Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme de stabilitate c180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by claudiu.g View Post
    raman la ideile de mai sus si iti sugerez sa mai verifici odata TOATA articulatia de pe spate.
    Eventual vezi daca arcurile si amortizoarele sunt acelasi tip pe ambele parti. Ma gandesc sa nu fi fost vreunul schimbat si pus un altul eventual de C-u fara echipare sport, sau vreun arc mai moale ,poate chiar mai scurt sau de ce nu rupt. NU stiu, poate e o aberatie ce am spus dar altceva nu imi mai vine acum in minte.

    Comment


    • #17
      problema asta cu dansatul am avut-o si eu la 124, imi facea mici s-uri pe drum, trebuia sa corectez tot timpul, iar in curbe nu mai zic...
      nu batea, nu troncanea nimic, dar cand am ridicat-o pe elevator si a incercat bucsele si toate alea, erau varza.

      Comment


      • #18
        Originally posted by grigore View Post
        sport este chiar varianta de echipare- 202 s-a fabricat in 4 variante =classic, elegance, esprit si sport- asta presupunand garda foarte joasa, arcuri dure si bari stabilizatoare mai groase. esp nu are, intr-adevar, test de amortizoare i-am facut -lucrez in piese auto din '85 si nu pot sa spun ca am albit degeaba (daca treceti prin buzau va dau un numar de mobil sa ne vedem si sa bem o cafea -0740310612- sau sa ne ajutam precum trabantistii), rotile nu stau cracanate, a facut la fel si cu anvelope goodrich de iarna noi si cu dunlop de vara noi, iar acum aud de la un prieten cu un bmw 320d 2002 ca simte cam acelasi lucru, in aceleasi conditii. apropos,tel. de mai sus e de firma, ma gasiti de luni pana vineri de la 09 la 18.multumesc pentru parerile voastre, si chiar daca vi se par prostii merita sa mi le transmiteti pt. ca sunt deja disperat.

        puteti vedea si cateva poze!
        e interesant sistemul ala de climatizare...nu am mai vazut...este totusi aer conditionat sau...nu?dar dupa interior pare printre primele c-klassuri. din ce an este?
        Last edited by Bejan Sebi; 04-12-2008, 21:40 PM.
        Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

        Comment


        • #19
          Are Doppel- Klima. Nu-i nimic bizar.

          Comment


          • #20
            Originally posted by dstelian View Post
            salut, ceva similar a patit un cunoscut de-al meu care a cumparat masina "cu ochii inchisi" de la un nenorocit care "a omis" sa-i precizeze ca masina avusese un accident "serios" in urma caruia sasiul a avut de suferit. Rotile din spate nu mai erau perfect aliniate cu cele din fata si efectul era similar cu ce povestesti tu. Mergi la un service cu echipament "competent"....Ce spui tu este imposibil, fie cauciucurile sunt varza, fie amortizoarele duse, fie una din roti (cel putin una) nu este in linie cu celelalte...
            Verifica ce spune omu' aici ca zice bine ! Problema asta o ai de cand ai luat masina sau a aparut asa , cu timpul ? Ai luat vre-o groapa serioasa in ultimul timp sau ai imprumutat masina cuiva ? Da mai multe detalii.

            Comment


            • #21
              nu-i nimic doppel,doar vederea lui dottore,eventual....e clima automatica din vremurile alea de pe w202

              Comment


              • #22
                Eu asha o vad. Poza nu-i facuta pentru ochiul meu unic si fin. Daca pune una mai baro, si eventual mai centrata, se schimba calimera...

                Comment


                • #23
                  ca sa nu mai deschid un topic ma intereseaza si pe mine un loc unde sa se faca geometrie in Bucuresti de un adevarat specialist nu de toti asa zisii meseriasi care habar nu au de efectuarea unei geometrii corecte
                  DIESEL FAN

                  Comment


                  • #24
                    Dupa Autovit, pina in hotelul ala mare, cind te duci spre Imeleu, e un service unde fac si geometrie. Baietzii sint tare priceputzi. Acolo fac de o viatza.

                    Comment


                    • #25
                      merci pentru aprecieri! masina e din '95, dar e bine intretinuta si are si km. putini, si chiar are climatronic... acum sunt cu ea in service!refac impartirea directiei,pozitia casetei si a volanului. nu exista nici un fel de jocuri sau lovituri! e incredibil ce mi se intampla !va tin la curent...
                      C 180 sport 1995
                      www.pieseauto-buzau.ro

                      Comment


                      • #26
                        ce sa mai intamplat cu masina? Sa rezolvat? Daca da...cum si ce a avut?

                        toate cele bune,

                        Stelian

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by grigore View Post
                          sport este chiar varianta de echipare- 202 s-a fabricat in 4 variante =classic, elegance, esprit si sport- asta presupunand garda foarte joasa, arcuri dure si bari stabilizatoare mai groase. esp nu are, intr-adevar, test de amortizoare i-am facut -lucrez in piese auto din '85 si nu pot sa spun ca am albit degeaba (daca treceti prin buzau va dau un numar de mobil sa ne vedem si sa bem o cafea -0740310612- sau sa ne ajutam precum trabantistii), rotile nu stau cracanate, a facut la fel si cu anvelope goodrich de iarna noi si cu dunlop de vara noi, iar acum aud de la un prieten cu un bmw 320d 2002 ca simte cam acelasi lucru, in aceleasi conditii. apropos,tel. de mai sus e de firma, ma gasiti de luni pana vineri de la 09 la 18.multumesc pentru parerile voastre, si chiar daca vi se par prostii merita sa mi le transmiteti pt. ca sunt deja disperat.

                          puteti vedea si cateva poze!
                          a mea e din 94 automata dar tot sport si e identica pana si tapiteria jantele sunt la fel deci asemanatoare rau vezi ce are ca nu ar trebui sa faca asa deloc a mea se comporta f bine si in curbe si la viteze mut mai mari.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by grigore View Post
                            am un c 180 sport din 1995, cu motor de 122cp.are 108.000 km,merge impecabil,totul functioneaza perfect,nu are jocuri in bucsi, pivoti ...dar, la viteze peste 90-100 km/h "cerne" pe sosea,iar in curbe simt o instabilitate pe care la alte masini pe care le-am avut n-am simtit-o.pentru o masina cu sasiu si suspensie sport e inacceptabil...ce parere aveti?! incerc sa dau cat mai multe detalii: trebuie sa fac corectii fine de volan stg/dr tot timpul in linie dreapta, iar in curba trebuie sa reduc mult si sa fiu atent sa "nu ma fure" spatele,desi masina e foarte teapana pe suspensie... astept parerile voastre
                            Am avut si eu o problema asemanatoare. Acceleram pana la 90-100 km/h iar cand luam piciorul de pe acceleratie masina intra in balans, foarte nasoala senzatia mai ales cand ai mai mult, trebuia sa o corectez din volan. Am mers o perioada cu ea asa. Bucsile si bratele erau ok, am schimbat cauciucurile... tot asa. Nemaiavand ce face am dus-o la reprezentanta le-am explicat, dupa cateva ore am luat-o si a fost perfect. Apoi la prima groapa a revenit. Am dus-o inapoi si am luat un mecanic un probe, i-am aratat (nu cred ca au dus-o in probe). Problema s-a rezolvat pana la urma, din cate am inteles era un surub de nu stiu unde (nu ma prea pricep) care a cedat.

                            Verifica sa nu fie aceeasi problema!
                            Salutare!

                            Comment


                            • #29
                              Eu am o problema de stabilitate de asemenea.

                              Cand am pasageri pe locurile din spate masina se balanseaza rau de tot stanga-dreapta, fundul ei "danseaza". E enervant, dar masina nu sare de pe carosabil cum ai impresia.

                              EU banuiesc ca e de la barele antiruliu de pe spate. Ai incercat asta?

                              Comment


                              • #30
                                Am avut la w202 o problema asemanatoare.I-mi juca spatele stinga -dreapte la denivelari si in curbe.De vina a fost un brat de pe spate ,bucsele erau varza si surubul de la brat slabit,plus joc in caseta de directie ,smenuita de altfel adica strinsa la maxim de ....C180-ul tau nu are voie sa faca asa ceva .Repet ce au zis si ceilalti verifica inca o dat tot.Roaga pe un mecanic sa traga temeinic de articulatiile din spate ,eventual sa bage o ranga intre ele fara sa le indoaie,si sa le miste, din canal sau pe elevator,asa au facut la mine iar defectul a devenit vizibil.Mercedesul tocmai prin stabilitatea sa in curbe e vestit,fundul trebuie sa stea teapan in curba.Sigur e ceva pe acolo,ti-am zis am patit si eu.Era sa uit.Jocul la caseta de directie sa-l verifici cu motorul oprit ,servodirectia ascunde defectul si verifica daca surubul a fost strins.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF