Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Garnitura chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fara a avea pretentia de specialist...dar as avea cateva intrebari si sfaturi:
    1. De unde stii ca este fisurata chiulasa? A constatat un mecanic autorizat , pe baza unei certitudini, sau pe criteriul "am pus alta garnitura, daca nu merge e clar fisura"?
    2. Stragerea garniturii de chiulasa s-a facut cu cheie dinamometrica, conform specificatiilor constructorului, sau "la mana" pana aproape sa crape prezoanele?
    3. Esti sigur de faptul ca garnitura a fost stransa atat cat trebuie si nu prea putin?
    4. Esti sigur ca nu sufla din cauza planeitatii precare a suprafetei de contact a chiulasei cu garnitura, si e din cauza unei fisuri?
    5. Nu in ultimul rand...garnitura e de "firma" sau facuta pe vreun vapor?

    Nu ti-as recomanda sa folosesti uleiuri, lipiciuri si alte asemenea substante care "aseaza si etanseaza" mai bine....garnitura de chiulasa se strange pe uscat, si cu mare grija sa nu curga in gaurile de la prezoane lichide, pentru ca poate crapa bloul motor!
    Cu ani in urma am avut o problema asemanatoare la un mercedes "bot de cal", care s-a rezolvat intr-un final prin stragerea corespunzatoare a garniturii de chiulasa, dupa ce motorul a fost diagnosticat de feluriti meseriasi cu cele mai ciudate boli...(chiulasa fisurata,bloc motor fisurat,circuit apa defect, etc).
    Succes, si tine-ne la curent.:-)
    Last edited by mihaicalinescu; 10-18-2013, 19:17 PM. Reason: gresala de tastare

    Comment


    • #17
      Originally posted by mihaicalinescu View Post
      Fara a avea pretentia de specialist...dar as avea cateva intrebari si sfaturi:
      1. De unde stii ca este fisurata chiulasa? A constatat un mecanic autorizat , pe baza unei certitudini, sau pe criteriul "am pus alta garnitura, daca nu merge e clar fisura"?
      2. Stragerea garniturii de chiulasa s-a facut cu cheie dinamometrica, conform specificatiilor constructorului, sau "la mana" pana aproape sa crape prezoanele?
      3. Esti sigur de faptul ca garnitura a fost stransa atat cat trebuie si nu prea putin?
      4. Esti sigur ca nu sufla din cauza planeitatii precare a suprafetei de contact a chiulasei cu garnitura, si e din cauza unei fisuri?
      5. Nu in ultimul rand...garnitura e de "firma" sau facuta pe vreun vapor?

      Nu ti-as recomanda sa folosesti uleiuri, lipiciuri si alte asemenea substante care "aseaza si etanseaza" mai bine....garnitura de chiulasa se strange pe uscat, si cu mare grija sa nu curga in gaurile de la prezoane lichide, pentru ca poate crapa bloul motor!
      Cu ani in urma am avut o problema asemanatoare la un mercedes "bot de cal", care s-a rezolvat intr-un final prin stragerea corespunzatoare a garniturii de chiulasa, dupa ce motorul a fost diagnosticat de feluriti meseriasi cu cele mai ciudate boli...(chiulasa fisurata,bloc motor fisurat,circuit apa defect, etc).
      Succes, si tine-ne la curent.:-)
      Masina a fost dusa la un service la care se lucreaza cu mercedes si bmw a fost recomandat de foarte multi mecanici si cand zic mecanici nu orice tilicar. Garnitura a fost originala elring si prezoanele. Si in legatura cu fisura daca este in interior cum a presupus acel mercanic nu ai ce sa ii faci nu merge sudata... Daca nici acel service nu lucreaza cu cheie dinamometrica altu care...De cand am dus masina la service mi-au spus ca poate fi si chiuloasa fisurata...Cand o sa fac rost de bani atunci o fac mai dureaza ceva nu e asa usor pe prafu asta sa dai 1500 lei si dupa sa mai iar 2000lei pe chiuloasa plus manopera 1400lei sunt totusi niste bani...Stima!

      Comment


      • #18
        Originally posted by merc 220 View Post
        Daca ai fi citit cu un pic de atentie sfaturile primite de la colegii de pe forum verificai chiulasa dupa demontare, planeitate si test de presiune dar cred ca trebuie sa schimbi meseriasul.
        Salut! Poti sa imi spui si mi,e cum verific o chiulasa pe interior unde se lucreaza la cald? Da se poate verifica in ungaria unde iti baga nu stiu ce in ea la noi in romania se verifica doar cu presiune unde pe mine nu ma ajuta si doar sa ai noroc sa se vada atat, ce la mn nu e cazu. Stima!

        Comment


        • #19
          De ce ai schimbat prima data garnitura de chiulasa? Tot pentru ca scapa gaze in circuitul de racire?
          La demontare s-au observat ceva semne ca ar scapa pe langa garnitura?

          Comment


          • #20
            Originally posted by paul_p View Post
            De ce ai schimbat prima data garnitura de chiulasa? Tot pentru ca scapa gaze in circuitul de racire?
            La demontare s-au observat ceva semne ca ar scapa pe langa garnitura?
            Salut! Da, imi scapa gaze...cand a desfacuto ma sunat sa ma duc sa o vad si mi-au aratat pe unde scapa gaze si era din cauza la garnitura. A rectificato a pus garnitura si dupa ce am pornito 10 minunete a mers ok nu facea presiune dupa ce am mers cu ea in probe am desfacut capota si scapa iar gaze. STIMA!

            Comment


            • #21
              Eu raman la ideea ca meseriasii aia n-au pus bine garnitura. Cum iti explici ca a mai mers 1000 de km si apoi a reaparut fisura? In afara de asta, ai avut garnitura muscata cand ai mers prima data la ei. Daca era fisura....garnitura trebuia sa fie buna. Parerea mea, ca tot trebuie sa desfaci, verifica chiulasa cu presiune, sau cu culoare( e o metoda de verificare a fisurilor in metale) si dupa aia,schimba meseriasii....succes si asteptam detalii.

              Comment


              • #22
                Originally posted by mihaicalinescu View Post
                Eu raman la ideea ca meseriasii aia n-au pus bine garnitura. Cum iti explici ca a mai mers 1000 de km si apoi a reaparut fisura? In afara de asta, ai avut garnitura muscata cand ai mers prima data la ei. Daca era fisura....garnitura trebuia sa fie buna. Parerea mea, ca tot trebuie sa desfaci, verifica chiulasa cu presiune, sau cu culoare( e o metoda de verificare a fisurilor in metale) si dupa aia,schimba meseriasii....succes si asteptam detalii.
                Dupa ce am schimbat garnitura am mers decat 2 km si a reaparut!STIMA!

                Comment


                • #23
                  Aha....eu intelesesem 1000 de km....oricum, situatia din punctul meu de vedere e aceeasi. De altfel, ce fel de mecanic respectabil e ala care nu verifica masina cand i se aduce defecta, o da inapoi tot defecta cu explicatia "s-ar putea sa....dar eu ti-am pus asa garnitura...da tu banii pe ce nu ti-am facut ca pe urma mai vedem noi....."
                  Eu totusi cred ca garnitua de chiulasa nu a fost montata corect...

                  Comment


                  • #24
                    Probabil mecanicul a vazut ca garnitura de chiulasa este defecta si nu a mai stat sa verifice si chiulasa.
                    O scapare care il costa pe proprietar destul de mult.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by alin bunea View Post
                      Salut! Poti sa imi spui si mi,e cum verific o chiulasa pe interior unde se lucreaza la cald? Da se poate verifica in ungaria unde iti baga nu stiu ce in ea la noi in romania se verifica doar cu presiune unde pe mine nu ma ajuta si doar sa ai noroc sa se vada atat, ce la mn nu e cazu. Stima!
                      Nu am spus sa o verifici tu,pentru ca banuiesc ca nu ai sculele necesare.O chiulasa poate avea fisuri ascunse pe care nu ai cum sa le vezi cu exceptia celor dintre supape.Dar in urma interventii pe care ai facut-o la nasina, se verifica planeitatea chiulasei iar daca e necesara rectificarea ei e din cauza ca motorasul ala a fiert mai mult decat era necesar caz in care se face si un test de presiune in urma caruia nenea meseriasul i-ti spune daca e fisurata sau nu ,chiar daca nu se vede crapatura respectiva.Colegii care au spus ca se verifica prezoanele si se inlocuies cu altele noi,chiulasa si blocul motor trebuie sa fie curate ,gaurile prezoanelor curatate foarte bine si suflate cu aer au perfecta dreptate. Personal nu sunt de acord cu sudura chiulasei decat daca nu ai alta alternativa .

                      Comment


                      • #26
                        O sudezi degeaba- este foarte subtire in "carne".
                        Daca nu sunt bani de una noua mai bine se cumpara alta de la dezmembrari.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mihaicalinescu View Post
                          Eu raman la ideea ca meseriasii aia n-au pus bine garnitura. Cum iti explici ca a mai mers 1000 de km si apoi a reaparut fisura? In afara de asta, ai avut garnitura muscata cand ai mers prima data la ei. Daca era fisura....garnitura trebuia sa fie buna. Parerea mea, ca tot trebuie sa desfaci, verifica chiulasa cu presiune, sau cu culoare( e o metoda de verificare a fisurilor in metale) si dupa aia,schimba meseriasii....succes si asteptam detalii.
                          Salut! Sa zicem ca nu a pus garnitura bine sau nu a stranso bine...Dar de ce pana sa se incalzeasca masina nu a bagat gaze pe sistemul de racire si cum sa incalzit gata a revenit la problema? Daca nu punea garnitura bine sau daca nu o strangea bine, nu trebuia sa faca figuri din momentul in care a pornit? Cum as putea sa imi dau seama daca e stransa corect? Daca ma duc la un mecanic ar putea sa isi dea seama daca e stransa bine? Stima!
                          Last edited by alin bunea; 10-20-2013, 23:48 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by paul_p View Post
                            Probabil mecanicul a vazut ca garnitura de chiulasa este defecta si nu a mai stat sa verifice si chiulasa.
                            O scapare care il costa pe proprietar destul de mult.
                            Da, a vazut ca a suflat pe la garnitura si daia nu cred ca a mai verificato...Iti pun si tie intrebarea daca garnitura nu a fost montata sau stransa corespunzator, de ce masina a mers timp de 10 minute normal si dupa a bagat iar gaze? Adica dupa ce am incalzito putin.
                            STIMA!

                            Comment


                            • #29
                              Nu are sens sa analizezi cum iti dai seama de ce si cum.
                              Fie ca e garnitura pusa prost, fie ca e chiulasa fisurata, tot trebuie sa desfaci chiulasa.
                              Chiar daca ar fi vorba doar de o garnitura montata prost, daca a apucat sa scape e compromisa, nu o mai rezolvi doar prin strangere. Trebuie inlocuita oricum.

                              Comment


                              • #30
                                Din cunostintele mele... planarea chiuloasei se face pana la o anumita adancime, in functie de cat sa planat chiuloasa se cumpara garnitura de chiuloasa (grosimea garniturii) Posibil ca la tine sa nu se fi tinut cont de asa ceva. Multi mecanici recomanda si schimbarea suruburilor chiuloasei, deoarece cele vechi se deformeaza (intind suruburile) Sfatul meu este sa, dai jos chiuloasa, sa mergi singurel cu ia la planat, ca cei care fac asa ceva cunosc si-ti spun ce grosime trebuie sa aiba garnitura si tot acolo se poate verifica de eventuale fisuri. Poti deasemeni cumpara un set de suruburi pentru chiuloasa. Strangerea chiuloasei se efectueaza cu o cheie dinamometrica. Forta de strangere si ordinea de strangere a suruburilor se afla tiparite pe un biletel care este pus de producator in pacherul care este pusa garnitura. Foarte important este ca... desfacerea si strangerea chiuloasei sa se faca cu motorul rece, iar strangerea chiuloasei se face o singura data. Este recomandat ca tot atunci sa se schimbe si simeringurile supapelor si pasuirea lor.
                                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                                Onorez comenzi si in Bucuresti
                                Tel. 0736375626 Marian

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF