Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Indicatoare bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    In ce priveste problema butonului de la oglinzi,verifica mai intai siguranta din tabloul de la motor.E aceeasi cu luminile de mers inapoi.Mi s-a intamplat mie.Vezi daca merg luminile intai si apoi verifica butonul!
    C 180 sport 1995
    www.pieseauto-buzau.ro

    Comment


    • #32
      Si eu am o problema dubioasa la al meu 202 din '95: ceasul vitezometrului nu functioneaza deloc si nici nu se inregistreaza kilometrii parcursi pe displayul electronic (care cine stie de cand sta aprins la 160k km); nici lumina ceasului nu se aprinde. In rest merg toate ceasurile din bord. Mentionez ca am schimbat de proba tot ansamblul de ceasuri de bord cu unul ok si s-a comportat identic.

      Comment


      • #33
        Originally posted by douasutedoi View Post
        Si eu am o problema dubioasa la al meu 202 din '95: ceasul vitezometrului nu functioneaza deloc si nici nu se inregistreaza kilometrii parcursi pe displayul electronic (care cine stie de cand sta aprins la 160k km); nici lumina ceasului nu se aprinde. In rest merg toate ceasurile din bord. Mentionez ca am schimbat de proba tot ansamblul de ceasuri de bord cu unul ok si s-a comportat identic.
        Am avut si eu aceeasi problema. Mergi la un tester si fa-ti o resetare a calculatorului. Asa am scapat de belea. Bafta si sa ne tii la curent cu rezolvarea.

        Comment


        • #34
          Apropo de tester, unde as putea merge sa ma rezolve cu problema asta? Banuiesc ca trebuie o diagnoza profesionala de mercedes cu multiplexer cu tot ce trebuie...

          Comment


          • #35
            Va salut,

            M-am saturat sa citesc : "Am si eu aceeasi problema..." , dar sincer, AM SI EU ACEEASI PROBLEMA cu ceasurile din bord . La mine isi revin la prima palma aplicata pe bord ori deasupra volanului, ori daca iau o groapa. Am incercat cum ati spus voi cu panoul jos si sa imping ceasurile din fiecare parte dar fara sa scot volanul. era o pozitie convenbile. Nu prea vroia sa iasa in nici una din parti, si am incercat cum ai zis tu "marele_alb", dar fara rezultat. E posibil sa mai aiba vreo siguranta ceva, prin alta parte? Am scos mufele din spatele lui si m-am asigurat ca poate iesi, dar nu a mers. Pe net am vazut pe youtube.com un filmulet cu scoaterea bordului dar se facea cu 2 sarmulite. Stau acum si ma intreb : Oare chiar imi trebuie acel sistem de scoatere a bordului?

            P.S. : MB C180, '95


            Astept o parere a celor avizati!..
            Numai bine!

            Comment


            • #36
              Buna ziua la toti utilizatorii acestui forum.Sunt posesorul unu mercedes clasa c 230 kompressor benzina si in ultimele zile am observat ca acele din bord nu mai functioneaza niciunul decat daca opresc masina si o las vreo doua trei ore,iar acul de la indicatorul de benzina tremura ff putin si cand opresc motorul se aude un ticait adica tremuratul acului apoi se opreste.Masina este din 96 si am vazut cateva comentarii despre aceasta problema si chiar o poza in care arata cineva niste sagetzi cu rosu locurile unde ar trebui curatat adica niste pini sau ceva de genul dar eu nu am pinii respectivi.Va rog sa ma ajutatzi si pe mine daca ati mai intalnit problema si ati reusit sa o rezolvati,masina este un c230 kompressor din 96 w202.Va multumesc

              Comment


              • #37
                Se ia o sarmulita, se pune pe ea putina vata, se baga vata in acetona si apoi se baga pe langa butonul de reset al kilometrajului. Se curata pinii pe care se sprijina indicatoarele. Doar daca ai parkinson nu reusesti. Reultatul e acealsi si daca ceasurile sunt demontate si daca sunt la locul lor.
                P.S. Sunt avizat. Am primit un aviz ca am o recomandata la posta.
                Stop accidentelor!
                Viata are prioritate!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by kama3 View Post
                  Se ia o sarmulita, se pune pe ea putina vata, se baga vata in acetona si apoi se baga pe langa butonul de reset al kilometrajului. Se curata pinii pe care se sprijina indicatoarele. Doar daca ai parkinson nu reusesti. Reultatul e acealsi si daca ceasurile sunt demontate si daca sunt la locul lor.
                  P.S. Sunt avizat. Am primit un aviz ca am o recomandata la posta.

                  Mare om, mare caracter...

                  Iti multumesc pentru raspuns!

                  Comment


                  • #39
                    mersi de ajutor ,o sa incerc sa curat pe langa butonul de reset al kilometrajului,sper sa mearga,pt ca pinii pe care se sprijina acele nu exista la mine

                    Comment


                    • #40
                      Am incercat dar nici o sansa,am si scos ceasurile din bord am scos carcasa si am bagat mufele sa vad ce se intampla dar nimic,am ridicat acele cu degetul si le-am lasat eu la o anumita valoare(de ex:kilometrajul la 120,acul de benzina la 1/2,acula de la temperatura apei la 80 de grade unde sta de obicei)dar knd pun contactul acele revin la pozitia 0 si cel de la benzina cand ajunge in pozitia zero tremura cateva secunde in jur de 10 secunde apoi se opreste.Eu nu am acei pini pe care se sprijina acele ceasurilor deci banuiesc a fi o problema electronica ceva,pt ca tensiune ajunge dar nu merge nici un ac la bord decat fff rar si atunci cand motorul este rece!Daca cineva are o solutzie va multzumesc pt ajutor si pt celelalte idei.Deci este un c230 kompressor sport din 96' si probabil de asta nici nu am acei pini pt indicatoare.Multumesc

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by BOGDAN C230K View Post
                        Am incercat dar nici o sansa,am si scos ceasurile din bord am scos carcasa si am bagat mufele sa vad ce se intampla dar nimic,am ridicat acele cu degetul si le-am lasat eu la o anumita valoare(de ex:kilometrajul la 120,acul de benzina la 1/2,acula de la temperatura apei la 80 de grade unde sta de obicei)dar knd pun contactul acele revin la pozitia 0 si cel de la benzina cand ajunge in pozitia zero tremura cateva secunde in jur de 10 secunde apoi se opreste.Eu nu am acei pini pe care se sprijina acele ceasurilor deci banuiesc a fi o problema electronica ceva,pt ca tensiune ajunge dar nu merge nici un ac la bord decat fff rar si atunci cand motorul este rece!Daca cineva are o solutzie va multzumesc pt ajutor si pt celelalte idei.Deci este un c230 kompressor sport din 96' si probabil de asta nici nu am acei pini pt indicatoare.Multumesc
                        Salut.
                        Se pare ca tu ai modelul nou de cluster cu ceasuri. Din '93 pana la inceputul lui '96 s-a pus modelul cu pini pe care se sprijina acele (pe pozitia zero), cluster fabricat in general de MotoMeter.
                        Din '96 s-a pus modelul nou (fabricat de VDO), care rezolva problema acelor care se lipeau de pini, din cauza substantei uleioase care se depunea pe acei pini.
                        In prima poza e modelul pe care-l am eu (cel de pana in '96) si in a doua poza este modelul pe care-l ai tu (din '96 in sus). Se vad diferente clare putin la design si la faptul ca la tine sunt butoane in laterale, cele de reglat ora, pecand la mine sunt butoanele rotative care ies prin geam.
                        In concluzie, la tine sigur e o problema electronica.
                        Stii cumva ce part number are pe spate, daca tot l-ai scos?
                        Cumva 202 540 70 48 ?
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Salut, sunt nou pe site si am o problema legata de ceasurile din bord. Din cate am inteles trebuie curatate indicatoarele, cum fac asta fara sa desfac bordul? Daca se poate asa ceva...Am uitat sa precizez, este un MB din `94 benzina w202. Si inca o problema, turatia imi sta constant la 1500 rpm.

                          Comment


                          • #43
                            La mine s-a rezolvat... era de la un senzor de ABS rupt pe stanga-fata; acum imi indica viteza si imi inregistreaza si kilometrii. Lumina nu mergea ca erau becurile arse.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by negreabogdan View Post
                              Salut, sunt nou pe site si am o problema legata de ceasurile din bord. Din cate am inteles trebuie curatate indicatoarele, cum fac asta fara sa desfac bordul? Daca se poate asa ceva...Am uitat sa precizez, este un MB din `94 benzina w202. Si inca o problema, turatia imi sta constant la 1500 rpm.
                              Cel mai bine ar fi sa scoti cluster-ul afara...Nu e greu, scoti placa de sub bord...
                              ai cateva suruburi de desfacut, apoi bagi mainile pe dedesupt si impingi cluster-ul afara. Mare atenstie sa nu zgarii volanul cand il scoti, ca e cam stramt locul intre volan si bord.
                              Dupa ce-l scoti, dai geamul jos, sunt niste cleme...Dupa ce-l dai jos, cureti cel mai bine cu alcool izopropilic (tehnic) pinii aceia pe care se aseaza acele (pe pozitiile zero)
                              Dupa ce faci treaba asta, nu ar mai trebui sa ai probleme.
                              Mi se pare ca am pus eu o poza mai pe la inceputul thread-ului asta...cu pinii respectivi incercuiti.
                              Mercedes-ul a stiut foarte bine de problema pinilor lipiciosi si din cauza asta, pe la sfarsitul lui '95 s-a pus alt model de cluster (fara pini) fabricat in general de VDO (pana atunci ele fiind fabricate de MotoMeter)

                              Comment


                              • #45
                                Salut.Si eu am probleme cu ceasul,dar as fi vrut sa fie doar de curatat acele,sau refacut lipiturile.Doar ca pana acum nu m-a lamurit nimeni...si apropo,pentru Vali982- VDO este si in '95.MB C 220 D W202 '96.Merci

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF