontrolat orice setare din modulul respectiv, transformindul in zarzavat. Citeaodata te mai induce in eroare cu depistarea anumitor defecte. Nu recomand decit pentru citirea DTCs, nimic altceva.

          VW_Audi, Skoda, Seat = VAG sau VAS adica profesional
          Opel= Tech2 sau OP-COM adica profesional
          si asa mai departe.

          Apropo, aici se discuta numai de Mercedes, pentru celelalte vehicule nu le mai rostiti numele. Apelati la celelalte forumuri (unde administratorii sint mult mai gretosi si te penalizeaza pentru orice)

          Mercedes este cu 10 ani inaintea tuturor.


          Originally posted by Dj Sky View Post
          Ti-a intrat motorul in regim de avarie, pot fi nenumarate cauze. Acum chiar trebuie sa mergi la tester cu ea
          Aveti in Botosani un coleg de pe forum care am vazut intr-un post ca are Star diag... Grigorean
          DIAGNOZA AUTO PROFESIONALA PENTRU MERCEDES VOLKSWAGEN AUDI SEAT SKODA , IN CURAND SI BMW(IN BOTOSANI/IASI). PENTRU DETALII :0745365690
          La 50-100 ron merge prin brasov si Mures o testare, depinde cat de tare arde
          Iti recomand sa mergi, ca vei afla multe despre masina ta
          La mine nefiind sterse erorile niciodata, am vazut si ce becuri a avut arse si multe altele...

          Comment


          • #65
            Corect zis, masinile Mercedes se testeaza doar cu testerul STAR!
            Binenteles daca doriti precizie exacta.
            Revenind la intrebare, plafonarea de pana in 3000 de ture pot fi de la EGR, debitmetru, aer pe instalatia de combustibil.
            Testerul va spune adevarul.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #66
              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Intre diagnoza si Tester este o mare diferenta.

              TESTER is a profesional manufacture hardware machine/ de fapt un aparat complex de masura si control prevazut de fabricant. Acest aparat functioneaza la o singura marca de vehicul.

              DIAGNOZA este o masina de facut bani de pe urma publicului / de fapt este un Hardware ce poate avea access la aprope toate vehiculele. O asemenea scula de ultima generatie are access la orice modul de comanda si iti da access sa modifici necontrolat orice setare din modulul respectiv, transformindul in zarzavat. Citeaodata te mai induce in eroare cu depistarea anumitor defecte. Nu recomand decit pentru citirea DTCs, nimic altceva.

              VW_Audi, Skoda, Seat = VAG sau VAS adica profesional
              Opel= Tech2 sau OP-COM adica profesional
              si asa mai departe.

              Apropo, aici se discuta numai de Mercedes, pentru celelalte vehicule nu le mai rostiti numele. Apelati la celelalte forumuri (unde administratorii sint mult mai gretosi si te penalizeaza pentru orice)

              Mercedes este cu 10 ani inaintea tuturor.

              Eu cand zic diagnoza ma refer la serviciul pe care il ofer , deci n-are treaba cu explicatia pe care o dai tu ,iar tester este aparatul prin care accesez masina.Oricum , vorbim aberatii pe topicul asta , fara rost , inca nu am inteles ce treaba are discutia asta cu problema omului.

              Comment


              • #67
                La mulţi ani !
                Am un serial la care mă mai uit:Haven!Au expresia: s-au intors problemele.Este valabil si la mine.Să vă spun:
                De Crăciun, după un drum de 80km, mi-a murit subit pedala de ambreiaj.Moartă înseamnă picată la podea,nu se ridica nici măcar cu mîna.Normal că nu schimba vitezele.După 5min de răcorit şi-a revenit, doar că acum ambreiajul ţine foarte sus, cursa fiind foarte mică, iar maşina trebuie turată.Cred că am acoperit toate simptomele.
                Momentan maşina e parcată, n-o mişc să nu stric volanta. S-a lovit cineva de o problema asemanatoare?

                Comment


                • #68
                  Mda....probabil trebuie schimbata pompa de ambreaj....si e cam dificil de schimbat singur.
                  Sau....inainte de orice schimb , schimba lichidul de frana din pahar si aeriseste si sistemul hidraulic de ambreaj.

                  bafta..
                  Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                  Comment


                  • #69
                    probleme c200 cdi

                    Am si eu o problema.Azi am fost la un mecanic si am pus-o pe tester si a dat erorile 2641-008 si respectiv 2510-001 ma puteti ajuta si pe mine va rog.Masina este c200 cdi din 2004

                    Comment


                    • #70
                      Revenind la solutionare...
                      Limitarea la 3000 de ture,solutia=debitmetru schimbat
                      Pedala de ambreiaj ce tinea foarte sus=disc ambreiaj+placa presiune schimbate

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by azul2009 View Post
                        Ziua buna tuturor!
                        Ce am patit zilele acestea: nu imi accelereaza peste 3000rpm.Motor c200cdi,w203,2001.Nu conteaza in ce treapta de viteza este , la 3000rpm se plafoneaza total.Adevarul este ca am condus iarna aceasta doar prin oras, si nici nu am avut de ce sa o calc peste 3000rpm. Schimbul de viteza il fac intre 2500 si 3000.Aveti idee ce ar putea cauza asta?
                        Eu acum am venit de la service si am rezolvat problema...la fel mi se intampla si mie,cand ajungee temperatura la 80 de grade se plafona si nu se mai tura mai mult de 3000 asta insemnant ca turbina se bloca si nu mai intra...la mn a fost de vina actuatorul de pe turbo,este un motoras care actioneaza turbina...acela se schimba ,e cam 500 de lei...dar cel mai bn daca esti din bucuresti sa o bagi pe tester ...este un service la filaret ,acolo o turc care e cel mai bun pe mercedes...cu siguranta iti va rezolva problema

                        Comment


                        • #72
                          Raspunzi unui post de acum 3 ani, amice. Ia la rasfoit regulile casei intre timp.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #73
                            amice ,chiar daca eu am raspuns mai tarziu la o intrebare care poate este deja rezolvata,,pot vedea altii care se confrunta cu problema asta in prezent

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF