Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme de stabilitate c180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Revin cu o completare. La acelasi tip de masina cu exact aceeasi problema s-a rezolvat numai din amortizorul de directie. Poate e de folos cuiva...
    C 180 sport 1995
    www.pieseauto-buzau.ro

    Comment


    • #47
      Ceva asemanator am si eu.In urma cu vreo luna mergeam cu 180-190 perfect.Abia simteam trepidatiile.Si nu simteam nici un fel de pericol la viteza aia.In schimb acum la 120-130 zici ca e barca.Nu trepideaza dar zici ca merge pe apa.fuge stanga -dreapta usor.Daca incerc sa dau mai mult in ea abia ii tin controlul .Cauciucurile au presiunea buna ca abia le umflasem cu o zi inainte sa observ asta.Mentionez ca nu am avut cand sa o ridic sa vad daca sa dus vreo bucsa sau altceva dar ma gandeam daca stie cineva ce ar fi.

      Comment


      • #48
        De obicei se amplifica la vant, mai ales lateral. Cred ca e si o scapare de conceptie, de fabricatie. Pe generatia urmatoare s-a pus un sistem de "intarire" a directiei odata cu cresterea vitezei. Curios, nu?! Pe forumul de Anglia multi se plang ca trage usor stanga si odata ajunsi in Europa in vacante se "muta" trasul in dreapta! Se pare ca au fost niste scapari de fabrica la care oamenii tac chitic. Cu timpul inveti sa nu mai bagi in seama. Ghinionul meu a fost ca am trecut de la o masina mai mult decat sport, cel putin la stabilitate, la una confortabila, si cu ceva dereglari de la vreo lovitura in roata, si cu ceva probleme de conceptie! Dar... te obisnuiesti si acum n-as renunta la ea decat in favoarea alteia mai mari! Atentie insa la vant!
        C 180 sport 1995
        www.pieseauto-buzau.ro

        Comment


        • #49
          Eu am rezolvat problema inlocuind o bieleta de directie de pe spate. Este vorba de bieleta la capatul careia exista o shaiba cu excentric pentru reglajul deschiderii (convergentei) pe spate.
          Problema am depistat-o dupa 2 vizite la unghiuri, vazand ca valorile s-au schimbat in numai 2 zile. Mecanicul trasese si cu ranga de ea dar nu s-a sesizat jocul.
          W203 - 2001

          Comment


          • #50
            Salut grigore!
            Aceasi senzatie am avut-o cu o pisicuta,zici ca face litera O din spate.
            Verifica:amortizoarele si toate bucsile de pe spate dar nu doar vizual,ridica masina pe elevator si cauta amanuntit.
            Eu iti dau diagnostic amortizoarele,oricum nu uita sa ne zici ce ai gasit.
            Spor la treaba.

            Comment


            • #51
              Originally posted by grigore View Post
              am un c 180 sport din 1995, cu motor de 122cp.are 108.000 km,merge impecabil,totul functioneaza perfect,nu are jocuri in bucsi, pivoti ...dar, la viteze peste 90-100 km/h "cerne" pe sosea,iar in curbe simt o instabilitate pe care la alte masini pe care le-am avut n-am simtit-o.pentru o masina cu sasiu si suspensie sport e inacceptabil...ce parere aveti?! incerc sa dau cat mai multe detalii: trebuie sa fac corectii fine de volan stg/dr tot timpul in linie dreapta, iar in curba trebuie sa reduc mult si sa fiu atent sa "nu ma fure" spatele,desi masina e foarte teapana pe suspensie... astept parerile voastre
              bdrcsaba@yahoo.com si pot sa te ajut

              Comment


              • #52
                Am un c 180 din 94 si am Esprit si imi sta aprins tot Timpul in ceasurile de la bord ASD eu pe iarna asta am mers pe zapada nu ma furat de spate mam iutat cum merge rotile se ajuta ina de alta ...adik vreau sa spun ca functioneaza dar cum fac sa nu mai stea aprins in bord ASD

                Comment


                • #53
                  ASD este sistemul cu care erau dotate masinile inaintea ASR-ului.Ori este dezactivat si de aceea iti sta aprins(daca ai buton pentru ASD) ori daca nu trebuie sa o pui pe un tester.

                  Comment


                  • #54
                    Marvis,te rog,scrie si tu mai corect,ca e greu de inteles ce vrei sa spui!Si mai corect gramatical,daca se poate!Scuze de off-topic!
                    W124 E220 din 95

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF