Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Indicatoare bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indicatoare bord

    Buna seara!
    De 4 zile sunt proaspat posesor de Mercedes.Nu premeditat(cu toate ca visam la unul ) ci din intamplare.Vazut din intamplare, placut, cumparat.
    E un C180 din 1995, pe benzina. Masina f intretinuta, am gasit inclusv cartile masinii in torpedou, trusa medicala orig, functioneaza aproape tot pe ea mai putin reglajul electric al oglinzilor(aici suspectez butonul).
    Toate bune si frumoase, am facut o scurta iesire la munte, f multumit de consum.Aprox 7,2 %.Nu m-am dat prea tare la ea, nu sunt adeptul vitezei.Cam 80-110 cu reprize in depasiri si putin in drum drept sa vad cum accelereaza.
    La intoarcere am constatat o problema.Cand plecam de pe loc acul vitezometrului ramanea jos si sarea apoi brusc la 30-40-50 in functie de cat aveam.La inceput mai rar, apoi de fiecare data cand reduceam spre 0(stopuri, etc).Am ajuns in Galati, am stat putin la prietena acasa apoi cand sa plec iar am constatat ca vitezometrul si-a dat duhul, iar indicatorul de la benzina s-a ridicat(brusc) dupa vreo 200 de metri.
    Dupa ce se ridica mergea cursiv sus jos deci nu cred ca problema e grava.Mai degraba in contact imperfect sau oxidat.Totusi unde sa-l caut ca parca n-as vrea sa le iau pe toate la rand.
    Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta il rog sa ma ajute.Sunt f multumit de masina dar parca mi-a stricat bucuria faza cu vitezometrul...
    Si inca o problema.As vrea pt inceput sa-i schimb uleiul, dar n-am gasit nicaieri ce ulei trebuie sa-i bag.Pe forum am gasit ceva dar se referea la modele mai vechi.In carte scria doar 5,8l dar nimic despre indicativul uleiului.
    Multumesc!
    Stop accidentelor!
    Viata are prioritate!

  • #2
    10w40 se baga...eu recomand aral..sa`i schimbi si filtrul.referitor la problema cu vitezometrul...nu stiu ce sa zic,eu nu prea le am cu mecanica...asteapta un rasp de la "mai mariii forumului"
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      Si eu am un C 180 din 95 , felicitari pt achizitie , imi creste inima cand zici de 7% consum, desi e posibil sa ai probleme cu indicatorul de benzina , pe mine ma duce in 9 % , 10 % , dar ii dau tare io.
      Pe mine m-au sfatuit mecanicii sa bag Agip 10 w 40 , tot ei au o parere f proasta despre Castrol.

      Comment


      • #4
        castrol e un ulei bun...mult mai bun ca Agip.
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          ai o problema electrica, la modelul tau kilometrajul este comandat electronic.incearca sa mergi pana la un tester cu ea si poate te va lumina respectivul.
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #6
            Contacte imperfecte in ceasurile de bord. Boala de W202. Trebuiesc demontate.

            Comment


            • #7
              Multumesc mult pt raspunsuri. I-am schimbat in seara asta uleiul.Am pus Prista 10w40 semi-sintetic.Ca idee am observat ca e putin mai silentioasa.
              Cum i-am facut consumul: Mai aveam dupa indicator exacr 1/4 de rezervor deci pana la primul sfert.Am bagat 40 de litri de benzina iar cand acul a ajuns iar la primul sfert am facut calculul.Iesea 7,12 si am zis din ochi 7,2.Chiar si de un consum de 8 mixt as fi multumit. In general scot consumuri mici pt ca merg relativ incet si incerc sa accelerez cat mai constant.
              In problema vitezometrului azi am constatat ca si-a revenit partial.Cand plec de pe loc sare direct la 30 km/h.Ieri cand a inceput sa faca figuri sarea direct la 40-50. Daca nu-si revine o sa dau o fuga cu ea la un tester cu toate ca m-am obisnuit sa merg si fara kilometraj.In caz de ceva pun gps-ul si am rezolvat si cu viteza.Ideea e ca imi place sa functioneze tot la o masina.
              Stop accidentelor!
              Viata are prioritate!

              Comment


              • #8
                ref. Vitezometru
                problemele tale le-am avut si eu. Nu am facut decat sa-i schimb cablu de km.
                steen

                Comment


                • #9
                  E bun ca te chinui sa scoti un consum asa mic, dar eu nu suport sa merg usor, sa las pe liber cat mai mult si alte secrete din astea, o tin in viteza si la vale si sub 2500 de ture nu vede , cel mai mult ii place la 3500

                  Probabil de aia scot consum destul de mare, pana la urma cred ca pedala aia de acceleratie a fost pusa cu un scop acolo
                  bafta si s-o stapanesti sanatos.

                  De curiozitate, cat ai dat pe ea?

                  Comment


                  • #10
                    Pai din cate am inteles kilometrajul ar fi electronic.E vorba de un cablu cu contacte care eventual se oxideaza sau de un cablu de kilometraj mecanic?
                    Cat despre consum, nu incerc intentionat sa scot consumuri mici ci pur si simplu asa e stilul meu de condus.Accelerez ff usor pt ca nu-mi plac smuciturile, franez lin tot din acelasi motive. Pe liber o scot doar cand opresc, in frana de motor pe langa faptul ca e chiar recomandata si consumul tinde la 0. Acceleratia e pusa acolo cu un scop, dar controlul e la mine si are si alte pozitii decat on si off.
                    Am dat 4200 de euro.
                    Last edited by kama3; 03-14-2008, 13:09 PM.
                    Stop accidentelor!
                    Viata are prioritate!

                    Comment


                    • #11
                      cablu km.

                      daca e electronic inseamna ca trebuie verificat daca se primeste semnal elrctric de la numaratorul (traductorul de turatie) ,verificate mufele de cuplaj.
                      sa fie bine fixate .
                      steen

                      Comment


                      • #12
                        Aceeaşi problemă am avut-o eu la C-Class-ul meu din '94 (w202)
                        Rezolvarea e foarte simplă (nu este o problemă la partea electrică, nici contact imperfect, practic nu e nimic defect)
                        Acele indicatoare de la vitezometru, turometru, indicator temp. apă etc... se aşează/opresc pe nişte pini (pe poziţia 0)
                        Pe acei pini se depune o substanţă uleioasă/lipicioasă. Atât timp cât acul stă pe acel pin, el tinde să se lipească de pin şi automat nu se ridică din prima...din cauza asta stă pe poziţia 0 şi la un moment dat sare la 30-40km/h.
                        Trebuie scos cluster-ul cu ceasurile...şi curăţaţi pinii respectivi cu alcool izopropilic.
                        Asta am facut eu şi nu am mai avut probleme deloc (toate acele indicatoare funcţionează perfect)
                        Spor la treabă.
                        PS:Am ataşat o poză unde am marcat cu nişte săgeţele roşii locurile respectivilor pini.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Ai dreptate Vali, ceasurile merg bine ...cand merg. la mine acele din stanga isi dau drumu dupa o vreme , de parca ar fi lipite intr-adevar. Dar cand pleaca, indicatia este corecta.

                          Acum se explica!

                          Comment


                          • #14
                            interesant fenomenul...felicitari vali.

                            ce e ciudat e ca la cele vechi nu apare aceasta manifestare...

                            steen

                            Comment


                            • #15
                              Si eu am observat ca la vechiciuni nu e probleme kolegii mei dragi!!!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF