Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martori ABS-BAS aprinsi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by SERVICEAUTO View Post
    curata sau skmba
    Scuze dar nu prea te-am inteles... La ce te referi?!

    Comment


    • #47
      Incearca sa pui un debitmetru de la cineva,la mine nu se mai aprinde .
      Vezi sa pui de la acelasi model.

      Bafta!

      Comment


      • #48
        Originally posted by cristian sorin View Post
        Incearca sa pui un debitmetru de la cineva,la mine nu se mai aprinde .
        Vezi sa pui de la acelasi model.

        Bafta!
        Lamureste-ma si pe mine : ce legatura are debitmetru cu ABS?!

        Comment


        • #49
          Salut! Verifica in primul rand daca ai roti de aceleasi dimensiuni pe ambele punti ( daca o roata e diferita, e normal ce se intampla! ) ;daca totul e O.K., demonteaza/curata/verifica si eventual, schimba senzorul de ABS de pe diferentialul puntii spate.

          Comment


          • #50
            Am incercat sa demontez senzorul ABS de pe diferential dar acesta nu a iesit din locas decat 2-3 mm si mi-a fost frica sa nu-l rup.
            Ceea ce mi se pare ciudat este faptul ca martorul ABS se aprinde doar dupa ce rulez o distanta de aproximativ 50 km, si imi este frica sa nu fie vreo problema electrica.

            Comment


            • #51
              Ti-am zis ,la mine s-a aprins si nu prea mai tragea bine.
              Au descoperit ca de vina este debitmetrul,l-am schimbat si este totul o.k.

              Comment


              • #52
                Spune-ne si noua cum s-a descoperit ca buba este acel debitmetru.
                Eu nu am probleme de acest gen. Masina merge si trage bine.

                Comment


                • #53
                  Eu sunt de parere ca nu au ce cauta la grpup si tot in spatele butucului tre sa fie dupa discuri.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by caiusmb200 View Post
                    Eu sunt de parere ca nu au ce cauta la grpup si tot in spatele butucului tre sa fie dupa discuri.
                    Este un sistem ABS de generatie mai veche.

                    Comment


                    • #55
                      Domnule fas85 astazi am pornit si eu masina dupa vreo saptamana ,m-am plimbat cu ea putin prin parcarea unde o tin si constat ca imi raman aprinse luminile de la stop pe frana.
                      Am demontat capacul de la pedale ,am scos shalterul dupa care am dat cu putin spray de contacte ,i-am reglat tija aceea culisanta si l-am montat ca sa constat ca nu s-a intamplat nimic,ba mai mult s-a aprins becul BAS-ESP.
                      L-am dat jos din nou si l-am demontat cu o surubelnita mica.
                      Inauntru am gasit un arc si trei contacte ,unul din contacte are in capat o pastila genul cum era la platina de la delcou.
                      Am curatat si am montat la loc si am rezolvat-o,s-a stins si BAS-ESP si s-au stins si luminile de la stop pe frana.
                      Sa vedem cat tine.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by cristian sorin View Post
                        Domnule fas85 astazi am pornit si eu masina dupa vreo saptamana ,m-am plimbat cu ea putin prin parcarea unde o tin si constat ca imi raman aprinse luminile de la stop pe frana.
                        Am demontat capacul de la pedale ,am scos shalterul dupa care am dat cu putin spray de contacte ,i-am reglat tija aceea culisanta si l-am montat ca sa constat ca nu s-a intamplat nimic,ba mai mult s-a aprins becul BAS-ESP.
                        L-am dat jos din nou si l-am demontat cu o surubelnita mica.
                        Inauntru am gasit un arc si trei contacte ,unul din contacte are in capat o pastila genul cum era la platina de la delcou.
                        Am curatat si am montat la loc si am rezolvat-o,s-a stins si BAS-ESP si s-au stins si luminile de la stop pe frana.
                        Sa vedem cat tine.
                        Eu am schimbat acel shalter cu unul nou, care nu este original, iar problema cu acei martori persista. Am mai observat o chestie, si anume faptul ca una dintre mufele shalter-ului actioneaza stopurile de frana, iar cealalta mufa are legatura cu sistemul ABS, respectiv daca aceasta mufa nu este pozitionata corespunzator sau daca nu este bagata deloc martorii ABS-BAS raman aprinsi.

                        Comment


                        • #57
                          Am mai citit si faptul ca problemele cu martorii ABS-BAS se pot datora unei baterii slab incarcate. Spun acest lucru pentru ca la mine, in momentul in care motorul este rece, masina nu porneste decat la a doua cheie. Ce ziceti se poate ca bateria sa dea semne de oboseala?! Am masurat-o acum cateva zile si la relanti, fara consumatori, arata 13.9 V.

                          Comment


                          • #58
                            Trebuia sa cumperi original,stii ca ti-a mai scris andrei_preoteasa la fel(sunt unele piese care chiar merita sa fie originale).
                            Acum ca ai unul nou desfa-l pe cel vechi si curata-l bine cu niste smirghel fin la contacte,curata-l si incearca poate iese ceva.
                            La mine a dat rezultat,am gasit unul din contacte impuscat si vad ca e totul bine pana acum .
                            Last edited by cristian sorin; 03-24-2010, 10:54 AM.

                            Comment


                            • #59
                              Si eu am o problema asemanatoare dar cu un bonus in plus.

                              Nu imi merge vitezometru, kilometrajul si ABS-ul.

                              In bord se aprinde martorii de la ABS, frana de serviciu, placute frana.

                              Am pus-o pe tester,inafara de ceva probleme la contact , nimic

                              Am verificat rezistenta la fiecare senzor in parte .Toti sunt ok.
                              (apropo, este vorba de un C220 D din '96)

                              Avand in vedere ca nu imi merge nici vitezometru nu cred ca are rost sa verific acel shalter, problema venind de alt undeva.

                              Deasenea, cateodata la drum lung isi revine si totul este functional.

                              Ceva idei ?
                              Last edited by BReal13; 03-28-2010, 21:20 PM.

                              Comment


                              • #60
                                lampã de avertizare pentru diagnosticarea motorului

                                Salut am un E200 K (w210) din anul 2000 acuma un timp mia cazut cheia de pe masa si nu mai funccioneaza , cred ca sa rup ceva in ea findca daca o scutur se aude ceva,se mai poate repara si daca da cum o pot face .......si inca ceva de 2 luni mi sa aprins in bord am fost cu ea la service si mi-au spus ca e totul ok si eu cred ca e asa findca masina merge bine si consumul nu a urcat ce e de facut

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF