If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme la acceleratie
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
Corpul acela in care intra tubulatura de aer care vine din filtru, pe clapeta este montat angrenajul de acceleratie, daca iei jos acea tubulatura de aer, vei vedea discul care se misca cand actionezi acceleratia, ce este in spatele lui este clapeta de acceleratie,
-si nu este asa usor de desfacut pentru a o curatza, daca te apuci de treaba ai grija cum o faci.
oarecum inteleg ce spui, probabil ca o sa ma risc intr-un weekend sa fac treaba asta, mersi
apropo, am primit ieri oglinzile de la varul tau , sper sa nu mi le fure si pe astea
oarecum inteleg ce spui, probabil ca o sa ma risc intr-un weekend sa fac treaba asta, mersi
apropo, am primit ieri oglinzile de la varul tau , sper sa nu mi le fure si pe astea
Sa iti fie de folos, sper ca esti multumit de calitatea lor,
-au mai ramas ceva piese (stopuri si far stanga)
Azi in timpul liber care l-am avut de la servici am facut cateva reglaje, la acceleratie, parghii/cablu, etc
-parca asa este ok, insa as vrea sa o compar cu una la care nu sa umblat la parghii.
Care dintre colegi, cineva care locueste in Cluj si detine un C200(W202) benzinar, inainte de 1997,care sa mearga bine si sa nu se fi umblat la parghiile si reglajele acceleratie ,ar putea sa ma ajute, "punandu-mi" masina la dispozitie cateva minute pentru o mica comparatie.
-as fi recunoscator
-asta luni dupa masa, pentru ca pana atunci sunt la servici , in Polus, eventual daca vine cineva la cumparaturi si are 15 minute libere....
-luni ma deplases unde trebuie daca poate sa ma jute cineva
Claudiu 0741.096.812
Multumesc
Toate cele bune
Va salut,
Insist cu acea intalnire, daca se poate o mica intalnire cu un W202 benzinar care merge perfect,din Cluj
Multumesc, fac o bere,sau un vin
Am achizitionat un cablu+pedala acceleratie, second,
-la cablul meu am rupt reglajul de plastic de langa clapeta de acc.
Intrebare: Trebuie sa fiu atent la ceva anume,mai special,maine cand vreau sa schimb cablul si pedala mea cu cele luate azi ?
Am reglat si tija timoreriei dupa una la care nu s-a umblat(originala),se simte o diferenta foarte buna, in faptul ca acum pedala de acceleratie "umbla" usor si finutz, asa cum imi doream,
-sper ca prin inlocuirea cablului si pedalai sa revina toate la normal,
Am terminat de schimbat cablul de acceleratie, nu am intampinat greutatzi, decat pozitia incomoda de lucru, la desprinderea rescpeciv prinderea celor 2 suruburi de la pedala(cele de metal de sus)
Din pacate cursa moarta a pedalei continua,
-nu am reusit nici cum sa o anulez, din nici un reglaj,
-am incercat si din cel de la pedala din interior cat si din cel de la motor,
-daca intind cablul prea mult, ramane motorul turat...
Nu stiu daca se mai poate face ceva sau nu,
In rest pedala merge bine, aluneca usor,
Daca mai stiti ceva "smecherii" care pot anula acea cursa goala a pedalei de acc. la W202 benzina, scrieti.
Multumesc
Toate cele bune,
C180 din 95 nu are debitmetru de aer in general, si ma indoiesc sa aiba doar pe unele modele. S-ar putea sa gresesc.
Nu stiu ce sa zic , acum ceva timp am fost la un service ca sa-mi curete clapeta de aceleratie, tipul de acolo mi-a curatat si o mufa de langa clapeta (a zis ca e de la debitmetru de aer) !
Masina este fabricatie 03.1995 , c180 !
Pana la urma are sau nu ???
Mu are,
-acea mufa este de la senzorul I.A.T-Intake air Temperature,
-masoara temperatura aerului inainte de admisie
-se poate sa inlocuiasca rolul debitmetrului, desi nu este la fel de complex
-motorul meu merge la fel cu sau fara senzor, doar ca da eroare la tester daca nu este conectat,
Printre altele pe mine continua sa ma dispere reglajul pedalei de acceleratie,
Are un joc(cursa moarta) care imi face peri albi
-nu este mare aprox 2 cm, culmea ca si pabna acum avea,dar acum mi se pare mai mare si se simte mai rau
-probabil pentru ca acum pedala merge mai usor ca si inaite,
-deccelerarea este si ea oarecum mai inceata ca inainte sau asa percep eu
-daca am consumatori pornitzi(merge AC si farurile), deccelerarea este mai rapida, nu stiu dacaeste normal sau nu
Mi-ar fi de mare folos un coleg din Cluj cu W202,benzina pana in 97,care sa ma lasa sa compar fenomenele motorului meu cu al lui, rog frumos,Multumesc
Prietene uita-te putin la cablu de acceleratie sub capota la capat daca nu cumva ii lipseste o bucatica de plastic de deasupra cablului. in momentul cind calci pedala mai intii se stringe sirma aia care nu are invelis si apoi se accelereaza cel putin asa era la mine. Aveam cred ca vre-o trei centimetri distanta de cind apasam pedala si pina cind se accelera iar in momentul acela turometrul urca direct la trei mii de rotatii. Am schimbat cablul si problema sa rezolvat.
-acea mufa este de la senzorul I.A.T-Intake air Temperature,
-masoara temperatura aerului inainte de admisie
-se poate sa inlocuiasca rolul debitmetrului, desi nu este la fel de complex
-motorul meu merge la fel cu sau fara senzor, doar ca da eroare la tester daca nu este conectat
Si la mine motorul merge la fel (deocamdata prost) cu el sau fara el.
Prin urmare atunci e stricat ca doar nu e pus degeaba, nu?
Salutare. Sunt un proaspat proprietar de Mercedes C180 din '95 si un proaspat utilizator al acestui forum. Aceeasi problema (cu care nu m-am obisnuit inca) o am si eu cu pedala de acceleratie, insa nu m-am lamurit care ar fi rezolvarea. In cazul in care voi gasi un mecanic bun care s-o rezolve voi reveni cu informatii.
PS: daca stie cineva un service serios si cinstit pt. Mercedes in Bucuresti (eu nu am gasit pana acum) va rog sa-l mentionati; multumesc anticipat
Ieri am aschimbat bujiile, filtrul de benzina si cureaua de accesorii. Problema e ca de atunci s-a schimbat ceva in regimul de turatie al motorului....urca foarte greu in viteza a 4-a peste 3000 de ture, parca nu mai are suflul de inaintea schimbarii acestor consumabile.Parca pedala merge in gol putin pe la aceste valori....hmmm...ceva idei ce ar fi putut cauza aceasta schimbare?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment