Buna ziua dragi colegi forumisti. Vin si eu cu o problema si in acelasi timp cu speranta de a gasi o solutie.
Detin acest motor, mai exact 271.940 (163cp). Masina este cumparata din Germania anul trecut. Totul a inceput cand am ajuns cu ea in tara, probabil obisnuita cu benzina nemteasca
. Intru dimineata in masina, pun contactul, pornesc, merge ok cat e socul pornit la 1200-1300rpm, apoi cand coboara spre turatia normala 700-800rpm, incepe si trepideaza masina ca si cum ar merge in 3 pistoane, apoi ecu imi taie alimentarea pe un cilindru si imi apare martorul de check engine (ecu opreste aleator cilindrii, nu doar unul din ele). Opresc motorul, pornesc iar, mai trepideaza putin si dupa 1 minut cand incepe sa se incalzeasca motorul, merge absolut normal. La un moment dat se stinge si martorul din bord si totul bine si frumos. A doua zi, o iau de la capat.
Rog cei care s-au intalnit cu aceasta problema, sa imi dea si mie ceva idei.
Am schimbat urmatoarele: Filtru aer, filtru benzina, bujii, bobine de inductie, am curatat sondele lambda(orificiile erau pline de funingine). Si am fix aceleasi simptome, chiar putin mai accentuate.
Toate schimburile acestea le-am facut la recomandarea erorilor aparute pe tester, nu de capul meu.
Consumul masinii este foarte ok: Urban: 11.5-13.5%, extraurban: 6.2% - 7,5%
Cineva? Ceva idei?
Detin acest motor, mai exact 271.940 (163cp). Masina este cumparata din Germania anul trecut. Totul a inceput cand am ajuns cu ea in tara, probabil obisnuita cu benzina nemteasca

Rog cei care s-au intalnit cu aceasta problema, sa imi dea si mie ceva idei.
Am schimbat urmatoarele: Filtru aer, filtru benzina, bujii, bobine de inductie, am curatat sondele lambda(orificiile erau pline de funingine). Si am fix aceleasi simptome, chiar putin mai accentuate.
Toate schimburile acestea le-am facut la recomandarea erorilor aparute pe tester, nu de capul meu.
Consumul masinii este foarte ok: Urban: 11.5-13.5%, extraurban: 6.2% - 7,5%
Cineva? Ceva idei?
Comment