Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la acceleratie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la acceleratie

    Salutari la toata lumea.Am un C180 fabricatzie 1994 Octombrie,benzinar,si am o mica problema la acceleratie,si anume isi revine greu,lucru care ma deranjeaza la schimbarea vitezelor.Ma puteti ajuta? Mersi

  • #2
    Pot sa fie doua probleme :
    1. de la clapeta de acceleratie (am avut si eu problema asta) - desfaci frumos clapeta de acceleratie si o cureti - nu o sa mai ai probleme
    2. daca ai scapari de vacum iti face socul figuri (am problema asta momentan), inlaturi pierderea de vacum (nu stiu exact cum se scrie , sa nu-mi sariti in cap) si problema ar trebui sa se remedieze !
    Last edited by florineasca; 01-09-2009, 22:54 PM.
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #3
      Multzumesc mult.De la clapeta era,dar nu am mai desfacut-o,shi am pulverizat cu un spray degresant pe toate chestiile alea[clapeta,arculeze,parghii]dupa care am observat ca functioneaza ok

      Comment


      • #4
        Salutari,
        W202, C200, 100Kw,benzina, 1995.

        Am probleme, la pedala de acceleratie,
        -pedala are o mica cursa de aprox 3-4 cm,fara sa faca nimik, nu accelereaza motorul.
        -Apas pedala de acceleratie si isi face efectul doar dupa o cursa in gol de catva cm, si atunci cand incepe sa accelereze motorul parca nu o face asa cum ar trebui adica sa urce acul de la turometru normal si liniar, sare parca peste cateva sute de ture, direct la aprox 850-900 RPM,
        -mie imi sta relantiul la 600 RPM.

        -de unde poate fi problema?
        -sa fie din pedala de acceleratie sau din cablu?
        -de la motor?

        Problema asta o am de mult timp, s-au facut asa cam 150.000 Km, dar nu prea i-am dat atentie.
        Astept un raspuns.
        Toate cele bune.
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Am si eu o problema asemanatoare , apas in gol pedala de acceleratie cam 2 cm , acest lucru fiind de la pedala (clapeta din spatele ei e putin uzata) dar nu am probleme cu turatiile ( si mie imi sta tot in 600-700 RPM la relanti ) !
          W202, C180 elegance, 1995

          Comment


          • #6
            Deci schimbarea pedalei de acceleratie,cu una din dezmembrari ar rezolva problema, am vazut ca in spatele ei sunt mai multe parghii, au vreo legatura si ele cu asta?
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Poti sa te uiti in spatele pedalei si sa o apesi usor cu mana , daca are pedala o pauza pana actioneaza parghiile(ca in cazul meu) merita sa o schimbi dar daca nu are o pauza si parghiile sunt actionate direct atunci pui pe cineva sa apese pedala si te uiti la clapeta de aceleratie daca actioneaza in timp ce pedala este apasata (sa nu apara intarzieri) !
              W202, C180 elegance, 1995

              Comment


              • #8
                Am studiat azi mai atent problema, baiul nu este din pedala de acceleratie, ci din corpul clapeta sau din angrenajele alea de acolo.
                -am facut cateva poze,calitate mai naspa pt ca sunt facute cu telefonul.
                -treaba este in felul urmator:
                -apas pedela,merge in gol pt ca piesa aia mai mare care este actionata direct de pedala , nu face direct priza cu cea cu clontz care actioneza direct copul clapeta, deci distanta aia mica intre clontzul ala si marginea piesei de deasupra ei se transmite la pedala.
                -am incercat sa fortez un pic acea piesa cu clontz in sus sa fac priza directa cu celalta parte dar nu imi permite.
                -sper sa intelegeti desenul si poza.
                Va rog sa va dati si voi cu parerea si sa gasim o solutie.

                Multumesc.
                Attached Files
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  O sa am ceva de lucru azi la a mea si ma uit sa vad cum stau lucrurile la mine. Pot sa spun ca nu am acel delay la acceleratie deci poate o fi o diferenta. Intre timp poate va dati si voi cu parerea pe threadul meu "nu porneste motorul" ca altfel vad ca nimeni nu e interesat...
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    To marele_alb: Stai linistit ma deranja si pe mine la inceput problema asta , exact cum e la tine e si la mine .Explicatie : asa sunt din fabrica pentru ca am auzit pe multi plangandu se de probl asta (parerea mea).Eu iti zic cel mai bine sa o lasi cum e sa nu modifici nimic sa schimbi ceva la mersul motorului, ai sa te obisnuiesti in timp cu pedala la schimbatul vitezelor.
                    http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                    Comment


                    • #11
                      Pai daca asa este din fabrica, normal ca o s-o las asa, dar ma indoiesc ca asa a fost mereu,
                      -adevarul este ca m-am obisnuit cat de cat pt ca asa am cumparat-o.
                      -daca este cineva mai priceput si poate spune care este problema,
                      -astept cu mare interes.

                      Toate cele bune.
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Poti sa incerci sa demontezi piesa respectiva si sa o incarci putin cu autogenul ! Bafta
                        W202, C180 elegance, 1995

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dolusd View Post
                          Poti sa incerci sa demontezi piesa respectiva si sa o incarci putin cu autogenul ! Bafta
                          Poate ca ar fi o treaba si asta, dar nush,
                          - sub piesa aia mare care este actionata de pedala,undeva in partea de jos, este un senzor, acel senzor sta cuplat cand un motorul sta la relantii si pedala de acc. nu este actionata,
                          -cand se actioneaza pedala si piesa mare se misca ,piciorusul care tine apasat butonul senzorului se indeparteaza de acesta si acel sesnzor cupleaza.
                          -am incercat sa reglez pedala din surubul cablului de acceleratie, se modifica distanta dintre cele 2 piese,pana vin in contact direct ,dar, daca accelerez, ramane accelerat si nu isi revine pana nu se apasa acel senzor, sau pana nu dau drumu inapoi la cablu.

                          Cred ca o sa o lasa asa cum este, nu vreau sa ma complic mai tare.

                          Totusi daca sunt solutii mai simple,sunt bine venite.

                          O seara faina
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #14
                            Exact la fel este si la masina mea (w202 c 180 din 93- 150000km). Exista un spatiu mort intre clapeta mai mare actionata de parghia de acceleratie si cea mica actionata de prima. Nu stiu daca este normal acel joc dar incarcand sa reglez din cablu mi-a ramas motorul turat asa ca l-am lasat cum era inainte. Ralanti-ul e la 6-700 de rotatii si inafara de un mic soc la schimbarea vitezelor sau la pornirea de pe loc (care s-au rezolvat prin obisnuinta) totul decurge normal. Am mai observat ca pedala de acceleratie e mai tare ca la alte masini desi cablul culiseaza usor
                            w 202 -c 180 sport an 93

                            Comment


                            • #15
                              Sa inteleg ca nu este o rezolvare,si ca trebuie sa merg in continuare asa cu ea, desi nu prea cred ca este normal sa fie asa,
                              -am un var care are si el un C180 din 96 si la el merge pedala la fix fara nici un joc, si culmea si el are distanta aia mica intre cele 2 piese,
                              -nu prea gasesc nici o explicatie.

                              Toate cele bune.
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF