Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema w203 plafonare 3000rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Inteleg, problema este alta ca uneori se tureaza de nu ai treaba alteori ramane limitarea respectiva.

    Apreciez promtitudinea lui Kutarescu !
    Last edited by cutaresku; 01-30-2013, 22:49 PM. Reason: corect: prompt, promptitudine...
    Lume e multă dar oameni sunt puţini !

    Comment


    • #32
      Originally posted by geo_paun View Post
      Inteleg, problema este alta ca uneori se tureaza de nu ai treaba alteori ramane limitarea respectiva.

      Apreciez promtitudinea lui Kutarescu !
      Asa se intampla si la mine.

      Comment


      • #33
        In conditiile in care pe tester nu arata nici o eroare probabil varianta optima este sa le luam prin eliminare ... asa ca incepe operatiunea !
        Lume e multă dar oameni sunt puţini !

        Comment


        • #34
          Daca nu da eroare la test, trebuie verificat si la valori reale. Am avut probleme cu contactul de la pedala de ambreaj. La valori reale aparea ambreajul apasat si se limita la 3000rpm.

          Comment


          • #35
            Am si eu problema aceasta . Am cumparat masina pe la 200.000 de km si am inteles ca inainte proprietarul a fos o femeie si nu prea mergea turat. Senzori am schimbat si eu vreo 3 , dar din pacate nimic surprinzator. Filtru de particule schimbat la fel nimic. Acuma am 400.000 si tot asa merge cand vrea ea . Eu mai patesc ca imi merge turata peste 3000 rpm si daca pun o frana brusc gata sa dus turatiile. Am auzit ca un tip a avut aceasta problema si avand un drum prin Debrecen a intrat la un Service-Auto si iau depistat nu stiu ce furtunuri pe acolo care nu mai aveau proprietatile cele din fabrica. Au schimbatt furtunele si gata ii merge de atunci si sunt cam 2 ani . Nu mai pot sa dau de persoana respectiva ca sa aflam mai multe detalii si mai exact unde este acel service. Deci eu deja m-am obisnuit cu turatiile si ma gandesc de 2 ori daca depasesc un tir sau nu .

            Comment


            • #36
              Originally posted by Ovidiu Man View Post
              Daca nu da eroare la test, trebuie verificat si la valori reale. Am avut probleme cu contactul de la pedala de ambreaj. La valori reale aparea ambreajul apasat si se limita la 3000rpm.
              Eu am schimbat pompa de deasupra pedalei de ambreaj. Nu am vazut nici o mufa, contact sau senzor. Este mecanic nu electric. La ce contact te referi?

              Comment


              • #37
                Am si eu aceeasi problema. Nu se tureaza mai tare de cca 3000 rpm. La test mi s-a zis ca e sensorul de la filtrul de particule. Schimbat sensor si tot asa. Apoi cica si sonda lambda. Schimbat si sonda si iar s-a aprins martorul "motor" si masina se comporta la fel la o zi dupa ce am iesit din service. Daca opresc motorul si pornesc iar, dispar simptomele pentru un timp fara sa se stinga martorul. Cei de la service imi zic ca nu isi face filtrul de particule regenerarea. De ce? Nu stiu nici ei. Maine merg din nou in service sa vad ce eroare imi da...
                Mai am un pic si ma dau batut. Casco si primul cap de pod nu prea inalt si rezolvat problema )

                Comment


                • #38
                  Nu trebuie sa gandin asa cu capul de pod. Diagnoza cu STAR-ul este cea mai buna. Sonda lambda daca nu este originala nu-ti va merge niciodata, am pati eu. Cauta sa-i faci o diagnoza cu STAR DIAG, Noteaza coduruile si posteazale aici, colegii nostri te vor ajuta sa le descifrezi.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #39
                    Azi am descoperit ca furtunul care duce aer in intercooler are o crapatura de cca 7 cm. O sa il schimb si va tin la curent. O sa postez si codurile de eroare dar deocamdata e irelevant pana nu schimb furtunul.
                    BTW: toate piesele sunt originale.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Ai gasit buba. Ia-le pe toate la manutza cu ocazia asta.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #41
                        Corectie: furtunul duce aer DIN intercooler catre galerie. De fapt, furtunul care intra in galerie. Pret reprezentanta 270 RON.

                        Comment


                        • #42
                          Am avut și eu aceeași problemă și am remediat-o curățând galeria, egr-ul și verificați actuatorul de la galerie șă nu fie sărit din tijă(sub galerie).

                          Comment


                          • #43
                            Buna ziua. La un w203 am eliminat EGR-ul (functia lui pentru mine fiind un total nonsens),prin decuplarea mufei, dar a ramas martorul check engine aprins in bord. Vreau sa stiu daca este in Bucuresti vreo persoana care poate anula din soft EGR-ul;
                            o alta problema pe care am intampinat-o astazi este un suierat puternic (senzatie de aspirator industrial) in momentul in care se calca acceleratia de la 2000 rpm in sus, suspectez ca este unul dintre furtunurile de la intercooler, ori cel din dreapta de la galeria de admisie, ori cel din stanga jos de la turbo catre intercooler :/ .Precizez ca masina trage normal, nu scoate fum etc. Orice parere e binevenita. Stima!

                            Comment


                            • #44
                              Daca vii la mare visul cu EGR ti se va indeplinii.

                              "Precizez ca masina trage normal, nu scoate fum etc. Orice parere e binevenita. Stima" Cu mufa scoasa greu imi vine sa cred ca trage normal motoreeeeeeeee.

                              Ce motorizare aveti? 611 sau 646?
                              Originally posted by nenat00 View Post
                              Buna ziua. La un w203 am eliminat EGR-ul (functia lui pentru mine fiind un total nonsens),prin decuplarea mufei, dar a ramas martorul check engine aprins in bord. Vreau sa stiu daca este in Bucuresti vreo persoana care poate anula din soft EGR-ul;
                              o alta problema pe care am intampinat-o astazi este un suierat puternic (senzatie de aspirator industrial) in momentul in care se calca acceleratia de la 2000 rpm in sus, suspectez ca este unul dintre furtunurile de la intercooler, ori cel din dreapta de la galeria de admisie, ori cel din stanga jos de la turbo catre intercooler :/ .Precizez ca masina trage normal, nu scoate fum etc. Orice parere e binevenita. Stima!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by nenat00 View Post
                                Orice parere e binevenita. Stima!
                                Salut !

                                Aceeasi chestie cu suieratul am avut-o si eu acum cateva zile si a fost de la unul din furtunele de la intercooler care se fisurase. Masina urca mai greu in turatii si se auzea un sunet de aspirator sub capota de la 2500 rpm in sus. Mie mi-a aruncat si cu ulei pe langa spartura si a fost usor de depistat. Cu EGR nu stiu ce sa zic, daca e bine ca ai dezactivat-o, mi-au spus cei de la service ca daca o tin mai turata nu o sa am probleme- schimb numai la 3000.
                                Dupa ce am schimbat furtunul de intecooler i-am dat o talpa pana la 4000 de ture si a iesit o groaza de fum , asa ca imi dau seama ce se intampla cu DPF al celor care merg subturat , " la consum "...

                                Eu m-as duce la mastermario71 sa o pun pe tester, sigur ii gaseste buba si iti dezactiveaza si toate erorile care apar pe bord.
                                Last edited by Guest; 07-11-2013, 20:59 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF