Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme de stabilitate c180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    din pacate n-am nimic nou de adaugat. am schimbat toate basculele pe fata,bara de directie,am strans surubul casetei de directie,am modificat garda la sol,am incercat toate variantele de setare a directiei (unghi de fuga mai inchis/mai deschis;unghi de cadere,convergenta...)ceva nu e in regula la roata stanga fata si inclin sa cred ca portfuzeta; am facut cerere pe net la dezmembrari, dar parca prea exagereaza astia cu preturile, mai bine o cumpar noua si sunt sigur ca n-a fost pe o masina lovita si sa muncesc degeaba.sper sa fie ultima incercare...masina e foarte stabila in curbe,nu aici e problema,ci in directie, mi se pare instabila,nesigura, nu e ferma (nu pot sa descriu exact fenomenul, am avut 3 fiaturi croma- se lipeau de drum si la 180 la ora, si nu pot accepta mai putin de la un mercedes cu suspensie sport). multumesc pentru interesul vostru si va tin la curent pana voi rezolva aceasta problema...
    C 180 sport 1995
    www.pieseauto-buzau.ro

    Comment


    • #32
      Originally posted by grigore View Post
      ........si nu pot accepta mai putin de la un mercedes cu suspensie sport...
      Ce roti ai pe ea? (ma refer la dimensiuni si tipul de pneuri). Detaliul cu "suspensii sport" m-au facut sa ma gandesc la o problema initiala avuta si de mine. Incercasem pe masina niste "roti" de iarna (cu jentile care sunt in avatar), dimensiunile erau 205/50R/16. Am avut aceleasi senzatii de instabilitate dar stiind ca masina mergea ireprosabil cu primele (si actualele de fapt...245/45/17) am cerut o explicatie celor de la reprezentanta si raspunsul fu urmatorul (are si o logica de fapt): ai suspensii sport si o fugaresti pe strazi in romania...orice denivelare la anumite viteze in loc sa fie preluata de amortizoare este preluata de cauciucuri...fiind mai moi si neadaptate tipului tau de suspensii. Pentru convingere am facut urmatorul test: am umflat bine tare de tot (2.6 pe spate si 2.4 pe fata) si am facut cativa km cu masina...se simtea clar diferenta si de stabilitate dar si de tinuta. In acel moment am renuntat la acele roti, revenind la cele originale.... Incearca si tu acelasi lucru, cu rotile bine umflate...dar nu merge mult cu ele asa, asta ca sa nu faci vre-o trasnaie...si vezi daca se simte diferenta sau nu. Mare grija...daca nu cunosti pneurile..(eventual daca sunt cele cu care ai achizitionat masina) n-ar strica sa faci un test cu altele imprumutate...sa nu fie si ele "imbatranite" devenind mai elastice....
      toate cele bune,

      Stelian

      Comment


      • #33
        am schimbat 3 randuri de pneuri si nu s-a schimbat nimic.acum am 205/65r15 dunlop sport noi noute.cele de dinaintea lor au fost 195/65r15 goodrich de iarna.sigur nu-i din anvelope
        C 180 sport 1995
        www.pieseauto-buzau.ro

        Comment


        • #34
          Problema asemanatoare am avut si eu. Defectiunea mi-o spus-o tipu de la reglaje directie. La mine problema a fost la buscele de la puntea spate sunt 2 mici in fata si 2 mari in spate una mica de pe partea stanga era sparta si la viteze mai mari in curba se misca puntea spate cu totu si trebuia incetinit tare ca sa pot lua virajul si sa nu sar de pe drum.De verificat o fost usor m-am uitat sub ea (Nu dupa capu meu mi-o spus un mecanic) si unde era bucsa se vedea urma de lichid ele avand ulei in mijlocul lor.Le-am schimbat pe toate (undeva la 300 de roni au fost) si nu mai am probleme.Sper sa te ajute cu ceva

          Comment


          • #35
            ...am renuntat sa mai fac ceva.am schimbat si fuzeta si s-a atenuat fenomenul. pot doar sa cred ca fostul proprietar a luat vreo lovitura in roata, a schimbat ce se putea schimba, mai putin portfuzeta. ce a mai ramas tine de sasiu si ma bucur ca e prea putin (cadere roata stanga fata 0 grade,dreapta fata -0,3 grade pentru cunoscatori). n-am vrut sa modific basculele sau gaurile din traversa pentru atata lucru. multumesc pentru atentia voastra si sper ca experinta asta a mea sa scuteasca pe altii de cheltuieli inutile.daca aveti intrebari va astept cu placere
            C 180 sport 1995
            www.pieseauto-buzau.ro

            Comment


            • #36
              Poate fi vorba de amortizoarele de directie.

              Comment


              • #37
                Originally posted by grigore View Post
                ...am renuntat sa mai fac ceva.am schimbat si fuzeta si s-a atenuat fenomenul. pot doar sa cred ca fostul proprietar a luat vreo lovitura in roata, a schimbat ce se putea schimba, mai putin portfuzeta. ce a mai ramas tine de sasiu si ma bucur ca e prea putin (cadere roata stanga fata 0 grade,dreapta fata -0,3 grade pentru cunoscatori). n-am vrut sa modific basculele sau gaurile din traversa pentru atata lucru. multumesc pentru atentia voastra si sper ca experinta asta a mea sa scuteasca pe altii de cheltuieli inutile.daca aveti intrebari va astept cu placere
                Salut.
                Acceasi problema am avut-o si eu. Am schimbat 2 bucsi mici de pe bara spate si bucsile de pe bara stabilizatoare si problema a disparut.
                Mentionez ca la mine nu era foarte evident fenomenul intrucat intra repede ESP-ul.
                Sper sa fie aceeasi buba .. si sa o rezolvi cu maxim 200 ron.
                Bafta.

                Comment


                • #38
                  nu stiu cum este la masina ta; dar la a mea cand i-am facut geometria a avut reglaje si pe spate.
                  MB 180C Sport Coupe W203

                  Comment


                  • #39
                    La ce pret este o portfuzeta de w202

                    Comment


                    • #40
                      Am fix aceeasi problema la un w203 si am inceput cu bieletele de directie (pe stanga avea joc dar banuiesc ca trebuie schimbate ambele).
                      Dupa ce le schimb merg la unghiuri si sper sa se rezolve doar cu atat.
                      W203 - 2001

                      Comment


                      • #41
                        Fratilor nu vreau sa pun sare pe rana. Am si eu un C180 sport, luat de curand. Zicea Grigore de fiat-urile ce le avea inainte. Recunosc ca nu am mers cu 180 dar la 150 cat am mers aproape ca nu am simtit curbele (nu erau foarte stranse). am luat curbe suparate cu 90 la ora si masina se lipeste foarte bine de sosea. Zicea cineva ceva de sasiu...daca nu e de acolo problema...nu stiu. Zic si eu nu poate fi din transmisie (grup)? Nu-s mare mecanic, dau cu cu presupusul.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #42
                          N-as crede ca e din transmisie ca tocmai asta e treaba ca atunci cand e pe liber face mai rau.
                          Cand o calc se mai aseaza un pic... cam asta e solutia sa o stabilizez mai rapid.
                          W203 - 2001

                          Comment


                          • #43
                            in primul rand scuze pentru intarziere, va sunt dator cu o explicatie : totul a fost din unghiuri!!! a trebuit sa tin masina pe stand 3 zile pana am reusit (si nu perfect!) sa aliniez rotile relativ cum trebuie, si asta pe un stand clasic de acum 30 de ani! am facut niste mici artificii (nu toate unghiurile rotii pot fi reglate-si nu-mi explic ce s-a intamplat la fostul proprietar) dar acum e bine si sunt in sfarsit multumit de masina mea! va multumesc pentru interesul si sfaturile voastre! daca va pot ajuta cu ceva va astept mesajele.
                            C 180 sport 1995
                            www.pieseauto-buzau.ro

                            Comment


                            • #44
                              salut.am avut si eu aceesi problema si imi dansa volanul in mana,am indreptat jantele si cauciucuri noi,problema rezolvata.
                              1989 Wartburg 353 <50 CP
                              1995 Ford Mondeo 1.6i 90 CP
                              1999 MB W202 C220 CDI 125 CP
                              2002 VW Bora 1.9 TDI 116 CP

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by snail View Post
                                salut.am avut si eu aceesi problema si imi dansa volanul in mana,am indreptat jantele si cauciucuri noi,problema rezolvata.
                                Ba al dracului treaba. Deja la al doilea post ai uitat sa scrii...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF