Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bataie in volan

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E unul singur si nu trebuie sa fie neaparat dus el in sine ci poate bucsele de prindere a lui.Priveste mai atent ca tre sa fie.Doar nu lai pierdut pe drum . Teoretic atunci cand dai intr-o groapa si simti o batai in volan, trebuie sa verifici in primul rand bieleta antiruliu, bara stabilizatoare si jocul in fuzeta.Practic sunt destule bucsi in mecanismul de amortizare/directie care sa te induca in eroare si sa te faca sa crezi ca daca schimbi exact ce spune la carte scapi de stres.

    Comment


    • #17
      Scuze, dar tu ai w203 nu? La al tau nu ai amortizor pe bara de directie, tu ai alt tip de caseta.Cum colegu are w202 am ramas pe aceeasi unda cum ca si tu ai w202.Nici nu tin cont de ce scrie fiecare in datele de la profil, pt ca de obicei fiecare pune ceva la profil dar detine alta masina sau model .

      Comment


      • #18
        Da un w203,mai exact cl203 dar mare pacat ca nu am....cred ca ar fi mult mai rezistenta partea aea

        Comment


        • #19
          Buna ziua colegi. Luni 21-01 am schimbat aproape tot ce inseaman bucse in partea din fata ( bucse brate inferioare, brate superioare cu pivoti, pivoti);si uleiul si absolut toate filtrele. Am urmatoarea problema,care o aveam si mai inainte dar acum este mult mai accentuata: la viteze mici se balangane masina,si am bataie in volan. Pe masura cu cresterea vitezei practic nu se mai simte dar teoretic vibratiile sunt inca acolo, nu au unde sa dispara ci doar se ascund in spatele fortei centrifugale. A mai patit cineva sa i se balangane masina la viteze mici? Va rog, e urgent.
          "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

          Comment


          • #20
            Ma gandesc ca dupa ce ai desfacut si schimbat atatea pe la suspensie ai facut si directia?
            Daca schimbi rotile de pe fata cu cele pe spate, miscarea masinii( se balangane cum zici) se schimba?
            Se balangane inseamna stanga-dreapta sau fata-spate.
            Pe la cardan te-ai uitat?
            Rulmentii cum sunt?(nu stiu daca influenteaza si ei). Se verifica usor.
            Last edited by dialiv; 02-10-2013, 16:38 PM.

            Comment


            • #21
              Si eu am avut aceste vibratii la un W126. Cum depaseam 80km/h vibra volanul in mana de zici ca nu o mai poti controla. Eu am schimbat bucsile de la "osul de caine" si bucsile de la bara de torsiune fata, dupa care a disparut vibratia.

              Au fost discutii pe forum despre problema asta, doar ca aceasta vibratii a aparut la W126 http://www.clubmercedes.ro/vibratii-...-h-t16514.html
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Se balangane in stanga si in dreapta si totodata imi joaca si volanul in stanga dreapta. Si cel mai tare se simte la viteze mici. Daca trec de 70 se mai simte dar foarte putin.
                "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                Comment


                • #23
                  Mai puteti veni cu vreun sfat, idee, experienta?
                  "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                  Comment


                  • #24
                    Bucsele de la bara stabilizatoare...ai spus ca ai schimbat tot in materie de bucse. Problema e ca uneori se uzeaza bara stabilizatoare si schimbatul bucselor cu unele noi face ca acestea sa nu aiba nici o aderenta pe bara.
                    Mai un aspect pe care vreau sa ti-l semnalez. Ai spus la inceput ca cine ti-a facut unghiurile e un cunoscut si ca nu si-ar bate joc. Apoi ai spus ca trebuie schimbate ceva bucse pe la brate...daca cineva ti-a facut reglaje la directie stiind ca cele mai mari bucse din tot sistemul de articulatii trebuie inlocuite eu zic ca nu, nu si-a batut joc...
                    Bucsele din capul telescopului le-ai schimbat?
                    La W203 se face geometria pe spate? Intreb detinatorii pentru ca a mai fost o astfel de discutie despre un 190 parca si dupa aranjarea geometriei spate a disparut "tangajul" in timpul mersului.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #25
                      Eu zic ca se face si pe spate. Geometria o recomand sa fie facuta la reprezentanta.
                      De exemplu la masina mea cei de la reprezentanta au stiut ca la sport sunt alte reglaje. La alt service, chiar daca aveau scule de ultima generatie nu au stiut..

                      Comment


                      • #26
                        Sper sa ajute colegii sa inteleaga 'reglajul rotilor'

                        Reglaje se fac atat pe fata cat si pe spate.
                        Tangajul se defineste prin puncte de prindere slabite prin uzura sau incorecta strangere a pieselor blocante(suruburi si/sau piulite).
                        Tangajul are ca efect, dezechilibru' stanga-dreapta fata de plan(nu in directia de mers)
                        si inainte-inapoi(fata-spate).
                        Daca autovehicolul are unghiul rotilor dereglat dar sistemul de articulatie/suspensie este in parametri, efectul produs se denumeste ca fiind franare sau dupa caz/unghi, deviatie de la traiectorie.
                        Tangajul este amplificat si nu produs de catre geometria rotilor.

                        Comment


                        • #27
                          Mihai, apreciez promptitudinea si atentia ta la detalii, dar vreau doar sa subliniez ca eu nu incercam sa dau o definitie defectului masinii colegului. Am scris doar un cuvant care-mi parea potrivit. Pana la urma cred ca s-a inteles ideea...vad ca tu ai inteles la ce m-am referit. Pentru orice induceri in eroare imi cer iertari
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #28
                            Nu am facut referire la nimeni cu postul anterior, am postat ca sa se inteleaga cate reglaje se fac pt a stabiliza un autovehicul, lucru care prin multe service-uri nu se fac sau nu se iau in calcul.

                            Comment


                            • #29
                              Asa e, prin multe serviceuri nu se iau in calcul. Geometria rotilor am facuto dupa ce am schimbat toate piesele ce tin de articulatie. Acum ca mi-ati adus aminte de bara stabilizatoare...parca tin minte ca le-am schimbat doar pe acele din centru,alea de langa fuzeta nu le-am schimbat fiindca nu le aveau pe stoc la magazin, dar aratau binisor. Poate fi asta cauza?
                              "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                              Comment


                              • #30
                                Dupa capul meu cele de la roata sunt mai importante...in sensul ca acolo sunt oscilatiile mai mari. Ca sa aiba efectul de bara stabilizatoare trebuie toate 4 prinderile sa aiba bucsele in regula.
                                Nu zic ca de acolo balansul. Eu cred ca ar trebui verificata geometria fata-spate.
                                E220 cdi W210, 2001

                                E320 W210, 1997
                                C180 W202, 1994
                                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF