Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema w203 plafonare 3000rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema w203 plafonare 3000rpm

    Va salut,ma confrunt cu o problema si tot odata o nelamurire la un C220 W203.
    Problema este urmatoarea : totul functiona perfect astazi de exemplu iar a doua zi cand am scoso din garaj era fara viata iar turometrul nu trecea de 3000rpm se plafoneaza fix la 3000 rpm iar motorul cam zgomotos.

    Am curatat EGR, am dat jos furtune am verificat, am pus totul la loc, am pus alt debitmetru...degeaba. La tester a dat un cod de eroare P0105 ceea ce ar insemna senzorul de presiune, insa curios este faptul ca am pus altu si tot la fel da pe tester acelas senzor ca fiind stricat, este singurul lucru care la dat pe tester in rest totul functioneaza in parametrii normali.

    Are cineva idee de la ce ar putea fi?

    Va multumesc

  • #2
    Și eu am aceeași prpblemă.Dacă ai rezolvat-o spune-ne și nouă care a fost problema ?

    Comment


    • #3
      Am observat că dacă o opresc și o pornesc (pe loc sau în mișcare) problema dispare pentru o perioadă de timp .

      Comment


      • #4
        Ar putea fi din instalatia electrica, calculator motor sau turbosuflanta.
        Daca ajungi la mine iti arat de unde este sau o poti repara repede chiar pe loc. Fiindca am piese de rezerva ca sa poti face proba ca sa vezi de unde provine defectul.
        Originally posted by ZNA View Post
        Va salut,ma confrunt cu o problema si tot odata o nelamurire la un C220 W203.
        Problema este urmatoarea : totul functiona perfect astazi de exemplu iar a doua zi cand am scoso din garaj era fara viata iar turometrul nu trecea de 3000rpm se plafoneaza fix la 3000 rpm iar motorul cam zgomotos.

        Am curatat EGR, am dat jos furtune am verificat, am pus totul la loc, am pus alt debitmetru...degeaba. La tester a dat un cod de eroare P0105 ceea ce ar insemna senzorul de presiune, insa curios este faptul ca am pus altu si tot la fel da pe tester acelas senzor ca fiind stricat, este singurul lucru care la dat pe tester in rest totul functioneaza in parametrii normali.

        Are cineva idee de la ce ar putea fi?

        Va multumesc

        Comment


        • #5
          Salut, nu ne spuneti si noua care este rezolvarea la P0105, ca si eu am patit exact la fel si nu stiu cu ce sa incep...va multumesc

          Comment


          • #6
            Originally posted by mercedesSTT View Post
            Salut, nu ne spuneti si noua care este rezolvarea la P0105, ca si eu am patit exact la fel si nu stiu cu ce sa incep...va multumesc


            Spre norocul meu pana sa depistez problema si-a revenit si a inceput sa functioneze perfect, dar inainte de asta cand a inceput sa se plafoneze am verificat toate furtunele, curatzat EGR, am verificat si intercooleru probabil era fisurat... dar nu, am schimbat senzorul de presiune turbo de doua ori, am verificat vacumurile, am pus si alt senzor rampa, turbina functiona cum trebuie, debitmetru verificat, am schimbat shaibele de la injectoare (un injector mi se parea ca foarte putin sufla), asta cam tot ce a tinut de mine, apoi am duso la tester, doua diferite care nu depista decat senzorul de presiune turbo dar care l-am schimbat de doua ori...posibilitati ramase : injectoare, calculator, sau ceva electric la instalatie, dupa care am verificat si injectoarele deci am eliminat si problema asta.
            Un timp de vreo saptamana am mers asa cu ea si am zis sa schimb filtru de motorina, am bagat motorina aditivata si sa observ ca iar dupa ceva mers si zdranganeli a rezultat un fum de nu mai vedeai absolut nimic, un mers in shuturi ( cand se infigea cand nu dar asta in mers parca isi datea drumu ), iar apoi dupa nitica "talpa" a inceput sa functioneze perfect pana in ziua de astazi merge rotund perfect, se infige in orice treapta, ajunge la orice turatie...

            Am uitat sa precizez ca nu isi revenea daca o opream si o porneam sau daca scoteam cheia si o porneam apoi, era ceva constant care nu se "restarta" prin scoaterea cheii sau oprirea si pornirea motorului.
            Last edited by ZNA; 01-03-2013, 17:44 PM. Reason: completare

            Comment


            • #7
              Pfff...mersi frumos. A mea nu scoate fum, se reseteaza dupa scoaterea cheii, dar pt circa 3-500 metri si apoi intra din nou in avarie. Incep si eu cu vacumul si sa masor senzorul, ca am mai tot citit si pe aici se cam invarte problema la majoritatea. Sa ai o zi buna. Mersi

              Comment


              • #8
                Buna ziua.Aceeasi problema am intampinat-o si eu , tot eroare senzor tija turbo, tot plafonare 3000 rpm, problema s-a rezovat de la sine, dupa un mers mai turat.Probabil frigul sa fie de vina.Am avut aceasta problema anul trecut iarna la -20 grade c, de atunci nu s-a mai intamplat. Stima!

                Comment


                • #9
                  Salut. am un c220 w 203 din 2004 si eu am aceeasi problema, se plafoneaza la 3000 rpm, am fost la tester si mi-a spus k e filtru de particule plin, si ca e imposibil de regenereat. si tot de cand a venit frigu face asa. ce sfaturi imi dati? sa-l scot?

                  Comment


                  • #10
                    Anulare fizica si din soft spune teoria, insa atentie unde o faci, ca sunt cativa patiti pe forum...
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Am inteles ca merge spart, nu neaparat si scos din soft, nu merge asa?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mercedesSTT View Post
                        Pfff...mersi frumos. A mea nu scoate fum, se reseteaza dupa scoaterea cheii, dar pt circa 3-500 metri si apoi intra din nou in avarie. Incep si eu cu vacumul si sa masor senzorul, ca am mai tot citit si pe aici se cam invarte problema la majoritatea. Sa ai o zi buna. Mersi
                        Nici a mea nu a scos fum in timp ce avea aceasta problema, doar atunci cand am precizat "am schimbat filtru, motorina aditivata, si putine zdranganeli" apoi a scos fum si si-a revenit, parca ar fi fost infundata si a dat tot afara din ea apoi a inceput sa mearga perfect, fara sa mai dea cu fum absolut deloc.

                        Comment


                        • #13
                          Nu mergeti cu ea subturata (pt. consum) sau prea turata.
                          In general e bine sa fie turata undeva intre 1600-2600, uneori mai schimbi pe la 3000 rpm din treapta 3 in 4, sa o mai cureti.
                          Iar iarna, si nu numai iarna, pana se incalzeste motoru nu ii dati in bot. Mergeti cu ea normal, nu agresiv, fara accelerari bruste inutile etc., iar pana se face apa la 90* C - care se face destul de repede - nu o turati aiurea.

                          Sper sa nu fi spus vreo prostie..
                          Mercedes Benz

                          Comment


                          • #14
                            Salut! Am si eu aceeasi eroare p0105 , la mine isi mai revine de la sine din cand in cand pentru 10-15 min maxim apoi se limiteaza la 3000rpm, sau invartind cheia oprit-pornit foarte rapid fara ca moturul sa se opreasca .
                            In ceea ce priveste eliminarea dpf-ului nu va recomand sa o faceti , am facut eliminarea fizica cat si din soft a dpf-ului , dupa 2 saptamani in care a functionat bine a inceput sa merga ca si cum ar fi in regenerare , 3 resoftari , verificati parametri si nimic schimbat ,toti imi spun ca la mercedes nu functioneaza eliminarea dpf-ului si o solutie mai ieftina ar fi curatarea lui si o regenerare din tester si ar duce 50.000-70.000 km

                            Comment


                            • #15
                              A gasit cineva rezolvarea la p0105?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF