Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema w203 plafonare 3000rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Astazi mi s0a aprins martorul de motor in bord la un W203 cdi, nici nu ma sinchisesc sa vad despre ce e vorba , stiu ca este de la tija de turbo care probabil nu s0a mai miscat. Isi revine ea )

    Comment


    • #17
      Regenerare, modificare, sau anulare DPF sint 3 lucruri diferite.

      Daca ai anulat DPF din soft si nu esti multumit, il poti activa inapoi.

      De anulat se face foarte greu, cel mai bine anuleaza Italienii si Englezii.
      Cind anulez si eu DPF apelez la ei. Le trimit originalul si imi trimit inapoi cu DPF anulat dar costurile sint destul de ridicate si oamenii nu prea doresc. Anularea nu merge de la masina la masina fiindca softu este personalizat pentru orice ECU in parte.

      Asa ca merg pe modificare care este ceva mai ieftin. (Diferenta este ca daca o bagi pe tester iti da un cod de erroare, ceva de genul ca gazele de esapament trec prea repede prin toba) In rest, toate in regula nu afecteaza nimic si nu ramine deloc limitat motorul, merge pe viata.

      Pina la 140000km in conditii normale de functionare recomand regenerarea.
      Dupa aceea daca nu te ocupi de DPF, iti da peste cap si EGR si turbina.

      In cazul tau dupa cite explici tu, posibil sa mai fi intervenit intre timp si alta defectiune care te necazeste.

      Originally posted by shiftyme2 View Post
      Salut! Am si eu aceeasi eroare p0105 , la mine isi mai revine de la sine din cand in cand pentru 10-15 min maxim apoi se limiteaza la 3000rpm, sau invartind cheia oprit-pornit foarte rapid fara ca moturul sa se opreasca .
      In ceea ce priveste eliminarea dpf-ului nu va recomand sa o faceti , am facut eliminarea fizica cat si din soft a dpf-ului , dupa 2 saptamani in care a functionat bine a inceput sa merga ca si cum ar fi in regenerare , 3 resoftari , verificati parametri si nimic schimbat ,toti imi spun ca la mercedes nu functioneaza eliminarea dpf-ului si o solutie mai ieftina ar fi curatarea lui si o regenerare din tester si ar duce 50.000-70.000 km
      Last edited by Mercedes-cdi; 01-07-2013, 21:23 PM.

      Comment


      • #18
        O intrebare, la ce modele de W203 este acest DPF?
        Mercedes Benz

        Comment


        • #19
          CDI 3 din 2004-2007

          Originally posted by funkyhat View Post
          O intrebare, la ce modele de W203 este acest DPF?

          Comment


          • #20
            Am avut si eu problema asta cu limitarea la 3000 de ture la un W203.La mine cauza era blocarea EGR in pozitia deschis. Am demontat greu EGR din cauza ca era blocata cu funingine, am curatat-o bine si acum totul este ok.

            Comment


            • #21
              Originally posted by faro958 View Post
              Am avut si eu problema asta cu limitarea la 3000 de ture la un W203.La mine cauza era blocarea EGR in pozitia deschis. Am demontat greu EGR din cauza ca era blocata cu funingine, am curatat-o bine si acum totul este ok.
              Aceeasi problema o am si eu. Sa inteleg ca se poate curata EGR-ul. Mi-a dat eroare la tija EGR. Masina este un W203. Stima

              Comment


              • #22
                Arhidiscutat subiectul curatirii EGR. Search.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Scuzele mele . Am postat rapid si fara sa dau search. Nu se va mai repeta.

                  Comment


                  • #24
                    Da, EGR-ul se poate demonta si curata. Eu am folosit un spray degripant la deblocarea parghiei care deschide supapa.Problema este cu demontarea care-i destul de anevoioasa din cauza ca s-a depus zgura dar cu rabdare si atentie, sa nu strici ceva, se rezolva(eu am muncit vreo 2 zile s-o demontez).

                    Comment


                    • #25
                      Am avut aceiasi problema cu plafonare la 3000 rpm.La mine s-a rezolvat schimband galeria de admisie.

                      Comment


                      • #26
                        Si eu am avut problema asta, nu crestea mai mult de 3000rpm nici daca opream si sa pornesc din nou si problema a fost debitmetrul. L-am schimbat si nu a mai fost nici o problema initial; dupa vreo 2 luni se intampla ca imi mai facea figuri in mers, dar se reseta cand o porneam; dar apoi nu a mai aparut deloc problema.
                        Posibil sa fi fost o perioada de rodaj pt debitmetru, nu l-am luat pe original, a fost vreo 330 ron. dar nu a fost o alta problema. Bafta
                        Last edited by cutaresku; 01-25-2013, 11:12 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Eu am avut aceiasi problema si am descoperit ca era de la catalizator.....era praf catalizatorul. Mercedes C180 1995

                          Comment


                          • #28
                            Daca se curata egr-ul si eroare in bord nu mai da doar ca se limiteaza tot la 3000 de ture ce poate fi ?
                            Last edited by cutaresku; 01-30-2013, 15:29 PM.
                            Lume e multă dar oameni sunt puţini !

                            Comment


                            • #29
                              1. Lipsa etanseitate (fisura in furtune, intercooler sau chiar galerie de admisie);
                              2. Galerie de admisie (M55, tija, paleti);
                              3. Catalizator infundat;
                              4. Turbina sucombata;
                              5. Senzor MAP dus (inclusiv fire sugrumate);
                              6. EGR blocat intermitent pe deschis;
                              7. Debitmetrul.
                              8. Inclusiv persistenta unei erori stocate/active in ECU. Desi problema mecanica a disparut, ECU mentine eroare, deci trebuie stearsa cu scula de diagnoza.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by geo_paun View Post
                                Daca se curata egr-ul si eroare in bord nu mai da doar ca se limiteaza tot la 3000 de ture ce poate fi ?
                                La mine, de exepmlu, a fost debitbetru. Dupa ce l-am schimbat cu unul nou nu am mai avut nicio problema. La tester nu s-a vazut aceasta problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF