Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

1.8 Kompressor probleme la pornire (merge in 3 pistoane)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.8 Kompressor probleme la pornire (merge in 3 pistoane)

    Buna ziua dragi colegi forumisti. Vin si eu cu o problema si in acelasi timp cu speranta de a gasi o solutie.
    Detin acest motor, mai exact 271.940 (163cp). Masina este cumparata din Germania anul trecut. Totul a inceput cand am ajuns cu ea in tara, probabil obisnuita cu benzina nemteasca . Intru dimineata in masina, pun contactul, pornesc, merge ok cat e socul pornit la 1200-1300rpm, apoi cand coboara spre turatia normala 700-800rpm, incepe si trepideaza masina ca si cum ar merge in 3 pistoane, apoi ecu imi taie alimentarea pe un cilindru si imi apare martorul de check engine (ecu opreste aleator cilindrii, nu doar unul din ele). Opresc motorul, pornesc iar, mai trepideaza putin si dupa 1 minut cand incepe sa se incalzeasca motorul, merge absolut normal. La un moment dat se stinge si martorul din bord si totul bine si frumos. A doua zi, o iau de la capat.
    Rog cei care s-au intalnit cu aceasta problema, sa imi dea si mie ceva idei.
    Am schimbat urmatoarele: Filtru aer, filtru benzina, bujii, bobine de inductie, am curatat sondele lambda(orificiile erau pline de funingine). Si am fix aceleasi simptome, chiar putin mai accentuate.
    Toate schimburile acestea le-am facut la recomandarea erorilor aparute pe tester, nu de capul meu.
    Consumul masinii este foarte ok: Urban: 11.5-13.5%, extraurban: 6.2% - 7,5%
    Cineva? Ceva idei?
    Last edited by mittone2002; 04-13-2015, 09:17 AM.

  • #2
    Un tester a vazut masina de cand face probleme? Rateuri da in admisie ? Cu un alt debitmetru ai incercat ?
    Last edited by liviu40; 04-13-2015, 14:10 PM.

    Comment


    • #3
      Toate schmburile s-au facut in urma erorilor aparute pe tester. Debitmetru e ok (face doar la rece problema). Problema este ca face doar la pornire dupa minim 12 ore.

      Comment


      • #4
        Salut!Cum ai rezolvat?Am aceeasi problema!

        Comment


        • #5
          Originally posted by liviu40 View Post
          Un tester a vazut masina de cand face probleme? Rateuri da in admisie ? Cu un alt debitmetru ai incercat ?
          Da si rateuri uneori cand folosesc frana de motor.

          Comment


          • #6
            Originally posted by emy_ View Post
            Da si rateuri uneori cand folosesc frana de motor.

            Cati kilometrii are masina ta? Ai pus un tester pe ea? Ce erori ti-au aparut? Ofera cat mai multe informatii despre problema daca vrei sa primesti un raspuns clar de la colegii de pe forum.


            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Uneori,la rece porneste in 3 pistoane.La cald nu face niciodata figuri. Daca incerc s'o accelerez moare.O las asa si isi revine dupa 1 minut.In mers,la drum lung si viteza constanta,odata la 100-200km simt o pierdere de putere in sensul ca scade viteza si trebuie accelerata putin.Si tot aleator,am rateuri in admisie in momentul folosirii franei de motor.
              Am bagat'o pe STAR,dar nu mi'a spus nimic de partea motorului.Am avut erori la senzorii de viteza de la roata,senzor lumina,modul frana de la pedala,senzor greutate pasager.
              In momentul de fata am indicatie de placute uzate si SRS aprins.
              km 180.000 nu stiu daca reali,dar motorul este ok pentru ca nu haleste gram de ulei.
              Last edited by emy_; 07-27-2015, 11:10 AM.

              Comment


              • #8
                1. Ce benzina pui 95 sau 98? Am vazut in alt topic al unui coleg ca la Kompressor daca pui benzina 98 iti poate da mesaje Check engine si mers neregulat.
                2. Ciudat ca nu consuma ulei, eu am luat-o pe a mea din germania la 174000 si pot sa iti spun ca ia 1 litru de ulei la 10.000 de km. Este mentionat si in manualul proprietarului consumul de 1 litru de ulei la 15.000 de km. Acum am 259.000 de kilometrii
                3. Uleiul pe care il folosesti ce vascozitate are? Cel recomandat pentru motorul acesta este 0W40. Daca ai pus o vascozitate mai mare gen 5w sau 10w este clar ca nu iti consuma ulei dar pe termen lung nu cred ca este bine pentru motor si poate de aici si mersul ciudat cu motorul rece. Producatorii de ulei spun ca la un motor cu norma recomandata de producator 0W40 sa nu se puna alta vascozitate indiferent de numarul de kilometrii.


                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Mersul neregulat doar la pornirea la rece nu are cum sa fie de la benzina.Folosesc 95.Uleiul nu afecteaza nici el pornirea.Este vorba de un senzor care da prea multa benzina la ºoclu.Voi merge iar la STAR sa mai verific odata.Iar problema cu pierderea de putere nu prea o intwleg...Foarte ciudat.

                  Comment


                  • #10
                    Toate au legatura cand pornesti motorul, inclusiv partea de ungere a motorului cu ulei.
                    Cu consumul de benzina cum stai? Ai un consum ridicat sau este normal?
                    Este foarte important sa urmaresti schema logica de determinare a cauzei defectiunii si sa incepi sa verifici toate lucrurile marunte, si apoi cele complexe.
                    Filtrul de benzina a fost schimbat? Daca da, la ce presiune (bari) lucreaza?
                    Din cate imi amintesc, sper sa nu ma insel, stiu ca exista 2 modele de filtre care opereaza la presiuni diferite, desi arata similar.



                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Am rezolvat partea cu pierderea de putere prin inlocuirea bujiilor.A ramas pornirea la rece pe care o voi rezolva sigur dupa ce imi voi face timp pentru un drum la tester.

                      Comment


                      • #12
                        Acestea ai fost erorile pe tester:
                        P202b
                        P201d defect dozare combustibil
                        P201b rateuri
                        P201c rateuri

                        Comment


                        • #13
                          Incearca si un mecanic experimentat in modelul asta de motor. Distributia este variabila iar ajustoarele din capatul axelor cu came mai pierd cateodata din dintisori...

                          Deasemenea poti incerca un injector sau sa reverifici furtunele de vacuum, mai ales cele greu accesibile de sub galeria de admisie.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Am avut eroare si pe lambda din spate,am uitat sa specific.Daca am avut rateuri si inca am probabil,as schimba bobinele de inductie pentru ca eroarea pe lambda ar fi probabil din cauza gazelor nearse de la cei doi cilindrii.Ceea ce ma macina pe mine este faptul ca nu stiu exact unde este problema si ca sa schimbi piese pana dai de problema nu este o chestie chiar ieftina.Daca as stii exact care e problema,nu as ezita nici o clipa sa schimb piesa.

                            Comment


                            • #15
                              Schimba bobinele intre ele su vezi daca se muta defectul. Lambda e normal sa fie bramburita.
                              La fel si cu injectoarele...
                              Daca tot acolo raman rateurile, cauta pe cineva priceput pt distributie, cum am sugerat mai sus.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF