Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie viteze automata Limp mode

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie viteze automata Limp mode

    Buna ziua. Detin un Mercedes c270 w203 cutie automata.
    Acum 2 saptamani am fost la reprezentanta sa imi puna testerul sa vad ce erori am si sa imi verifice sistemul de alimentare ca aveam o problema la un injector. Nu stiu ce au facut 4 ore la masina mea, dar de cand am luat-o de la ei a inceput calvarul. Mi-au spus ca am eroare la calculatorul de la cutie si ca trebuie inlocuit, dar pana atunci nu am avut nici o problema la cutie. Cert e ca, cutia imi intra in avarie o data la 2 zile si trebuie sa o resetez cu testerul.
    Inainte sa intre in treapta a 2-a mi se blocheaza in a 3-a in mers, pe urma imi da socuri si dupa ce o opresc imi intra in limp mode.
    Pe tester la ei mi-au dat eroriile urmatoare :
    P2602 The voltage supply of the valves is faulty
    P2001 Component N15/3 (ETC [EGS] control unit) is defective.
    P2300 CAN communication with other control units installed in this vehcle is not possible. (buss off fault)
    P2502 The gear is implausible or the transmission is slipping.
    P2600 The voltage supply of circuit 87 has undervoltage.


    Acuma de cate ori ma duc la tester sa o resetez imi da urmatoarele:
    P2600 terminal 87 undervoltage - intermitent
    P2203 Speed sensor 3 - intermitent
    Precizez ca acesta nu este un tester STAR.

    A mai trecut cineva prin asa ceva ? Ce solutie ar fi in rezolvarea problemei ? Am tot cautat sensorul acesta dar nu l-am gasit niciunde. Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie o problema de contact si din cauza asta cand nu face contact masina intra in avarie...

  • #2
    Salut, din descrierile de mai sus o problema majora ar fi placa cu circuitul electronic din cutie.
    Uite aici: https://www.youtube.com/watch?v=pl55H5sxmUc
    Acest circuit nu mai face fata dupa un anumit timp si trebuie inlocuit, pe el sa afla si un senzor de rotatie.

    Urmareste si celelate clipuri in legatura cu aceasta cutie, vei intelege si mai bine problemele si rezolvarile lui.

    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Asa mi-au spus si aia de la reprezentanta, dar cand mi-au cerut 5.500 lei pentru schimbarea ei m-au descurajat. Si nu stiu de ce numai de cand am fost la ei au inceput sa apara problemele astea. Mi-au tinut masina 4 ore in service pentru verificarea injectoarelor si o diagnoza, mi se pare foarte ciudat.

      Acuma ma uit la video-uri, Multumesc.

      Comment


      • #4
        Eu nu inteleg , reprezentanta fara tester Star ?! Ce reprezentanta ?

        Comment


        • #5
          Nu, ai inteles gresit...Am fost la reprezentanta pentru testerul STAR...iar de cate ori mi se blocheaza cutia nici nu am cum sa merg cu masina 30 de km pana la reprezentanta si nici nu dispun sa dau 100 lei de fiecare data. Deci ma duc la cineva aici care nu are tester STAR...

          Comment


          • #6
            interesanta problema

            Originally posted by lava View Post
            Asa mi-au spus si aia de la reprezentanta, dar cand mi-au cerut 5.500 lei pentru schimbarea ei m-au descurajat. Si nu stiu de ce numai de cand am fost la ei au inceput sa apara problemele astea. Mi-au tinut masina 4 ore in service pentru verificarea injectoarelor si o diagnoza, mi se pare foarte ciudat.

            Acuma ma uit la video-uri, Multumesc.
            Nu-i asa ca nu te-au lasat sa intri in atelier in cele patru ore? Ai putea crede ca trag de timp fiindca manopera se plateste in functie de timpul cat stau mecanicii calare pe ea. Parerea mea este ca, in cele patru ore, se intampla lucruri foarte ciudate..de exemplu, dupa un timp ai putea sa observi ca un burduf de la planetara stanga fata partea dinspre cutie (eu am tractiune pe fata la w169) pierde vaselina..banuiesc ca nu ar fi greu pentru baieti sa slabeasca un colier pe acolo..si cate s-ar mai putea face in patru ore de manopera..eu, mai constat astfel de coincidente..nu stiu cum se face ca, dupa ce pleci din reprezentanta, la un timp relativ scurt incep sa mai apara alte si alte probleme..de fapt, problemele incep sa nu se mai termine..si reprezentanta incepe sa te magnetizeze..azi 5500 lei, maine 5000 lei si tot asa..la reprezentanta unde am fost ultima oara e un consilier de service caruia ii place sa foloseasca foarte mult cuvantul "poate"..imi spune:"poate masina a fost lovita si de aceea se comporta asa"..eu ii spun: nu a fost lovita fiindca inainte de schimbarea kit-ului de ambreiaj nu facea asa..la care el raspunde: "poate a cazut puntea fata de la doi metri inaltime cand s-a schimbat kit-ul"..iar eu spun(in gandul meu): poate a fost atacata de extraterestrii diabolici in timp ce eu dormeam..concluzie: ciudat, foarte ciudat.
            No malfunction

            Comment


            • #7
              Nu te lasa nici vorba...dar eu trebuia sa le zic ca-mi bag ceva in ei si daca nu ma lasa sa vad masina fac scandal...
              In 4 ore un mecanic bun iti demonteaza motorul si ti-l asambleaza la loc, dar nu-mi fac griji pentru asta, ca mecanici buni nu sunt la reprezentanta, sunt doar copii de 18-21 de ani care gata liceul
              M-am uitat sub masina sa vad daca au umblat (nu aveau ce cauta sub masina) si vad ca mi-au schimbat 2 suruburi la scut dar in rest nu se vede urme cum ca ar fi umblat pe la cutie sau altundeva.

              Am cautat sa vad unde e calculatorul cutiiei si nu l-am gasit, vreau sa verific firele sa vad daca face undeva scurt pe circuit inainte de a lua decizia majora sa schimb placa electrica din cutie.
              Mie imi intra in limp mode din cauza sensorului de viteza 3 (speed sensor 3) si ma gandesc ca poate nu face undeva contact bine din moment ce masina imi merge cateva zile fara probleme.
              Ma gandesc ca daca ar fi defect sensorul acela ar trebui sa fie permanenta eroarea...
              Din cate am vazut eu nu se poate inlocui pe placa electrica, stie cineva daca se poate inlocui sau face altceva... ?

              Comment


              • #8
                Salut, acel senzor de viteza nu este defect el in sine, ci nu mai face contactul cu placa electronica din cutie.
                Din cauza asta trebuie schimbata placa.
                Dar cu placa noua vine si acel senzor.

                Calculatorul cutiei se afla jos dupa presul de la picioarele pasagerului fata.
                Scoti afara presul siacolo vei vedea o tabla metalica, in spatele lui este montata, si vin doua mufe mari in el, o mufa vine excat din cutie.
                Ca sa poti masura exact continuitatea firelor, trtebuie scoasa si mufa de pe cutie, si identificat cele doua fire care duc la acel senzor, cu un aparat de masura se verifica continuitatea firelor.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Multumesc, maine am sa o urc pe rampa si am sa verific.

                  Comment


                  • #10
                    Am revenit cu detalii.
                    Am desfacut partea de la pasager si am curatat mufele la calculatorul de la cutie si am dat cu spray de contacte. Am lasat masina peste 30 de ore nepornita si cand o pornesc surpriza: a ramas in limp mode, ma plimb 4-5 km prin oras asa si ma duc sa mananc, cand am revenit peste o ora si ceva masina isi revenise, nu inteleg de ce si-a revenit.
                    Am facut si azi un drum de vre-o 100 km cu ea si cand acceleram mai brusc se bloca in a 3-a sau a 4-a dar opream si o porneam iara si isi revenea.a intrat si de vre-o 3 ori in limp mode( s-a blocat in a 2-a) dar opream si porneam si isi revenea pana acuma cateva minute cand a ramas definitiv in limp mode.
                    Nu inteleg de ce face asa, o fi problema de contact ? Trebuie sa schimb uleiul ? Cand accelerez brusc se blocheaza si bruscheaza cand se schimba dintr-o treapta in alta. Maine ma bag sub ea si curat si mufa de la cutie.

                    Comment


                    • #11
                      Poate fi si din cauza uleiului, daca o sa-l schimbi schimba si filtrul de ulei nu te uita la 100 RON in plus, cam atat costa un filtru bun.

                      Mai intra in limp mode cand acel senzor de rotatie din cutie, nu isi mai face treaba cum trebuie.

                      Daca tot te bagi sub el sa verifici mufa electrica din cutie, verifica sa nu fie ulei in mufa cand o scoti afara.
                      Daca observi ulei, trebuie scoasa soclul de pe cutie si acolo sunt doua oringuri, trebuie schimbate.
                      Daca ai urmarit si celelalte parti de pe youtub, acolo explica si asta.

                      Succes.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        Am urmarit tot acolo si sunt pregatit sa schimb placa electrica. Dar ma gandesc ca o fi de vina vre-un contact imperfect si incerc sa il gasesc. Maine am sa ma duc sa cumpar ulei si filtru si suportul de la mufa aceea. Am schimbat uleiul in cutie tot in reprezentanta si acuma mi frica de ce ulei or pus aia.
                        Am complectat cu un litru de ulei castrol pentru cutie si a mers mai frumos cutia fara socuri...
                        Ce ulei imi recomanzi ?

                        Comment


                        • #13
                          In ceea ce priveste uleiul nu stiu ce sa-ti recomand.
                          Cauta pe forum au mai fost subiecte cu ce tip de ulei se foloseste in cutiile automate.
                          Ce stiu este ca cel recomandat de mercedes costa 90 RON/litru.
                          Alegerea iti apartine, dar atentie, uleiul este sufletul cutiei.

                          Daca erai din zona, iti dadeam eu pentru proba o placa electronica din cutie.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Iau original 5 litri, ca am inteles ca intra in jur de 4 la schimb. Din pacate nu sunt din zona, am gasit undeva la 800 lei placa electrica da mi-e frica, ca nu e otiginala si ce trebuie, este noua. Ma gandesc si la calculator din moment ce am curatat mufele si a inceput sa se comporte altfel cutia. Daca as stii clar ca e placa aia as schimba-o imediat, dar mi-e frica, ca nu e ea si o iau degeaba.
                            Pana una alta mai caut si mai schimb cate ceva cu costuri minime.

                            Comment


                            • #15
                              Daca ar fi fost calculatorul cutiei, asta iesea pe tester.
                              Aceste calculatoare rar se strica, si oricum este mai ieftin un calculator decat placa electrica din cutie.
                              La dezmembrari gasesti acest calculator cu preturi intre 50-100 euro, nou nu te gandi ca sare de 3000 RON!
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF