Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema w203 plafonare 3000rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Cred ca pompa se duce mai repede daca mergi cu el fisurat.

    Comment


    • #62
      Scuzele mele, dar nu stiu la ce pompa faceti referire ?

      Comment


      • #63
        Pompa de motorina asa mi-au zis cei de la reprezentanta MB ca daca merg cu furtunul fisurat se duce pompa.

        Comment


        • #64
          Am un MB C200, an fabricatie 2004. De citeva zile am problema semnalata de alti colegi, anume se plafoneaza aleator la aproximativ 3000 rotatii. Am fost la un service autorizat, unde mia-u explicat ce se intimpla: galeria de admisie are probleme. De fapt, am inteles ca in galeria de admisie sunt niste clapete din plastic localizate pe o tija care este actionata de un motoras. Clapetele respective s-au dus, motiv pentru care masina nu mai controleaza debitul de aer, iar calculatorul semnaleaza o eroare. Cind masina este oprita pentru mai mult de 3 secunde, calculatorul se reseteaza, iar masina din cind in cind "trage". Problema cea mai neplacuta este ca acesta galerie, care contine clapetele respective, costa peste 3.300 RON, piesa originala. Acesta piesa nu am reusit sa o gasesc pe aftermarket (nu se fabrica). In plus, nu se vinde cu motoras, care costa separat 700 RON. Are cineva idee unde as putea sa gasesc o astfel de galerie de admisie (in special SH). Mentionez ca piesa are codul: A6461400896 si VIN: WDB2030071A686357. Nu sunt interesat de reconditionare, nu prea am incredere. Multumesc anticipat pentru raspunsuri

          Comment


          • #65
            Ia legatura cu Cristian C. din Iasi (vezi topic "galeria de admisie"). Pana o rezolvi, poti bloca tija pe deschis si demufa tija din motoras. Astfel motorasul va functiona insa nu va trage de tija galeriei. Clapetii vor fi deschisi, deci nu vei mai avea LIMP. ECU habar nu va avea.
            Aftermarket gasesti fabricata de Vaico (vemo.de, parca).
            Vorbeste cu Cristi si o rezolvi muuuult mai ieftin. Asigura-te ca si motorasul actuator e in mintile lui (testezi M55 cu STAR-ul). Succes!
            Last edited by cutaresku; 09-20-2013, 20:20 PM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #66
              Am si eu o problema asemanatoare, cand urc o panta se aude turbo ca merge iar la un moment dat se decupleaza iar daca opresc si repornesc motorul isi revine. Pe tester imi da eroarea P0100 mass air flow hot film (ceva de genu) si boost regulation pressure (senzorul presiune este nou). Se poate sa fie aceeasi cauza si la mine cu tija galeriei? unde se afla aceasta tija ? Multumesc

              Comment


              • #67
                Debitmetrul, I would guess...
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #68
                  Salutare! Am si eu o problema cu masina mea c200cdi, an 2002, nu are putere deloc, masina nu mai are sprint, scoate fum, si acul turometrului se ridica foarte greu. In treapta a 2-a trece de 3000rpm, iar in a 3-a se opreste la 3000. Cand incerc sa urc un pod ma chinui ca nu trage masina, de abia ajung la 100km/h. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator .

                  Comment


                  • #69
                    Salut.Eu cred ca e infundat filtrul de motorina,in orice caz nu se alimenteaza cumtrebuie.Parerea mea.

                    Comment


                    • #70
                      Filtrul de motorina l-am schimbat acum aproximativ 4000 km, ma cam mir sa fie infundat :-?, o sa incerc sa schimb cu altul sa vad cum face.

                      Comment


                      • #71
                        Da o fuga la mastermario71, la diagnoza, n-o sa-ti para rau. Giulesti - podul Grant.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #72
                          Bateti campii cu filtre infundate.
                          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                          Comment


                          • #73
                            Salutare am revenit in legatura cu problema.M-am gandit astazi inainte sa merg la diagnoza, sa desfac egr-ul si sa il curat. Dupa ce am scos egr-ul am vazut ca furtunul de vacuum de dedesupt era scos, iar dupa ce am terminat de curatat egr am facut o tura. Masina merge normal acuma cu a 4-a ajung si la 110km/h.

                            Comment


                            • #74
                              110Kmh in a4-a ti se pare mult? Hm.. Pentru C200cdi ai asa: 1:40kmh, 2:72kmh, 3:113kmh, 4:162kmh, 5:200kmh, 6:208kmh. Acei 110 ar trebui sa ii prinzi cu a3a.

                              Comment


                              • #75
                                Ma refeream ca am reusit sa ajung cu a 4-a la 110Km/h ceea ce nu se intampla cand era furtunul scos, atunci doar pana la vreo 80 km/h tragea masina in a 4-a si mai sus nu urca, dar acum si-a revenit.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF