Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierderi ulei senzori axe cu came - W203 C 180 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    220.000 KM are

    masina este in stare foarte buna.adica nu am avut probleme cu ea sau defectiuni pana la check engine-ul asta.azi dimineata iar s a innecat motorul la relanti aproape.
    poate fi catalizatorul infundat sau ceva de genul asta.este alta eroare pentru catalizator?
    eu eroarea asta o am si e singura.asta stiu sigur PO172.

    Comment


    • #47
      tuburile de sub kompressor se pot accesa si de sub motor??

      tuburile de sub kompressor se pot accesa si de sub motor??

      Comment


      • #48
        Nu.Dar daca nu au fost schimbate pana acum cu siguranta prind aer fals.Ca sa ajungi la ele vine demontat inclusiv kompressorul!
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #49
          se poate inneca motorul?

          de la aer fals se poate opri motorul???patesc foarte rar si la viteza de 4-5 km/h la ora,usoara panta sa retur...


          REGULILE DE POSTARE!
          Last edited by cutaresku; 05-01-2017, 10:51 AM.

          Comment


          • #50
            Ai cutie automata cumva?Daca da poate sa fie din vina convertizorului problema.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #51
              Cand merge masina normal si motorul este incalzit, ai variatii ale turatiei la ralanti?
              Masina are instalatie Gpl?
              Cati kilometrii are?



              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #52
                masina are GPL.si cutie automata
                Dar ATENTIE- problema cu amestecul bogat a aparut cu mult inainte sa fie pus GPL.nu are legatura.am fost cu ea de mai multe ori la reglaje nu este sigur din vina GPL ului.

                Comment


                • #53
                  variatiile la relanti sunt la pornire.dimineata....sau cand e rece motorul.
                  220000 km are masina

                  Comment


                  • #54
                    Pentru oprirea motorul cred ca vine de la cutie.Verifica tuburile alea (cred ca iti convine sa cumperi tot dinainte si cand desfaci schimbi tot).
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #55
                      Po172

                      Salut.Am fost astazi la reprezentanta cu masina si se pare ca s-a gasit problema erorii PO172-amestec bogat(aer fals).
                      Este vorba de o piesa de pe sistemul de INTAKE.Codul piesei este A 271 090 08 04
                      Era crapata si pierdea ulei pe acolo.Piesa am gasit o pe original.In jur de 350 lei.Astept sa vina,sa o montez si sper sa va dau vesti bune.

                      Comment


                      • #56
                        Ma bucur ca ai gasit problema si mai mult decat atat ca ai postat rezolvarea!
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #57
                          Ma bucur ca ai gasit cauza, desi este ciudat sa se strice / sparga air cleaner-ul. Este prima oara cand aud acest lucru.
                          Ai grija la manopera in reprezentanta ca este ceva de munca, trebuie desfacuta , admisia, kompressorul, carcasa filtrului de aer, etc. daca nu il pot scoate direct pe jos pe acolo. Bafta!


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by cosminflorea View Post
                            Da, vezi dac ai sau nu garnitura aia de metal, eu nu aveam i am pus o i tot am pierderi.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Salut!Ai rezolvat pana la urma cu scurgerea de ulei de la pompa de vacuum?Am demontat si eu pompa de insa la mine este doar o garnitura,cea de cauciuc.Spuneai ca tu ai montat-o si pe cea de metal.Se poate pune chiar daca pompa nu a avut aceasta garnitura metalica?Nu afecteaza strangerea suruburilor pompei de vacuum?

                            Comment


                            • #59
                              Nu am rezolvat, nu stiu ce sa-i fac. Am lasat doar garnitura normala. O sa desfac, o sa pun putina garnitura lichida sub aia de cauciuc si o sa urmaresc.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #60
                                A schimbat in Bucuresti careva tuburile alea de sub kompressor? Daca da, care a fost pretul manoperei?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF