Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema w203 plafonare 3000rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
    Salut !

    Aceeasi chestie cu suieratul am avut-o si eu acum cateva zile si a fost de la unul din furtunele de la intercooler care se fisurase. Masina urca mai greu in turatii si se auzea un sunet de aspirator sub capota de la 2500 rpm in sus. Mie mi-a aruncat si cu ulei pe langa spartura si a fost usor de depistat. Cu EGR nu stiu ce sa zic, daca e bine ca ai dezactivat-o, mi-au spus cei de la service ca daca o tin mai turata nu o sa am probleme- schimb numai la 3000.
    Dupa ce am schimbat furtunul de intecooler i-am dat o talpa pana la 4000 de ture si a iesit o groaza de fum , asa ca imi dau seama ce se intampla cu DPF al celor care merg subturat , " la consum "...

    Eu m-as duce la mastermario71 sa o pun pe tester, sigur ii gaseste buba si iti dezactiveaza si toate erorile care apar pe bord.
    Multumesc frumos pentru informatii, in primul rand ma voi ocupa de furtun, am inteles ca nu e bine pentru turbina sa functioneze fara presiune,apoi ma voi ocupa si de eroarea din bord.


    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
    Daca vii la mare visul cu EGR ti se va indeplinii.

    "Precizez ca masina trage normal, nu scoate fum etc. Orice parere e binevenita. Stima" Cu mufa scoasa greu imi vine sa cred ca trage normal motoreeeeeeeee.

    Ce motorizare aveti? 611 sau 646?
    Buna seara, daca voi avea drum catre mare sigur va voi contacta, tind sa cred ca motorizarea este 646, este vorba de un C200 cdi, 90kW, 122cp,2004.
    Cu stima !

    Comment


    • #47
      Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
      Dupa ce am schimbat furtunul de intecooler i-am dat o talpa pana la 4000 de ture si a iesit o groaza de fum , asa ca imi dau seama ce se intampla cu DPF al celor care merg subturat , " la consum "...
      Chiar fara DPF, motorul tau nu are voie sa scoata fum la talpa.
      NU vreau sa continui discutia de la ulei in motorina, dar banuiala mea e ca si ala ar putea fi o cauza. (dupa cum anticipam acolo si ti-am zis ca o sa iti fumege grav desi insistai ca functioneaza perfect)
      Renunta si tu macar cateva zeci de km la uleiul ala si da-i talpa pe autostrada sa o mai curati si vezi dupa aia. Orice ar crede cineva, motorina actuala inca nu e benzina si are proprietati de ungere.

      Comment


      • #48
        Siegrfried, te rog din tot sufletu sa renunti la atacuri.

        NU ai dreptate. Daca merge fara presiune turbina , evacuarea, DPF timp de cateva zile , se depun particule. Fumul a iesit O SINGURA DATA TIMP DE 1 SECUNDA si s-a oprit. Scriu cu litere mari pentru ca ma exasperezi. Sute de membri baga ulei 2T , leaga-te si de ei, si de moderatorii care baga. Imi raspunzi mie pentru ca nu am puterea sa te banez si iti permiti sa iti versi frustrarile.
        Se pare ca nu ai citit ce am spus, injectoarele sunt mai bune decat noi la mine si nu am nici un fel de probleme cu motorul, furtunul de intercooler e o problema frecventa la toate masinile cu turbo, nu are nici o legatura cu uleiul 2T. Masina nu a scos niciodata fum decat atunci timp de 1 secunda , cat s-a curatat evacuarea. Cauti nod in papura ca sa te iei de mine.

        Te rog prieteneste, nu ma mai ataca pentru ca nu iti mai raspund.
        Te invit data viitoare cand merg cu ea la tester sa vii cu mine sa te convingi ca masina nu are nimic. O punem si pe a ta pe tester si le comparam sa vezi ca injectoarele mele sunt mai curate.
        Last edited by Guest; 07-12-2013, 20:21 PM.

        Comment


        • #49
          Mai omule, eu nu te-am atacat cu nimic, nu am fost nici ironic macar, am incercat sa-ti spun cu bunavointa sincera ce cred eu.
          Ti-am zis sa-i dai talpa pentru ca ai scris ca schimbi la 3000; sa stii ca asta este doar o turatie de avarie, la care neamtu a decis ca masina poate merge inclusiv cu o clasa larga de defecte.
          Curatarea admisiei, evacuarii, turbinei, egr-ului.. nu se face intr-o talpa de 1 secunda. Nu trebuie sa ma crezi, cerceteaza.

          Nu mai am nici un chef sa intru in discutii de astea, si nici de genul celor fara nici o baza, cum ar fi care o are mai.. curata
          Pot sa-ti spun asa ca fapt divers ca injectoarele mele piezo au 30k km si dpf-ul nici o regenerare.
          Bafta si km, I'm out
          Last edited by Siegfried; 07-12-2013, 20:29 PM.

          Comment


          • #50
            Ok, fratele meu. Se pare ca nu ai inteles ce am spus, poate nici eu nu m-am exprimat prea coerent. Masina merge perfect, nu are nimic, chiar mastermario71 a ramas placut impresionat si a zis ca e ca noua. El mi-a recomandat sa merg mai turat cu ea , si sa schimb pe la 3000. Eu oricum mergeam asa de mult, de la primul diesel pe care l-am avut. Masina nu a fost in limp mode, nimic de genul asta.

            Chiar imi plac comentariile tale, sper sa mai dialogam. Te rog sa ma ierti daca am exagerat.

            Comment


            • #51
              Originally posted by ZNA View Post
              Va salut,ma confrunt cu o problema si tot odata o nelamurire la un C220 W203.
              Problema este urmatoarea : totul functiona perfect astazi de exemplu iar a doua zi cand am scoso din garaj era fara viata iar turometrul nu trecea de 3000rpm se plafoneaza fix la 3000 rpm iar motorul cam zgomotos.

              Am curatat EGR, am dat jos furtune am verificat, am pus totul la loc, am pus alt debitmetru...degeaba. La tester a dat un cod de eroare P0105 ceea ce ar insemna senzorul de presiune, insa curios este faptul ca am pus altu si tot la fel da pe tester acelas senzor ca fiind stricat, este singurul lucru care la dat pe tester in rest totul functioneaza in parametrii normali.

              Are cineva idee de la ce ar putea fi?

              Va multumesc
              Am avut si eu anul trecut exact aceiasi problema si am schimbat furtunul la intercooler + regulatorul la rampa de injectie . De atunci si pana azi nici o problema din acest punct de vedere.

              Comment


              • #52
                Originally posted by BlackOne View Post
                Am avut si eu anul trecut exact aceiasi problema si am schimbat furtunul la intercooler + regulatorul la rampa de injectie . De atunci si pana azi nici o problema din acest punct de vedere.
                Buna seara. Si eu detin un W203 c200 cdi si intampin problema cu furtunul de intercooler, din cate suspectez este cel din stanga cum te uiti de la volan, cel de deasupra care iese din admisie; nu am apucat sa ma duc cu ea in service, dar am observat ca in momentul accelerarii se umfla ciudat si se aude aerul pierzandu-se, vroiam sa stiu daca are voie acel furtun sa se umfle, din cate stiu eu nu.
                Orice informatii sunt binevenite, multumesc. Stima !

                Comment


                • #53
                  Originally posted by nenat00 View Post
                  Buna seara. Si eu detin un W203 c200 cdi si intampin problema cu furtunul de intercooler, din cate suspectez este cel din stanga cum te uiti de la volan, cel de deasupra care iese din admisie; nu am apucat sa ma duc cu ea in service, dar am observat ca in momentul accelerarii se umfla ciudat si se aude aerul pierzandu-se, vroiam sa stiu daca are voie acel furtun sa se umfle, din cate stiu eu nu.
                  Orice informatii sunt binevenite, multumesc. Stima !
                  Schimba furtunul!Eu l-am schimbat acum un an si a costat 180 ron(cred ca acum a mai urcat putin pretul).La mine cu furtunul fisurat nu se limita la 3000 ci mai jos uneori.La tine la 3000 rot se limiteaza sau cand are ea chef?

                  Comment


                  • #54
                    Nu mai dati quote unui mesaj imediat anterior.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #55
                      Buna ziua. Legat de furtunul de intercooler, la mine se limiteaza pe loc cand o accelerez la 3500 RPM, in mers nu intampin nici o limitare, o sa-l schimb cat mai curand; btw 180 RON pret bomba, incerc sa fac rost de el mai ieftin, la autoklasse e 324 RON. Cu stima !

                      Comment


                      • #56
                        180 lei este un pret destul de ieftin, avand in vedere ca unul SH costa 150 lei, si cine stie ce copt o fi si ala. Eu astazi l-am comandat pe al meu si costa 279 lei. E scump dar trebuie. Problema este ca vine in cateva zile si masina merge rau fara el, si mai poate pica cate ceva daca continui sa mergi cu el asa.

                        Comment


                        • #57
                          180 ron anul trecut la reprezentanta MB (AUTOSCHUNN ) Deva.La firmele de piese auto era cu cel putin 50 ron mai scump ca la reprezentanta nu stiu de ce si am verificat vre-o 5 firma ca trebuia sa plec cu masina la drum si imi trebuia urgent ,plateam oricat pe el.

                          Comment


                          • #58
                            Buna ziua.
                            Pentru colegul lava : nu are ce sa pice, exista o pierdere de aer intr-adevar, dar cateva zile nu cred ca isi pot pune amprenta asupra motorului.
                            Catre colegul steradulescu : am cerut si eu o oferta de pret de la autoschunn, sunt curios daca l-as putea lua mai ieftin din Deva. Cu stima!

                            Comment


                            • #59
                              Eu cu furtunul intercooler fisurat am facut Buc-Tm si retur apoi Tm-Deva si cred ca nu a patit nimic sau cel putin nu arata.Acum ori mi se pare mie ori nu dupa ce am schimbat furtunul parca nu mai trage la fel ca inainte(sau doar mi se pare,de atunci am facut 2 Star cu ea si nu da nimic).

                              Comment


                              • #60
                                Ma gandesc ca fizic nu are ce sa se intample, tinand cont ca prin furtunuri nu circule fluide ale motorului,ci doar aer (si putine particule de ulei si calamina). Poate doar pentru ca motorul a circulat in limp mode sa se fi obisnuit ECU sa fie mai latent, poate dupa un mers mai sportiv isi revine. Cu stima !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF