Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme c200 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La -30 C fara bujie incandescenta nici sa nu te gindesti ca va pornii.
    Pe vreme ca asta trebuie sa ai motorina de calitate, ulei de iarna si baterie buna.
    Originally posted by azul2009 View Post
    A'propos de pornirea la rece.
    Astazi in Botosani, la orele 10 , temperatura de -16 grade.
    Asta noapte cine stie ate au fost?
    Masina a pornit la prima cheie , fara sa se chinuie, balbaie sau altceva.Sa vedem la -30 ce o sa faca.

    Comment


    • #32
      24.01
      -23 de grade.Parcarile sunt pline da masini cu capota ridicata.A pornit fara nici o problema.

      Comment


      • #33
        Pai de ce crezi tu ca i-se spune Mercedes?
        Ce ai vazut tu prin parcari erau copy de masini.
        Pacat ca au tractiunea pe spate desi exista controlul tractiunii si antipatinaj, sint usoarede axa spate.
        Insa daca ai un ML sau S class chiar si E cu 4x4 pe zapada nu-ti sta nimeni in fata. Apsolut nici o masina.
        Am vazut zilele astea un S class mai nou 4x4, era marfa, trecea prin zapada ca prin brinza. Insa nu oricine isi permite asa ceva, noi doar visam.
        Originally posted by azul2009 View Post
        24.01
        -23 de grade.Parcarile sunt pline da masini cu capota ridicata.A pornit fara nici o problema.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
          La -30 C fara bujie incandescenta nici sa nu te gindesti ca va pornii.
          .
          Ba porneste si la -30 de grade fara bujii, dar trebuie sa ai bateria foarte buna pt ca porneste mai greu. NU ESTE RECOMANDAT !!
          Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

          Comment


          • #35
            [QUOTE=azul2009;109629]
            Originally posted by nickbal View Post
            Salut.
            Ai schimbat termostatul?
            Daca da, intreb si eu informativ, cam cat a costat toata afacerea?
            Nu l-am scimbat. Daca are cineva un pret estimativ chiar as fi interesat.
            W203 - 2001

            Comment


            • #36
              [QUOTE=nickbal;110457]
              Originally posted by azul2009 View Post

              Nu l-am scimbat. Daca are cineva un pret estimativ chiar as fi interesat.
              Ma bag si eu in discutie, cu toate ca problema e similara.

              Am venit ieri seara o distanta de 130 km cu C-ul meu (w203, 2.2 cdi, 143 cp din 2001) de la Satu-Mare la Oradea. Am pornit pe -13 grade, iar dupa 20-30 de km parcursi la o viteza de 60-80 km/h apa era putin peste 40 garde (spre 50). Dupa alti 50 km parcursi, apa era tot acolo si tot asa pana la destinatie unde erau -10 grade in aer (apa in motor nu a depasit cele 40 spre 50 de grade ). Vreau sa mentionez ca in habitaclu aveam caldura cu clima pornita, insa nu ca de obicei.

              Ce credeti ca poate fi? Oricum la mine, de 3 ani de cand am masina, iarna nu am vazut ca temperatura la motor sa sara de 60 - 65 grade. In schimb vara trece adeseori, mai ales in oras , de 90 grade insa nu cumult. Mantionez ca masina are transmisie automata, poate conteaza.
              Toate cele bune!
              C220 CDI, W203, Automata

              Comment


              • #37
                [QUOTE=84FIT;110645]
                Originally posted by nickbal View Post

                Ma bag si eu in discutie, cu toate ca problema e similara.

                Am venit ieri seara o distanta de 130 km cu C-ul meu (w203, 2.2 cdi, 143 cp din 2001) de la Satu-Mare la Oradea. Am pornit pe -13 grade, iar dupa 20-30 de km parcursi la o viteza de 60-80 km/h apa era putin peste 40 garde (spre 50). Dupa alti 50 km parcursi, apa era tot acolo si tot asa pana la destinatie unde erau -10 grade in aer (apa in motor nu a depasit cele 40 spre 50 de grade ). Vreau sa mentionez ca in habitaclu aveam caldura cu clima pornita, insa nu ca de obicei.

                Ce credeti ca poate fi? Oricum la mine, de 3 ani de cand am masina, iarna nu am vazut ca temperatura la motor sa sara de 60 - 65 grade. In schimb vara trece adeseori, mai ales in oras , de 90 grade insa nu cumult. Mantionez ca masina are transmisie automata, poate conteaza.
                Toate cele bune!
                Pai trebuie schimbat termostatul , ai grija sa pui Behr Thermot-tronik ca celelalte sunt degeaba.Daca vara la trafic aglomerat ajunge un pic peste 90 nu sunt probleme.E normal.Insa acum iarna trebuia sa se incalzeasca , pe frig , se incalzeste mai greu , dar depaseste 40-50 de grade.La mine de exemplu(am avut si eu probleme cu termostatul , si l-am schimbat vara asta) dupa 25 de km pe -15 grade , mers cam la 70-80 km/h apa a ajuns la 70 de grade , iar dupa inca vreo 10 km era la 80, temperatura la care deschide complet termostatul pe care il am eu , adica 82 de grade.

                Comment


                • #38
                  [QUOTE=grigorean;110653]
                  Originally posted by 84FIT View Post

                  Pai trebuie schimbat termostatul , ai grija sa pui Behr Thermot-tronik ca celelalte sunt degeaba.Daca vara la trafic aglomerat ajunge un pic peste 90 nu sunt probleme.E normal.Insa acum iarna trebuia sa se incalzeasca , pe frig , se incalzeste mai greu , dar depaseste 40-50 de grade.La mine de exemplu(am avut si eu probleme cu termostatul , si l-am schimbat vara asta) dupa 25 de km pe -15 grade , mers cam la 70-80 km/h apa a ajuns la 70 de grade , iar dupa inca vreo 10 km era la 80, temperatura la care deschide complet termostatul pe care il am eu , adica 82 de grade.
                  Sunt ingrijorat de situatie, insa am sunat un prieten care e mecania si a zis ca e al 3-le telefon care l-a primit azi legat de temperatura scazuta a apei din motor (bmw 530, opel vectra 2.0, si eu c220). M-a intrebat daca la relanti pe loc se ridica si i-am raspun ca da. Replica: nu-ti fa probleme. e frig si asta e buba! Un alt prieten zicea ca e posibil sa fie o rezistenta care incalzeste apa in motor...pareti impartite. Cred ca un tester va fi solutia.

                  Toate cele bune!
                  C220 CDI, W203, Automata

                  Comment


                  • #39
                    Imi da si mie careva link-ul spre postul cu resetarea climei? am cautat si degeaba!
                    Multumesc!
                    C220 CDI, W203, Automata

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by 84FIT View Post
                      Sunt ingrijorat de situatie, insa am sunat un prieten care e mecania si a zis ca e al 3-le telefon care l-a primit azi legat de temperatura scazuta a apei din motor (bmw 530, opel vectra 2.0, si eu c220). M-a intrebat daca la relanti pe loc se ridica si i-am raspun ca da. Replica: nu-ti fa probleme. e frig si asta e buba! Un alt prieten zicea ca e posibil sa fie o rezistenta care incalzeste apa in motor...pareti impartite. Cred ca un tester va fi solutia.

                      Toate cele bune!
                      Inseamna ca prietenul tau nu prea stie ce vorbeste. Sigur ai termostatul blocat pe deschie. Masinile aste trebuie sa stea fix intre 80 si 90 de grade. Daca mergi la tester sigur iti va scoate in fata eroarea.

                      Legat de treaba cu rezistenta, rostul ei este sa ajute putin la rece. Ea ridica mai repede temperatura la pornirea la rece. Nu te poti astepta la minuni de la acea rezistenta. Ar trebui sa fie ca pe mana si sa consume direct de la Vidraru ca sa ridice si sa mentina ea apa la 90 de grade.
                      W203 - 2001

                      Comment


                      • #41
                        Eu am scos 700 ml de lichid de racire din instalatie si am completat pana la semn cu apa distilata. Urmarea = se incalzeste interiorul dupa 5-6 minute de relanti sau 3-4 de mers cu a 2-a la 3000 rpm.

                        E motor pe benzina.
                        Unless I'm very much mistaken...

                        Comment


                        • #42
                          Dragi colegi, nici la mine nu sarea temperatura de 60 de grade pe frigul asta si am facut urmatorul experiment :am inchis caldura. In cateva minute a ajuns la temperatura de regim. Concluzia mea, si sper ca nu gresesc, este ca schimbul de caldura pe climatizare e atat de mare pe gerul asta ca nu mai apuca motorul sa ajunga la temperatura de regim.

                          Comment


                          • #43
                            Normal motorul trebuie sa merga la 83 de grade si vara si iarna, iar problema cu incalzirea nu e din termostat. Radiatorul are un releu, eu asa cred ca releu acela e de vina. Daca termocupla merge in continu de cand pornesti motorul acel releu e devina.
                            Last edited by razvan21; 01-26-2010, 23:07 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by dr_liviu_marcu View Post
                              Dragi colegi, nici la mine nu sarea temperatura de 60 de grade pe frigul asta si am facut urmatorul experiment :am inchis caldura. In cateva minute a ajuns la temperatura de regim. Concluzia mea, si sper ca nu gresesc, este ca schimbul de caldura pe climatizare e atat de mare pe gerul asta ca nu mai apuca motorul sa ajunga la temperatura de regim.
                              Normal, la cat de mare e volumul de aer in habitaclu, daca climatizarea e automata, multa energie se "pierde" pe incalzirea interiorului. Uneori procedez si eu asa, ca sa nu imi sufle in fata aer rece. Iarna asta e "cea mai" din ultimile 3 pe care le-am prins si consider ca problemele cu incalzirea nu au aparut brusc acum, in 2009-2010. E pur si simplu o consecinta a aerului foarte foarte rece.
                              Unless I'm very much mistaken...

                              Comment


                              • #45
                                Ai dreptate.In noiembrie reglam temperatura la 22, sau chiar inchideam caldura.Dar acum, este destul de enervant sa astepti 10 minute pentru o boare de caldura.Imi voi lua inima in dinti si voi schimba termostatul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF