Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la acceleratie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dragilor faza mai interesanta este ca si la mine e la fel locasul acela intre parghie si corpul ala...numai ca nu exista delay-ul. Sau poate sa nu fi simtit eu? Adica, masina accelereaza in momentul in care apas acceleratia. Sincer parerea mea este ca tine tot de corpul clapeta si ca de fapt parghia e actionata dar corpul lu' peste nu reactioneaza imediat.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      Am rezolvat problema cu pedala de acceleratie la al meu W202, C200, Benzinar din 1995

      -cei care stiu cum sta treaba pe acolo, cu toate angrenajele alea sigur vor intelege.
      Piesa aia mare care vine pe "clapeta" de acceleratie are in partea din interior o prelungire indoita la 90 grade, care apasa un contact "buton" atunci cand motorul sta la relantii si pedala de acceleratie este libera (neactionata) pentru ca acesta sa nu se tureze.
      Eu am "indoit" acea prelungire pana cand piesa mare este in contact direct cu piesa mica, care transmite miscarea catre clapta de acc, si butonul ramane apasat.
      -nu mai exita acel locas intre cele 2 piese, ca si inainte
      Acum pedala de acceleratie actioneza din momentul cand apas, nu mai are acei 3-4 mm de gol.
      -sper ca nu afecteaza cu nimic cea ce am facut, o sa urmaresc consumul sa vad daca creste.

      Daca doriti careva sa faceti aceisi treaba este f usor.
      Toate cele bune
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #18
        Salutare!!!!marele_alb dupa ce ai indoit chestia aia ti sa schimbat ceva la masina???

        Comment


        • #19
          Nu mi sa schimbat nimic, in afara de faptul ca acum accelereaza din prima
          -numai ca acum trebuie sa ma obisnuiesc asa cu ea, pentru ca eram obisnuit ca la pornirea de pe loc sa apas pedala mai mult, iar acum nu mai este necesar,
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #20
            Dupa catziva Km facuti vreo 400, mixt, nu mi se pare chiar in regula treaba facuta,
            -in sensul ca inainte de a face modificarea, la o apasare completa de pedala(pana la fund), cu masina stationata, motorul se accelera pana in 4000 rot, pana decupla,
            -acum la aceasi manevra motorul nu ajunge decat pana la aprox 3500 rot, bineinteles daca insist un pic cu pedala, urca pana in 4000 rot.
            -parca si la drum intins se simte un pic de diferenta, parca pedala nu mai are aceasi cursa ca inaite,
            -o sa mai studiez problema si o sa vada daca ramane asa, sau o fac inapoi cum a fost
            -acum nu mai am locasul acela intre piese si piesa mica este indepartata de partea de sus, unde era lipita pana acum.(la relantii)
            -relantiul este neschimbat, sta tot la aprox 600 rot/min
            -consumul parca a crescut unpic, urban, dar nu stiu cu certitudine,dar asta nu e relevant
            -ultima data am facut 70 Km cu 11 litri Gpl, numai in oras(Cluj) (cu acceleratia modificata),
            Dati si voi o parere.

            Toate cele bune
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #21
              Parerea mea,in primul rind cablul de acceleratie e reglabil.Apoi acea pirghie cu bile in capete si lungime variabila are din fabrica o lungime anume,ca apoi sa se umble la ea aiurea in multe cazuri de catre neavizati-cu urmari ce se vad.Eu am rezolvat masurind acea pirghie la o masina ce mergea perfect,si apoi am reglat-o pe a mea.Cablul si implicit pedala se regleaza personalizat,in functie de mobilitatea articulara a piciorului,pozitia la volan,si cursa dorita a pedalei....ATENTIE,MULTI AU UMBLAT LA PIRGHIILE TIMONERIEI DE ACCELERATIE DORIND SA REZOLVE O PROBLEMA DE RALANTI INSTABIL SAU ALTFEL,DATORATA MIZERIEI IN DEBITMETRUL DE AER(si pe asta l-au botezat in multe feluri)

              Comment


              • #22
                Si eu am umblat la acele parghii, mai precis la parghia care este in fatza pe verticala,
                -o sa incerc sa o aduc la starea initiala, prin comparatie,
                -debitmetru nu am
                Daca nu este cu suparare, ce functie indeplinesc acele parghii? ca sa stiu "cum sa le iau" si ce sa fac cu ele,
                In cele din urma, va fi bine,
                Am un "defect" , sunt prea fixist, poate obsedat,ca toate lucrurile, obiectele,care le detin,sa mearga bine,cat mai aproape de perfect.
                O sa vad ce pot rezolva
                Multumesc,
                Last edited by marele_alb; 06-05-2009, 23:31 PM.
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #23
                  Azi in timpul liber care l-am avut de la servici am facut cateva reglaje, la acceleratie, parghii/cablu, etc
                  -parca asa este ok, insa as vrea sa o compar cu una la care nu sa umblat la parghii.

                  Care dintre colegi, cineva care locueste in Cluj si detine un C200(W202) benzinar, inainte de 1997,care sa mearga bine si sa nu se fi umblat la parghiile si reglajele acceleratie ,ar putea sa ma ajute, "punandu-mi" masina la dispozitie cateva minute pentru o mica comparatie.
                  -as fi recunoscator

                  -asta luni dupa masa, pentru ca pana atunci sunt la servici , in Polus, eventual daca vine cineva la cumparaturi si are 15 minute libere....
                  -luni ma deplases unde trebuie daca poate sa ma jute cineva
                  Claudiu 0741.096.812

                  Multumesc

                  Toate cele bune
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #24
                    Am o intrebare,
                    Cat de tare/tzeapana este,sau trebuie sa fie pedala de acceleratie la un W202, C200, 100 Kw, benzina 1995,
                    Am senzatie ca pedala mea este prea tare, nu stiu de ce, am condus un BMW 520d din 2001, si avea pedala foarte usoara si moale,
                    Am schimbat arcul de la angrenajele acealea de langa clapeta de acceleratie si am pus unul original, nou.
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #25
                      Toate C-urile au acel gol in acceleratzie cel putzin 3 pe care le-am condus eu au aceasta pauza la acceleratzie (modele din '95-'99).Nu cred ca este vreo defectziune

                      Comment


                      • #26
                        Ba da , este o defecţiune caracteristică ,benzinarelor din clasa C , mai exact clapeta acceleraţie.
                        Soluţie , spray degripant şi curăţare.

                        Comment


                        • #27
                          Si la mine e la fel de tare pedala de acceleratie dar am eliminat acel joc prin indoirea clapetei care actioneaza acel contact mic,lucru de care s-a discutat in prima pagina(nici inainte nu era prea mare). Din coincidenta si eu am condus zilele trecute un 520 din 03 si in comparatie cu acesta este mult mai tare pedala la mercedes.
                          Daca dai jos arcul care trege inapoi clapeta pusa in miscare de tija timoneriei o sa vezi ca pedala va merge foarte usor, asta daca nu ai probleme la cablu sau la acel angrenaj..dar fara arc nu se poate asa ca eu cel putin nu mai imi bat capu
                          w 202 -c 180 sport an 93

                          Comment


                          • #28
                            Nu stiu daca acel arc face pedala mai tare sau nu, pentru ca eu am pus un arc nou, original, cumparat de la reprezentanta si este la fel,
                            -banuiesc ca de vina sunt acele angrenaje si parghii, care s-au uzat cu timpul si nu mai culiseza perfect.
                            Eu m-am obisnuit asa si este ok, merge de rupe.

                            Toate cele bune
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • #29
                              Fratilor...daca nu agata, nu scartaie, nu ramane pedeala jos, nu joaca...de ce va chinuiti? Si mai ceva: ce inseamna "merge greu pedala". Doar nu trebuie apasata cu amandoua picioarele. Imi amintesc de o dacie pe care am condus-o ceva vreme, dar la aia mergea greu ambreiajul. In oras ma rupea la propriu, de simteam pana in sold. Cu aceste amintiri in minte, Mercedesul (inclusiv cobra) e parfum.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #30
                                Salut
                                Cursa aia de 2 cm e o chestie comuna la modelul asta si am vazut-o la mai multe exemplare. Dupa pararea mea nu ar trebui sa fie foarte deranjanta...
                                La masina mea (C180 din 94) este insa alta problema... dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se intampla ori sa ramana la turatia la care era inainte de a lua de pe accleratie; ori urca singura in turatie cam pana pe la 4000 de rotatii si ramane acolo!
                                Din ce am citit mai sus inteleg ca ar putea fi din cauza clapetei de acceleratie si daca o curat am sanse sa fie ok... intrebarea mea, cu siguranta voi starni rasete... care e clapeta de acceleratie?! Ca daca aflu care e promit ca o curat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF