Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratii la viteze de peste 80 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii la viteze de peste 80 km/h

    De vreo 2 saptamani ma confrunt cu o problema care mi-a distrus concediul si deja am ajuns la pamant si cu nervii.

    Treaba sta in felul urmator: in urma cu doua saptamani am plecat intr-un nou circuit prin Europa dar din pacate am fost nevoit sa fac cale intoarsa.
    In Ungaria a luat o groapa de toata frumusetea cum numai in scumpa noastra tarisoara se gasesc, culmea, pe autostrada imediat dupa Budapesta. Nu stiu daca problema a inceput de acolo pentru ca pana in apropiere de Viena am rulat in continuare fara problema.
    Ajungand pe portiunea de autostrada de toata jena (nu ma asteptam la asa ceva de la austrieci, mai ales ca fusesem de multe ori pe acolo) facuta din beton si deteriorata destul de mult, trecand peste denivelarile dintre “parcelele” de beton masina a inceput sa tremure de parca treceam pe niste trepte (acesta e cel mai apropiat sentiment ce pot sa-l asociez cu ce am simtit).

    Vizitand totusi Viena (unde un am zabovit pera mult) am luat-o spre Italia via Graz. Nu am reusit sa ajung pana acolo…Un am putut sa rulez cu viteza mai mare de 80 km/h si am decis sa ies de pe autostrada. Am facut cale intoarsa sperand ca ajungand acasa am sa remediez usor problema si sa pot reveni in cel mult 2-3 zile.

    Au trecut 2 saptamani si nu i-am dat de capat!


    Ce am facut pana acum.:

    -schimb capeti de bara si bara centrala…pareau uzate dar s-a dovedit a fi doar garnitura de cauciuc…nu aveau joc absolut deloc
    -schimb pivot inferior dreapta…a avut o uzura minora, nesemnificativa, doar garnitura era deteriorat
    -verificata caseta de directie…are un joc minor dar in limitele normale
    -facuta geometria
    -facut test de telescoape…a iesit OK
    -schimbate rotile fata cu cele spate pentru a verifica descentrarea sau dezechilibrarea
    -schimbarea bratului suport bucsa contratirant…avea un joc minor
    -schimbata cutia de viteza
    -verificat cardanul, flansa HARDING de la cutie si diferential, rulmentul intermediar si suportul rulmentului…totul pare in stare buna
    -refacerea sistemului de esapament
    -verificat bratul pe partea cu “lovitura” … nu prezinta deformari sau semne suspecte…in ultima instanta va fi schimbat
    -facuta verificare directiei si suspensiei (inclusiv test nou de telescoape) pe stand la un atelier ITP…a iesit absolut perfect
    -schimbat cauciucurile
    -verificat jantele fara cauciucuri pe aparatul de echilibrat…au iesit bune
    -echilibrat rotile
    -reverificat echilibrarea rotilor la un alt service de roti…totul OK
    -verificat suport motor si cutie, respectiv suport diferential…nimic suspect
    -verificat sistemul de injectie pentru a depista eventual rateuri si vibratii … nu sunt probleme.

    Dupa toate acestea un am reusit sa obtin nicio schimbare.

    Daca aveti un sfat sau o idee independent de ce am scris anterior va rog sa va dati cu parerea!

    Poate din cele enumerate de mine sa fie si ceva ce am omis sa verific mai temeinic.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Vezi bucsile la bara de torsiune fata. Una e sub baterie, cealalta e pe sub tabloul de sigurante. Vezi sa nu bata in caroserie dracului...
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Cred totusi ca este vorba doar de unul din cauciucuri.Rulmentii de la rotile fata?Multa bafta.
      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

      Comment


      • #4
        Originally posted by sovieticool View Post
        Vezi bucsile la bara de torsiune fata. Una e sub baterie, cealalta e pe sub tabloul de sigurante. Vezi sa nu bata in caroserie dracului...
        Inca un pont demn de investigat...Maine am sa verific si alea mai ales ca am bucsile de schimb!

        Originally posted by cugino View Post
        Cred totusi ca este vorba doar de unul din cauciucuri.Rulmentii de la rotile fata?Multa bafta.

        Din pacate de bafta nu prea am avut parte...Mai bine nu ma intorceam din drum...adica reveneam azi cand s-a terminat concediul si cum am planificat. Din cate se pare problema nu era extraordinar de grava daca si dupa 2 saptamani masina nu s-a deteriorat in niciun fel. Doar ca imi era frica sa nu raman pe undeva prin "strainatati".

        Rulmentii fata/spate au fost verificati (cel din fata/stg a fost chiar scos cand am schimbat pivotul inferior) iar cauciucurile au fost schimbate si verificate, respectiv reverificate inca o data la un alt service (cel mai bun din zona mea) !
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Sincer nu cred sa fie problema cu rulmentii, pentru ca si eu am avut probleme cu ele si nu au batut deloc (cel putin la mine se auzea o huruitura si cu schimbarea rulmetului s-a rezolvat problema).
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Nu sunt niciun fel de sunete suspecte iar masina chiar merge excelent (mai ales cu cutia schimbata) pana la limita magica de 80 km/h. De acolo incepe show-ul!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Intrebare : nu cumva in momentul in care ai luat groapa ai distrus cauciucul/rile ? ( sa se fi rupt panze /sirme/sfori in ele ) incearca sa schimbi rotile de pe partea cu care ai luat groapa cu altele ( rezerva + inca o roata disponibila sau de imprumut ) pentru a verifica daca intradevar nu e din cauza lor ...

              Comment


              • #8
                Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                Intrebare : nu cumva in momentul in care ai luat groapa ai distrus cauciucul/rile ? ( sa se fi rupt panze /sirme/sfori in ele ) incearca sa schimbi rotile de pe partea cu care ai luat groapa cu altele ( rezerva + inca o roata disponibila sau de imprumut ) pentru a verifica daca intradevar nu e din cauza lor ...

                Am facut toate acestea...acum am gume noi/jante verificate...Totul OK! (vezi prezentarea din primul meu post)
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Vezi nu ai ceva deformare la discul rotii cu pricina?
                  W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                  Comment


                  • #10
                    Salutare, si pe franare temura masina?
                    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                      Salutare, si pe franare temura masina?
                      Nu...a fost primul aspect pe care l-am exclus...anume:contratirantii. A fost urmatorull lucru la care ne-am gandit cand am realizat ca schimbarea capetilor de bara nu rezolva problema!

                      Stiu ca e foarte greu de inteles cum se manifesta. Nici cei de la un service nu au inteles pana nu i-am dus in testdrive si cand a ajuns la 80 au pornit si vibratiile. "Meseriasii" nu au considerat ca vibratiile nu sunt puternice si au cerut sa accelerez in continuare!
                      Cand masina a inceput sa "danseze" ambii au albit de zici ca erau mai mai sa lesine. Nu avea nici centurile puse si erau si pe bancheta din spate. Asa am reusit sa-i fac sa inteleaga ca nu e de gluma cu vibratiile.
                      Chiar sunt extrem de violente si suparatoare!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zsolti1981 View Post
                        Vezi nu ai ceva deformare la discul rotii cu pricina?
                        Nu am vazut nimic suspect...dar e de verificat. Cred ca pana la urma am sa schimb totul in partea din fata!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Ar mai fi varianta sa o iei prin eliminare (pe rand cate o punte ) o ridici de spate o asiguri bine si o duci la 80 daca nu e nici un simptom e clar ca e pe puntea de fata ,pe fata ai putea sa o verifici pe role la un service si sa vezi cam de unde ar incepe sa vibreze ...

                          Comment


                          • #14
                            Incearca sa pui rezerva in prealabil echilibrata,pusa pe rind in locul uneia din roti....

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                              Ar mai fi varianta sa o iei prin eliminare (pe rand cate o punte ) o ridici de spate o asiguri bine si o duci la 80 daca nu e nici un simptom e clar ca e pe puntea de fata ,pe fata ai putea sa o verifici pe role la un service si sa vezi cam de unde ar incepe sa vibreze ...
                              Am facut si acest test...am dus-o pana la 180 km/h la 6000 rpm. MERGE BRICI FARA VIBRATII!

                              Originally posted by DMIHNEA View Post
                              Incearca sa pui rezerva in prealabil echilibrata,pusa pe rind in locul uneia din roti....
                              La ora actuala rezerva e una din fostele roti ce le-am avut inainte de schimbarea cauciucurilor. Sunt absolut sigur ca nu e de la roti - au fost verificate si reverificate de cel putin 2 ori!
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF