Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme de stabilitate c180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme de stabilitate c180

    am un c 180 sport din 1995, cu motor de 122cp.are 108.000 km,merge impecabil,totul functioneaza perfect,nu are jocuri in bucsi, pivoti ...dar, la viteze peste 90-100 km/h "cerne" pe sosea,iar in curbe simt o instabilitate pe care la alte masini pe care le-am avut n-am simtit-o.pentru o masina cu sasiu si suspensie sport e inacceptabil...ce parere aveti?! incerc sa dau cat mai multe detalii: trebuie sa fac corectii fine de volan stg/dr tot timpul in linie dreapta, iar in curba trebuie sa reduc mult si sa fiu atent sa "nu ma fure" spatele,desi masina e foarte teapana pe suspensie... astept parerile voastre
    C 180 sport 1995
    www.pieseauto-buzau.ro

  • #2
    pai daca articulatia este foarte tare pe spate si masina nu se mai poate inclina este normal sa fuga spatele. alte motive ar putea fi cauciucurile umflate f rau sau tocite si atunci nu mai are masina aderenta. faptul ca "cerne pe sosea" nu e are legatura cu cauciucurile si nici cu suspensia nu cred. verifica capetele de bara, caseta de directie sau rulmentii. daca au joc asta e problema. am patit si eu cu o dacie o treaba din asta si erau jantele strambe si culmea e ca nu tremura sau sa bata, dar la 80 nu mai statea pe sosea, dar asta e mertz si nu cred ca asta ar fi problema

    Comment


    • #3
      verifica unghiurile in principiu
      de acolo tre sa fie problema
      e foarte important sa fie reglate corect

      Comment


      • #4
        nu sunt nici un fel de jocuri...anvelopele sunt noi, dunlop...unghiurile sunt facute si rasverificate...alte idei? (masina in sine sta bine pe drum,in depasiri cu viteze peste 100/kmh apare aceasta senzatie de nesiguranta in directie)
        C 180 sport 1995
        www.pieseauto-buzau.ro

        Comment


        • #5
          Nu vreau sa te contrazic, doar te intreb, unghurile/geometria mashinii este verificata si reverificata la acelashi service ?, spun asta fiindca un meseriash bun in materie de unghiuri/geometrie roti, prima si prima data verifica daca are jocuri, si doar dupa ce se convinge ca totul este in regula regleaza unghiurile/geometria.
          Asta inseamna ca ; daca unghiurile/geometria este verificata si reverificata, implicit a fost verificata si reverificata toata directia si suspensia, ceea ce sar traduce cum ca mashina ta nu are nici o problema, sau incearca sa-i faci unghiurile/geolmetria la un meserias cu adevarat bun.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            nu stiu ce sa mai fac.am verificat tot la 3 service-uri diferite.astept parerile voastre, si promit sa va tin la curent. mi se pare ilogic,daca auzeam chestia asta la altcineva n-as fi crezut
            C 180 sport 1995
            www.pieseauto-buzau.ro

            Comment


            • #7
              Originally posted by grigore View Post
              nu stiu ce sa mai fac.am verificat tot la 3 service-uri diferite.astept parerile voastre, si promit sa va tin la curent. mi se pare ilogic,daca auzeam chestia asta la altcineva n-as fi crezut
              Pasul 1 - jocuri/uzuri in bucsi, pivoti, caseta directie, prezoane roti destranse, etc.
              Pasul 2 - unghiuri/geometrie.
              Pasul 3 - arcurile si/sau telescoapele.
              Last edited by orca; 04-11-2008, 19:26 PM.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                nu cumva masina are sport doar embleme?nu cumva nu are esp?

                Comment


                • #9
                  sper sa nu fie o prostie ceea ce voi scrie... am vazut in fata mea un w202 care avea probleme la basculele spate, cred. ideea e ca rotile stateau f cracanate- la toate gropile sau denivelarile din asfalt ii dansa spatele rau stanga-dreapta... poate ca asta e cauza
                  ?

                  Comment


                  • #10
                    Asa cum a spus si colegul Orca, daca geometria fata e OK atunci mai raman amortizoare si arcuri de verificat, atat pe fata cat si pe spate si eventual de schimbat daca unele nu mai sunt in stare buna.

                    Comment


                    • #11
                      salut, ceva similar a patit un cunoscut de-al meu care a cumparat masina "cu ochii inchisi" de la un nenorocit care "a omis" sa-i precizeze ca masina avusese un accident "serios" in urma caruia sasiul a avut de suferit. Rotile din spate nu mai erau perfect aliniate cu cele din fata si efectul era similar cu ce povestesti tu. Mergi la un service cu echipament "competent"....Ce spui tu este imposibil, fie cauciucurile sunt varza, fie amortizoarele duse, fie una din roti (cel putin una) nu este in linie cu celelalte...
                      Sper sa nu ai nimic serios la masina si sa fie ceva atat de banal incat sa nu reusim a ne imagina noi...

                      toate cele bune,

                      Stelian

                      PS: daca descoperi...sa ne spui si noua ce a avut

                      Comment


                      • #12
                        sport este chiar varianta de echipare- 202 s-a fabricat in 4 variante =classic, elegance, esprit si sport- asta presupunand garda foarte joasa, arcuri dure si bari stabilizatoare mai groase. esp nu are, intr-adevar, test de amortizoare i-am facut -lucrez in piese auto din '85 si nu pot sa spun ca am albit degeaba (daca treceti prin buzau va dau un numar de mobil sa ne vedem si sa bem o cafea -0740310612- sau sa ne ajutam precum trabantistii), rotile nu stau cracanate, a facut la fel si cu anvelope goodrich de iarna noi si cu dunlop de vara noi, iar acum aud de la un prieten cu un bmw 320d 2002 ca simte cam acelasi lucru, in aceleasi conditii. apropos,tel. de mai sus e de firma, ma gasiti de luni pana vineri de la 09 la 18.multumesc pentru parerile voastre, si chiar daca vi se par prostii merita sa mi le transmiteti pt. ca sunt deja disperat.

                        puteti vedea si cateva poze!
                        Attached Files
                        Last edited by florineasca; 04-12-2008, 19:29 PM.
                        C 180 sport 1995
                        www.pieseauto-buzau.ro

                        Comment


                        • #13
                          frumos c_ul tau

                          Comment


                          • #14
                            felicitari,grigore,apreciez persoanele informate....cit despre masina,nu imi ramine sa cred decit ca tragi prea mult de ea,neavind esp sa corecteze,se poarta ca orice w201 cu suspensie mai rigida,deci nu cumva pretinzi prea mult de la dinsa?

                            Comment


                            • #15
                              raman la ideile de mai sus si iti sugerez sa mai verifici odata TOATA articulatia de pe spate.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF