Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Garnitura chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garnitura chiuloasa

    Salut! Am schimbat garnitura la chiuloasa si tot imi baga gaze pe sistemul de racire...Intrebarea este daca ii iau chiuloasa sh mai trebuie si alta garnitura, o mai pot pune tot pe asta? Cu aceasta garnitura sa mers doar 100KM. Multumesc!

  • #2
    Garnitura de chiulasa nu se refoloseste. O data stransa, nu mai poate fi utilizata, deoarece se deformeaza plastic.

    Comment


    • #3
      Originally posted by paul_p View Post
      Garnitura de chiulasa nu se refoloseste. O data stransa, nu mai poate fi utilizata, deoarece se deformeaza plastic.
      Am inteles. Mai am o intrebare, daca mai merg cu masina acu in situatie in care este ce se poate intampla? Oricum chiuloasa trebuie sa ii iau. Pe langa distrugerea chiuloasei se mai poate strica ceva? Stima!

      Comment


      • #4
        De ce mai baga caldura daca este fisurata chiuloasa? Stima!

        Comment


        • #5
          Originally posted by alin bunea View Post
          De ce mai baga caldura daca este fisurata chiuloasa? Stima!
          Nu are nici o legatura caldura cu fisura, ai caldura pentru ca apa isi face traseul.



          Stima

          Sent from my PAP4500DUO using Tapatalk 2
          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

          Comment


          • #6
            Mai poti merge mult si bine asa, dar incearca sa nu strangi bine busonul de la vasul de expansiune sapoata iesi presiunea , altfel iti crapa furtunele sau eventual dopurile din bloc motor . Garnitura o inlocuiesti cand schimbi chiulasa, si de refolosit o poti face doar daca folosesti aceasi chiulasa.

            Comment


            • #7
              Originally posted by zavelk View Post
              Nu are nici o legatura caldura cu fisura, ai caldura pentru ca apa isi face traseul.



              Stima

              Sent from my PAP4500DUO using Tapatalk 2
              Multumesc ! STIMA!

              Comment


              • #8
                Originally posted by 300zxtt View Post
                Mai poti merge mult si bine asa, dar incearca sa nu strangi bine busonul de la vasul de expansiune sapoata iesi presiunea , altfel iti crapa furtunele sau eventual dopurile din bloc motor . Garnitura o inlocuiesti cand schimbi chiulasa, si de refolosit o poti face doar daca folosesti aceasi chiulasa.
                Ce sa mai refolosesc tot chiulasa asta are fisura...Daca stiam de la inceput o schimbam direct. Acu alti bani alta distractie...Merg cu busonul intre deschis, am schimbat deja un vas de expansiune crapase....STIMA!

                Comment


                • #9
                  Daca ai fi citit cu un pic de atentie sfaturile primite de la colegii de pe forum verificai chiulasa dupa demontare, planeitate si test de presiune dar cred ca trebuie sa schimbi meseriasul.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Mai poti merge mult si bine asa, dar incearca sa nu strangi bine busonul de la vasul de expansiune sapoata iesi presiunea , altfel iti crapa furtunele sau eventual dopurile din bloc motor . Garnitura o inlocuiesti cand schimbi chiulasa, si de refolosit o poti face doar daca folosesti aceasi chiulasa.
                    Tu vorbesti serios sau glumesti?

                    Daca scapa gaze nu mai trebuie mers cu masina deoarece se mai pot strica si alte chestii prin motor. Daca circuitul nu este etans, motorul poate ramane fara racire si se poate gripa.

                    Garnitura de chiulasa NU se refoloseste niciodata!

                    Comment


                    • #11
                      Nu vorbi in nestiinta de cauza, daca ai montat chiulasa si o demontezi din diverse motive...merge aceiasi garnitura.
                      Asta nu inseamna k dupa ce ai mers 5000 km sa o refolosesti.

                      Indicat este k atunci cand pui garnitura noua sa o lasi in ulei de motor un 20 de minute, in felul asta garnitura nu se lipeste de bloc sau chiulasa.
                      Colegul a explicat k poate sa mai mearga asa doar cu busonul desfacut sa nu faca presiune doar ca la un moment dat o sa intre apa in ulei .



                      Stima

                      Sent from my PAP4500DUO using Tapatalk 2
                      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                      Comment


                      • #12
                        Teama mi-e ca tu esti cel care vorbeste in necunostinta de cauza
                        Asa zisele recomandari de pe vremea daciei nu se mai aplica la motoarele moderne.

                        Garnitura de chiulasa nu se reutilizeaza sub nici o forma, deoarece atunci cand este stransa se deformeaza plastic. Si daca este refolosita nu va mai asigura etansarea corecta. Lucrul acesta este specificat atat in manualele de service cat si in indicatiile producatorului.

                        Nici prezoanele de la chiulasa nu se refolosesc fara a fi verificate. Inainte de montare trebuie masurata lungimea prezoanelor, si trebuie inlocuite cu unele noi daca au depasit lungimea specificata de fabricant.

                        Sper sa nu spui ca Mercedes - in calitate de fabricant, nu se pricepe si zice asa doar ca sa vanda mai mult.

                        Este gresita si recomandarea cu bagatul garniturii in ulei. Ca sa nu se lipeasca cica . Majoritatea garniturilor au anumite zone in care sunt acoperite cu un adeziv special pentru o buna etansare. Daca o bagi in ulei se duce naibii etansarea gandita de fabricant.
                        Nu numai ca nu trebuie bagata garnitura in ulei, dar inainte de montare blocul motor si chiulasa trebuie bine curatate de orice urme de ulei!


                        Sunt multe de discutat si referitor la mersul cu busonul desfacut. Nici aici nu trebuie aplicate cunostintele de la motorul de dacia.
                        Acela avea circuitul de racire deschis. Si motorul functiona la temperaturi sub 100 de grade celsius.
                        Motoarele moderne lucreaza insa la temperaturi peste 100 de grade, si de aceea au nevoie de un circuit de racire inchis, sub presiune.
                        Daca scoti busonul temperatura de fierbere a apei scade si risti ca sa ramai fara racire. Consecintele pot fi griparea motorului, distrugerea chiulasei, etc.


                        Avand in vedere ca motorul scapa gaze, @alin bunea nu poate circula nici cu busonul inchis deoarece creste presiunea prea mult, dar nici cu busonul deschis, deoarece risca sa strice si mai multe la motor.

                        Comment


                        • #13
                          Colegu'... de la teorie la practica e distanta mare.
                          Tu ramai cu cititul si comparatiile tale eu am vorbit din experienta.

                          Si ca sa intelegi ca esti cam pe langa pentru ca ai citit mult.. iti dau un singur exemplu :
                          Orice motor fie el si de Dacia daca nu are racire se CALEAZA nu se GRIPEAZA.
                          Cu gripatul motorului e alta poveste, deci mai documenteaza-te.

                          Pentru mine subiectul este inchis, fiecare face cum si ce doreste.





                          stima
                          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                          Comment


                          • #14
                            Nu refolosii garnitura de chiuloasa, iar fisura de pe chiuloasa nu o poti vedea la ochiul liber, deci mecanicul tau nu a gresit cu nimic, era normal sa iti schimbe doar garnitura de chiuloasa in speranta ca nu v-a mai da gaze in sistemul de racire.
                            Verificarea chiuloasei se face cu lichide penetrante.
                            Sugestia mea este sa nu cumperi chiuloasa la mana a doua ci sa mergi cu a ta la un atelier de reparatii specializat ei vor gasii fisura o vor escava si o vor incarca cu sudura, totodata ii poti schimba si semeringurile la supape ghidajele si in felul asta sti ca ai facut o treaba buna.
                            Ca s a iti faci o idee intra aici http://www.strungarieauto.ro/wp/category/chiuloase/
                            eu am facut o chiuloasa cu aceeasi defactiune si am fost multumit.
                            Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by zavelk View Post
                              Pentru mine subiectul este inchis, fiecare face cum si ce doreste.
                              stima
                              Am postat doar ca sa clarificam lucrurile, pentru ca ceea ce spui tu este incorect. Si daca cineva nu este atent si le ia de bune ar putea sa strice ceva.


                              Originally posted by zavelk View Post
                              Colegu'... de la teorie la practica e distanta mare.
                              Aici ai dreptate. Colegu'. Practica fara teorie e doar o spoleiala, o invatatura mecanica, dupa ureche, ce duce de multe ori la comiterea unor greseli ca urmare a neintelegerii a ceea ce se intampla.


                              Originally posted by zavelk View Post
                              Tu ramai cu cititul si comparatiile tale eu am vorbit din experienta.
                              Ce pot sa zic, experienta dupa ureche sau cea de la motoare de dacie nu e de folos la motoarele moderne.
                              Tot ce ti-am spus eu anterior sunt specificatiile producatorului. E putin aiurea atitudinea asta de a ignora ce spune producatorul. Cum poti sa sustii altceva decat spune producatorul?


                              Originally posted by zavelk View Post
                              Orice motor fie el si de Dacia daca nu are racire se CALEAZA nu se GRIPEAZA.
                              Cu gripatul motorului e alta poveste, deci mai documenteaza-te.
                              Mi-e teama ca nu cunosti semnificatia termenilor de calare si de gripare.
                              A se cala inseamna o imobilizare intentionata:
                              CALÁ, calez, vb. I. Tranz. 1. A imobiliza intenționat un organ sau o piesă de mașină înainte ca aceasta să intre în funcțiune.
                              De exemplu cand imobilizezi intentionat o roata sau blochezi vilbrochenul se poate spune ca ai efectuat operatia de calare.

                              Insa cand blocarea unui motor se produce ca urmare a unei defectiuni (prin topirea cuzinetilor, pistoanelor, samd), se foloseste termenul de gripare:
                              GRIPÁ vb. I. tr., refl. 1. (Despre organele unui motor și despre motoare) A (se) bloca în timpul funcționării din cauza unei ungeri defectuoase, a unei răciri insuficiente etc.

                              Deci un motor care se blocheaza ca urmare a raciriii insuficiente sau a ramanerii fara ungere se GRIPEAZA, nu se caleaza.


                              Originally posted by zavelk View Post
                              Si ca sa intelegi ca esti cam pe langa pentru ca ai citit mult..
                              Nu e nici o suparare sa ai alta parere, poti combate cu argumente, dar sa-mi spui ca sunt pe langa cand tu dovedesti ca nu cunosti nici principiile de functionare si nici macar termenii, e un pic exagerat
                              Last edited by paul_p; 10-18-2013, 17:03 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF