If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
probleme c200 cdi
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
La -30 C fara bujie incandescenta nici sa nu te gindesti ca va pornii.
Pe vreme ca asta trebuie sa ai motorina de calitate, ulei de iarna si baterie buna.
A'propos de pornirea la rece.
Astazi in Botosani, la orele 10 , temperatura de -16 grade.
Asta noapte cine stie ate au fost?
Masina a pornit la prima cheie , fara sa se chinuie, balbaie sau altceva.Sa vedem la -30 ce o sa faca.
Pai de ce crezi tu ca i-se spune Mercedes?
Ce ai vazut tu prin parcari erau copy de masini.
Pacat ca au tractiunea pe spate desi exista controlul tractiunii si antipatinaj, sint usoarede axa spate.
Insa daca ai un ML sau S class chiar si E cu 4x4 pe zapada nu-ti sta nimeni in fata. Apsolut nici o masina.
Am vazut zilele astea un S class mai nou 4x4, era marfa, trecea prin zapada ca prin brinza. Insa nu oricine isi permite asa ceva, noi doar visam.
Nu l-am scimbat. Daca are cineva un pret estimativ chiar as fi interesat.
Ma bag si eu in discutie, cu toate ca problema e similara.
Am venit ieri seara o distanta de 130 km cu C-ul meu (w203, 2.2 cdi, 143 cp din 2001) de la Satu-Mare la Oradea. Am pornit pe -13 grade, iar dupa 20-30 de km parcursi la o viteza de 60-80 km/h apa era putin peste 40 garde (spre 50). Dupa alti 50 km parcursi, apa era tot acolo si tot asa pana la destinatie unde erau -10 grade in aer (apa in motor nu a depasit cele 40 spre 50 de grade ). Vreau sa mentionez ca in habitaclu aveam caldura cu clima pornita, insa nu ca de obicei.
Ce credeti ca poate fi? Oricum la mine, de 3 ani de cand am masina, iarna nu am vazut ca temperatura la motor sa sara de 60 - 65 grade. In schimb vara trece adeseori, mai ales in oras , de 90 grade insa nu cumult. Mantionez ca masina are transmisie automata, poate conteaza.
Toate cele bune!
Ma bag si eu in discutie, cu toate ca problema e similara.
Am venit ieri seara o distanta de 130 km cu C-ul meu (w203, 2.2 cdi, 143 cp din 2001) de la Satu-Mare la Oradea. Am pornit pe -13 grade, iar dupa 20-30 de km parcursi la o viteza de 60-80 km/h apa era putin peste 40 garde (spre 50). Dupa alti 50 km parcursi, apa era tot acolo si tot asa pana la destinatie unde erau -10 grade in aer (apa in motor nu a depasit cele 40 spre 50 de grade ). Vreau sa mentionez ca in habitaclu aveam caldura cu clima pornita, insa nu ca de obicei.
Ce credeti ca poate fi? Oricum la mine, de 3 ani de cand am masina, iarna nu am vazut ca temperatura la motor sa sara de 60 - 65 grade. In schimb vara trece adeseori, mai ales in oras , de 90 grade insa nu cumult. Mantionez ca masina are transmisie automata, poate conteaza.
Toate cele bune!
Pai trebuie schimbat termostatul , ai grija sa pui Behr Thermot-tronik ca celelalte sunt degeaba.Daca vara la trafic aglomerat ajunge un pic peste 90 nu sunt probleme.E normal.Insa acum iarna trebuia sa se incalzeasca , pe frig , se incalzeste mai greu , dar depaseste 40-50 de grade.La mine de exemplu(am avut si eu probleme cu termostatul , si l-am schimbat vara asta) dupa 25 de km pe -15 grade , mers cam la 70-80 km/h apa a ajuns la 70 de grade , iar dupa inca vreo 10 km era la 80, temperatura la care deschide complet termostatul pe care il am eu , adica 82 de grade.
Pai trebuie schimbat termostatul , ai grija sa pui Behr Thermot-tronik ca celelalte sunt degeaba.Daca vara la trafic aglomerat ajunge un pic peste 90 nu sunt probleme.E normal.Insa acum iarna trebuia sa se incalzeasca , pe frig , se incalzeste mai greu , dar depaseste 40-50 de grade.La mine de exemplu(am avut si eu probleme cu termostatul , si l-am schimbat vara asta) dupa 25 de km pe -15 grade , mers cam la 70-80 km/h apa a ajuns la 70 de grade , iar dupa inca vreo 10 km era la 80, temperatura la care deschide complet termostatul pe care il am eu , adica 82 de grade.
Sunt ingrijorat de situatie, insa am sunat un prieten care e mecania si a zis ca e al 3-le telefon care l-a primit azi legat de temperatura scazuta a apei din motor (bmw 530, opel vectra 2.0, si eu c220). M-a intrebat daca la relanti pe loc se ridica si i-am raspun ca da. Replica: nu-ti fa probleme. e frig si asta e buba! Un alt prieten zicea ca e posibil sa fie o rezistenta care incalzeste apa in motor...pareti impartite. Cred ca un tester va fi solutia.
Sunt ingrijorat de situatie, insa am sunat un prieten care e mecania si a zis ca e al 3-le telefon care l-a primit azi legat de temperatura scazuta a apei din motor (bmw 530, opel vectra 2.0, si eu c220). M-a intrebat daca la relanti pe loc se ridica si i-am raspun ca da. Replica: nu-ti fa probleme. e frig si asta e buba! Un alt prieten zicea ca e posibil sa fie o rezistenta care incalzeste apa in motor...pareti impartite. Cred ca un tester va fi solutia.
Toate cele bune!
Inseamna ca prietenul tau nu prea stie ce vorbeste. Sigur ai termostatul blocat pe deschie. Masinile aste trebuie sa stea fix intre 80 si 90 de grade. Daca mergi la tester sigur iti va scoate in fata eroarea.
Legat de treaba cu rezistenta, rostul ei este sa ajute putin la rece. Ea ridica mai repede temperatura la pornirea la rece. Nu te poti astepta la minuni de la acea rezistenta. Ar trebui sa fie ca pe mana si sa consume direct de la Vidraru ca sa ridice si sa mentina ea apa la 90 de grade.
Eu am scos 700 ml de lichid de racire din instalatie si am completat pana la semn cu apa distilata. Urmarea = se incalzeste interiorul dupa 5-6 minute de relanti sau 3-4 de mers cu a 2-a la 3000 rpm.
Dragi colegi, nici la mine nu sarea temperatura de 60 de grade pe frigul asta si am facut urmatorul experiment :am inchis caldura. In cateva minute a ajuns la temperatura de regim. Concluzia mea, si sper ca nu gresesc, este ca schimbul de caldura pe climatizare e atat de mare pe gerul asta ca nu mai apuca motorul sa ajunga la temperatura de regim.
Normal motorul trebuie sa merga la 83 de grade si vara si iarna, iar problema cu incalzirea nu e din termostat. Radiatorul are un releu, eu asa cred ca releu acela e de vina. Daca termocupla merge in continu de cand pornesti motorul acel releu e devina.
Dragi colegi, nici la mine nu sarea temperatura de 60 de grade pe frigul asta si am facut urmatorul experiment :am inchis caldura. In cateva minute a ajuns la temperatura de regim. Concluzia mea, si sper ca nu gresesc, este ca schimbul de caldura pe climatizare e atat de mare pe gerul asta ca nu mai apuca motorul sa ajunga la temperatura de regim.
Normal, la cat de mare e volumul de aer in habitaclu, daca climatizarea e automata, multa energie se "pierde" pe incalzirea interiorului. Uneori procedez si eu asa, ca sa nu imi sufle in fata aer rece. Iarna asta e "cea mai" din ultimile 3 pe care le-am prins si consider ca problemele cu incalzirea nu au aparut brusc acum, in 2009-2010. E pur si simplu o consecinta a aerului foarte foarte rece.
Ai dreptate.In noiembrie reglam temperatura la 22, sau chiar inchideam caldura.Dar acum, este destul de enervant sa astepti 10 minute pentru o boare de caldura.Imi voi lua inima in dinti si voi schimba termostatul.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment