Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie viteze automata Limp mode

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by lava View Post
    Nu aveam nici urma de pilitura, doar uleiul era putin cam negru iar pe capacul de la baie era ca un fel de depunere neagra, nu se vedea cu ochiul, dar cand dadeai cu servetelele ramneau negre.

    Aseara iar m-a smucit o data si s-a blocat in a 3-a...dar si-a revenit dupa ce am oprit/pornit.

    Am observat o chestie cu farurile masinii cand merg noaptea, dar numai cateodata si foarte rar fac...Au un fel de intrerupere de curent(scurt) asa pentru 0.5 secunde, daca nu esti atent nici nu bagi de seama ca au intrerupere, de ce oare ? Ma gandesc ca o fi si de la treaba asta problema cu, cutia. Ca ramane fara curent...
    Conectorul de la cutie costa cativa lei la orice reprezentanta. Pe-acolo pleaca uleiul pe fire si ajunge tocmai in calculator.

    Daca ai in continuare eroare legata de senzor viteza, atunci iti recomand sa schimbi placa cu una noua (gasesti si aftermarket ).

    Nu numai ca te chinuiesti degeaba, dar la fiecare blocare rupi cate o bucatica din cutie sau convertizor....
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #32
      De ieri nu s-a mai blocat, ce ma mira, este faptul ca nu s-a mai blocat in treapta a 2-a deloc ca sa o resetez cu testerul dupa ce i-am facut schimbul si curatat mufele. Daca nu ma insel am schimbat si conectorul...defapt am schimbat doar garniturile ca nu s-a potrivit cel ce l-am cumparat...

      Mi-e frica sa desfac SAM-ul...

      Comment


      • #33

        Aici este linkul cu SAM-ul desfacut, daca asa arata si la tine, e grav.
        Trebuie verificat, altfel tot o sa dai bani pe piese si testere degeaba.

        Este un pic de lucru ca sa-l scoti, dar nu e moarte de om sa-l desfaci.
        Daca erai aproape te ajutam cu mare placere.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #34
          Ce este in poze acolo este Sam spate- calculatorul de comfort.
          Si nu are treaba cu cutia

          Comment


          • #35
            Dar samul din fata de sub capota, cred ca are treaba cu partea de alimentare si semnalul CAN cu calculatorul cutiei.

            Si samul din fata erata cam asa ca cel din spate, numa are mai multe mufe si relee pe el.

            Modelele W203 au boala asta comuna cu probleme de natura electrica, mai ales sunt foarte sensibile la umezeala.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #36
              Samurile nu au probleme cu umezeala. Au probleme cu inundatia - adica la cel din fata in momentul cand se infunda drenajul, apa se revarsa peste si ajunge in cutia Samului fata ...
              La Samul spate este de ajuns o crenguta peste cheder si apa se prelinge pe bratul stanga al portbagajului de unde ajunge Fix pe Samul spate- am patit eu
              Acum, tu ai postat un link catre o problema referitoare la Samul spate...
              Iar Cl 600 probabil se referea la faptul ca uleiul din cutie pleaca pe fire si ajunge in calculatorul cutiei nu a Samului fata(eu nu am automata, posibil sa ma insel).
              Ma gandesc ca nu are cum sa ajunga ulei din cutie in Samul fata pentru ca Samul este la nivelul bordului si cutia este pe sub masina..

              Comment


              • #37
                Originally posted by lava View Post
                De ieri nu s-a mai blocat, ce ma mira, este faptul ca nu s-a mai blocat in treapta a 2-a deloc ca sa o resetez cu testerul dupa ce i-am facut schimbul si curatat mufele. Daca nu ma insel am schimbat si conectorul...defapt am schimbat doar garniturile ca nu s-a potrivit cel ce l-am cumparat...

                Mi-e frica sa desfac SAM-ul...
                Banuiesc ca vechiul propietar a cam uitat sa intretina si cutia ,sa schimbe la timp uleiul si filtrul .Dupa schimbarea uleiului ar fi trebuit sa vezi daca uleiul este la nivel (cu motorul cald).De obicei fac probleme datorita blocului de valve pe care probabil l-ai vazut la schimbarea filtrului din cutie.Pe forum vei gasi multe articule privind cutiile automate scrise de AUTOMATICUL care se pare ca stie foarte bine cum sta treaba cu ele.Bafta.

                Comment


                • #38
                  Masina este la mine din 2007, deci nu se pune probleme de intretinut prost sau alte avarii la cutie...Doar ca am schimbat uleiul la reprezentanta si am facut cam 70.000 km cu el, ma gandesc ca nu mi-au schimbat uleiul cum trebuie, sau mi-au pus cine stie ce ulei si filtru..
                  Nu am joja si nu stiu cum sa verific uleiul in cutie.

                  Ieri iara mi s-a blocat in a 3-a, ceea ce nu inteleg este de ce nu se mai blocheaza in a 2-a si de ce nu mai ramane blocata sa o pot reseta doar cu testerul...Asta e marea dilema a mea

                  SAM-ul are legatura cu, curentul la cutie, probabil face undeva un scurt sau nu ajunge destul curent la placa electrica si de aceea da eroarea aia. Cutia este alimentata din SAM-ul fata de la o siguranta de 7.5 A (daca nu ma insel)...Siguranta 52 sau 55 parca, nu mai tin minte exact, dar am verificat.

                  Ma apuc sa bag spray de contact in tot SAM-ul...

                  Comment


                  • #39
                    Cutia se blocheaza in viteza 2 daca are o problema electrica si in viteza 3 daca are o problema hidraulica...
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #40
                      Ce problema hidraulica as putea avea ? Cand sa o iau din parcare in seara asta, surpriza...era in limp mode din nou, nu inteleg cauza...cred ca pana la urma nu-mi ramane de facut altceva decat sa schimb placa electrica..

                      Comment


                      • #41
                        Ai rezolvat problema ?

                        Comment


                        • #42
                          Am schimbat placa electrica si s-a rezolvat. De atunci s-a mai blocat de vre-o 2 ori dar si-a revenit dupa ce am oprit si am pornit...

                          Comment


                          • #43
                            Inseamna ca nu s-a rezolvat.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #44
                              Am mai patit asa la ea prin 2008. S-a blocat in limp mode si de atunci pana sa merg la reprezentanta nu am mai avut probleme...Acuma merge perfect...

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by lava View Post
                                Am revenit cu problema rezolvata. Cred eu..
                                Am schimbat uleiul am schimbat filtrul, si suportul acela de la mufa electrica. Au iesit cam 5 litri de ulei dar am complectat doar cu 4 sa vad cum se comporta. Masina se comporta bine si nu se mai blocheaza de cateva zile incoace...deci la reprezentanta mi-au cerut 5.500 lei pentru rezolvare si am facut-o cu 700 lei cu totul. Multumesc pentru sfaturi.
                                Salut care suport de la mufa electrică ma intmpin si eu cu o problemă asemănătoare la un e w211 tot același tip de cutie ,a rămas blocată într-o treaptă,am schimbat cutia dar in zadar tot aceiași problemă ca si cu cutia veche nu schimba vitezele in mers si nu pot sa dau nici pe manual nici spor nici comfort nimic deci efectiv nu răspunde la nico o comanda ma puteti ajuta si pe mine va rog

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF