Fara a avea pretentia de specialist...dar as avea cateva intrebari si sfaturi:
1. De unde stii ca este fisurata chiulasa? A constatat un mecanic autorizat , pe baza unei certitudini, sau pe criteriul "am pus alta garnitura, daca nu merge e clar fisura"?
2. Stragerea garniturii de chiulasa s-a facut cu cheie dinamometrica, conform specificatiilor constructorului, sau "la mana" pana aproape sa crape prezoanele?
3. Esti sigur de faptul ca garnitura a fost stransa atat cat trebuie si nu prea putin?
4. Esti sigur ca nu sufla din cauza planeitatii precare a suprafetei de contact a chiulasei cu garnitura, si e din cauza unei fisuri?
5. Nu in ultimul rand...garnitura e de "firma" sau facuta pe vreun vapor?
Nu ti-as recomanda sa folosesti uleiuri, lipiciuri si alte asemenea substante care "aseaza si etanseaza" mai bine....garnitura de chiulasa se strange pe uscat, si cu mare grija sa nu curga in gaurile de la prezoane lichide, pentru ca poate crapa bloul motor!
Cu ani in urma am avut o problema asemanatoare la un mercedes "bot de cal", care s-a rezolvat intr-un final prin stragerea corespunzatoare a garniturii de chiulasa, dupa ce motorul a fost diagnosticat de feluriti meseriasi cu cele mai ciudate boli...(chiulasa fisurata,bloc motor fisurat,circuit apa defect, etc).
Succes, si tine-ne la curent.:-)
1. De unde stii ca este fisurata chiulasa? A constatat un mecanic autorizat , pe baza unei certitudini, sau pe criteriul "am pus alta garnitura, daca nu merge e clar fisura"?
2. Stragerea garniturii de chiulasa s-a facut cu cheie dinamometrica, conform specificatiilor constructorului, sau "la mana" pana aproape sa crape prezoanele?
3. Esti sigur de faptul ca garnitura a fost stransa atat cat trebuie si nu prea putin?
4. Esti sigur ca nu sufla din cauza planeitatii precare a suprafetei de contact a chiulasei cu garnitura, si e din cauza unei fisuri?
5. Nu in ultimul rand...garnitura e de "firma" sau facuta pe vreun vapor?
Nu ti-as recomanda sa folosesti uleiuri, lipiciuri si alte asemenea substante care "aseaza si etanseaza" mai bine....garnitura de chiulasa se strange pe uscat, si cu mare grija sa nu curga in gaurile de la prezoane lichide, pentru ca poate crapa bloul motor!
Cu ani in urma am avut o problema asemanatoare la un mercedes "bot de cal", care s-a rezolvat intr-un final prin stragerea corespunzatoare a garniturii de chiulasa, dupa ce motorul a fost diagnosticat de feluriti meseriasi cu cele mai ciudate boli...(chiulasa fisurata,bloc motor fisurat,circuit apa defect, etc).
Succes, si tine-ne la curent.:-)
Comment