Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema w203 plafonare 3000rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut

    Buan ziua ! Va deranjez si eu cu o intrebare... pentru cei cu mai multa experienta in mesterit la masini. S-a fisurat furtunul care ieste din EGR si se duce spre intercooler... am comandat unul nou si vroiam sa va intreb daca e complicat tare sa-l schimb eu, din ce am vazut acolo ar fi cate o clema metalica la fiecare capat, deasupra e simplut dar dedesupt acolo mi-e frica sa nu scap siguranta aia... Daca a mai facut cineva as vrea sa stiu daca merita sa incerc....nu vreau sa fac economie de bani dar nu as vrea sa o mai lungesc mult cu programari prin service, mai ales ca astazi e Vineri si nu mai gasesc nicaieri programare....Deja merg de vreo 2 saptamani asa....
    Multumesc !
    Attached Files

    Comment


    • #77
      Il schimbi singur. Ridici/dai clema cu o surubelnita dreapta peste capul metalic. Grija mare la fixat corect!
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #78
        Am reusit fara probleme, merge brici. Multumesc !

        Comment


        • #79
          Salut,

          Aceeasi problema si la mine la un w203 c200cdi. Merge ok iar dupa intra in protectie. opresc motorul si isi revine si tot asa. Pe autostrada de la 130 la 140 dureaza o vesnicie. Ceea ce am schimbat a fost motorasul de la clapeta de admisie schimbat acum jumatate de an iar acum problema a revenit. Astept indrumari catre cineva din Constanta. Multumesc

          Comment


          • #80
            Salut, cam aceleasi simptome le-am avut si eu, posibil sa ai o fisura la unul dintre furtunele acelea groase ce ies din EGR, pierzi presiune si automat motorul intra in protectie si nu mai ai putere. Poti verifica ori la mana, de obicei se vede unde e spart ca arunga mazga din aceea neagra afara, sau pui pe cineva sa accelereze un pic si ar trebui sa suiere pe unde e spart. Eu am avut noroc ca fisura era chiar la furtunul de sus si pozitionata chiar spre exterior (pret furtun 360 lei, schimbat de mine si totul a fost ok).

            Daca nu ai nici o fisura la furtune mergi si verifica la tester functionarea debitmetrului de aer, si el poate da simptome asemanatoare. Eu l-am schimbat acum vreo 2 ani.... la fel imi baga motorul in protectie si uneori cand acceleram mergea in suturi. Desi aparent pare o piesa micuta si nesemnificativa ... poate da mari batai de cap. (Pret debitmetru pierburg 390 lei, si la fel se schimba extrem de usor ai 2 suruburi si bagi o mufa).

            Succes !

            Comment


            • #81
              Salutare,

              Se intampla sa am si eu aceeasi problema la un c220 coupe din 2006. Merge bine pana la un moment dat cand se limiteaza la 3000 de ture si nu isi revine decat dupa ce repornesc motorul.

              Am fost la un tester si mi-a zis ca nu are destula presiune turbina (baga undeva pe la 0.9)

              Tin sa mentionez ca au fost anulate din soft: filtru de particule, debitmetru si egr si a fost "rescris soft-ul" pentru noua "configuratie"

              Acum mi-a zis tipul de la tester ca: "Daca iti rup o mana si picioarele .. mai poti alerga? .. asa e si la masina"

              Deasemenea au fost ceva probleme in trecut la turbina, a fost dezlipit un fir de la nu stiu ce motoras din turbina, sau de la partea electrica a turbinei. Un fir care este foarte greu de lipit la loc, dar tipul care a facut anularile la masina l-a lipit.

              Sper ca am fost destul de explicit.

              Ce sa verific, sau ce as putea face sa isi revina masina in mintile ei?

              Comment


              • #82
                Pai e foarte simplu ce poti face e un test cu Star Diagnosis si citite nu doar erorile actuale ci cautate si cele vechi si vazuti parametrii reali.Abia atunci stii pe ce sa pui mana fara sa cheltui aiurea banii.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #83
                  Cu modificarile mentionate, Star-ul e cvasi-inutil... Referintele corecte ale diagnozei sunt cele date de softul si piesele stock puse de fabricant.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #84
                    si daca revin la piesele stock ale masinii? adica sa schimb debitmetru, filtru de particule si egr-ul? stie cineva care sunt costurile aproximative pentru piesele de mai sus, deasemenea care este costul sa rescriu harta pentru setarile initiale?

                    Comment


                    • #85
                      Pai preturile le gasesti la dezmembrari pentru ca de piese noi in cazul tau nu are rost sa vorbim.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF