Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martori ABS-BAS aprinsi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Uite ca nu m-am uitat la asta dar iti pot spune ca se mufeaza altfel,nu ca cel din pozele de mai sus.
    Are doua mufe.

    Comment


    • #32
      Originally posted by cristian sorin View Post
      Uite ca nu m-am uitat la asta dar iti pot spune ca se mufeaza altfel,nu ca cel din pozele de mai sus.
      Are doua mufe.
      Si cel pe care l-am aratat in poze are tot doua mufe.Uita-te mai bine.

      Comment


      • #33
        Originally posted by cristian sorin View Post
        Salut fas 85!

        Mai incearca ceva.
        Scoate din nou shalterul de stop pe frana si trage cu mana de plasticul alb(ar trebui sa iese afara cam 3-4 mm),dupa care il montezi cu pedala de frana apasata.
        Dupa ce il montezi dai drumul la pedala dar sa nu tragi de ea in sus ,sau cand nu ai ce face la semafor sa nu bagi piciorul sub pedala si sa ridici(asa a facut un prieten si a patit la fel).
        Vezi poate o rezolvi,la prietenul meu asa am rezolvat-o.
        Prietenul tau a pus cumva masina pe tester?! Daca da ce i s-a spus dupa diagnoza?! Am auzit la unii ca dupa diagnoza testerul le-a aratat ca ar avea probleme la acel shalter...mie mi s-a spus ca am probleme la roata dreapta spate...nu mai stiu ce sa mai cred!

        Comment


        • #34
          Nu s-a dus la tester ,am facut-o eu exact cum ti-am scris tie si s-a stins.

          Comment


          • #35
            Originally posted by cristian sorin View Post
            Nu s-a dus la tester ,am facut-o eu exact cum ti-am scris tie si s-a stins.
            Acei martoti stateau mereu aprinsi sau avea aceeasi problema descrisa de mine?!

            Comment


            • #36
              La inceput s-a aprins mai rar, iar in ultimul timp statea numai aprins.
              Din ce vad in poza ai o mufa cu doi pini.
              Last edited by cristian sorin; 01-18-2010, 20:32 PM.

              Comment


              • #37
                Originally posted by cristian sorin View Post
                La inceput s-a aprins mai rar, iar in ultimul timp statea numai aprins.
                Din ce vad in poza ai o mufa cu doi pini.
                Uita-te si la cei doi pini argintii...

                Comment


                • #38
                  Gata mi-am dat seama acum.
                  Sa-ti spun ce s-a intamplat la mine.
                  Ieri am facut schimburile de ulei la cutie si diferential,am ridicat masina pe cric si pe fata si pe spate ,am terminat lucrarea si am lasat masina pe roti.
                  Am pornit-o si dupa aproximativ 2 minute ce crezi ca mi s-a intamplat? s-a aprins in bord becul BAS ESP(eu am ESP).
                  Am stat linistit si dupa 8-10 minute si cateva ture,frane si viraje stanga-dreapta maxim becul s-a stins.
                  Am sunat o cunostinta la mercedes si mi-a confirmat faptul ca se mai aprinde dupa ce ridici masina si ca se si stinge singur,si am patit la fel cu o vectra b din 2001.
                  Dar incearca ce ti-am zis eu ca nu te costa nimic si poate o rezolvi.

                  Comment


                  • #39
                    Salut fas85!
                    Ai cumva pilot automat la masina?

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by cristian sorin View Post
                      Salut fas85!
                      Ai cumva pilot automat la masina?
                      Din pacate nu am...

                      Comment


                      • #41
                        Am fost la casa auto si am schimbat debitmetrul .
                        Nu mai trecea de 4500 de ture in mers si mi s-a aprins BAS ESP.
                        Dupa ce am schimbat debitmetrul zboara.

                        Comment


                        • #42
                          Am schimbat astazi switch-ul de stop de frana. Maine o sa fac un drum mai lung si o sa va tin la curent cu ce se va intampla. Sper sa nu se mai aprinda martorul ABS.

                          Comment


                          • #43
                            S-au aprins din nou...Acum chiar ca nu mai stiu ce are...
                            Astept un sfat sclipitor care sa rezolve aceasta problema.
                            Multumesc.

                            Comment


                            • #44
                              curata sau skmba

                              Comment


                              • #45
                                la ford e o problema asemanatoare dar se datoreaza ff ciudat alternatorului.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF