Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aer pe instalatie C220 diesel '95

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La MB C250 diesel si turbo-diesel pompa de injectii e 5 in linie, la MB C200 si MB C220 pompa e rotativa si e in 4. Asa stiu eu cel putin, MB-UL meu e C 250 diesel de 113 cp si pompa e 5 in linie.

    Comment


    • #17
      Da pompa este exact ca cea din poze!

      Comment


      • #18
        Am uitat sa intreb, cand desfaci busonul de la rezervor nu are aer in el?, adica sa sune (flasc) ca si cum ar fi sub presiune.
        Totusi la un tester ai fost cu el?
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #19
          Stie cineva un tester in Timisoara sau Arad?As vrea sa-i verific si km daca se poate.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Jacob View Post
            Am uitat sa intreb, cand desfaci busonul de la rezervor nu are aer in el?, adica sa sune (flasc) ca si cum ar fi sub presiune.
            Totusi la un tester ai fost cu el?
            Eu patesc asta ... Cand este cald afara sau si iarna dar ai rar numai dupa un drum mai lung dupa ce deschid busonul sa alimentez si se elibereaza gazele din rezervor ... Ce inseamna asta ?
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #21
              Acum vin de afara,am verificat busonul la rezervor si da se aude fasitul,ca si cum se face vid!

              Comment


              • #22
                Nu stiu ce inseamnda daca face vidul acela in rezervor, la mine cand aveam probleme cu pompa de injectie, facea un vid foarte mare, chiar si daca mergeam 10 km.
                La servisuri unde am intrebat in legatura asta, toti spuneau ca trage greu pompa.
                Acuma de cand am schimbat pompa de injectie, nu mai face vid asa de mare, face doar foarte putin, trebuie sa pun urechea langa buson sa aud.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #23
                  Eu am scapat de fasaitul de Cola, ieri, prin inlocuirea o-ringurilor de la conducte/furtune. P-acolo, pe undeva, tragea aer (se vedeau bulele pe furtun) si se auzea si-un galgait/balanganit in motor. Pornea cu o secunda-doua intarziere, fata de sfertul obisnuit.
                  Acum, dupa inlocuirea garniturilor alora, e totul in regula.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    ma confrunt sieu cu aceasta problema aer pe conductele de motorina
                    ce recomandati sa schimb ?
                    Mercedes Sprinter 308d

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      Eu am scapat de fasaitul de Cola, ieri, prin inlocuirea o-ringurilor de la conducte/furtune. P-acolo, pe undeva, tragea aer (se vedeau bulele pe furtun) si se auzea si-un galgait/balanganit in motor. Pornea cu o secunda-doua intarziere, fata de sfertul obisnuit.
                      Acum, dupa inlocuirea garniturilor alora, e totul in regula.
                      Parerea mea era mai sus...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by marian_samo View Post
                        La MB C250 diesel si turbo-diesel pompa de injectii e 5 in linie, la MB C200 si MB C220 pompa e rotativa si e in 4. Asa stiu eu cel putin, MB-UL meu e C 250 diesel de 113 cp si pompa e 5 in linie.
                        Vin cu o completare la postul meu de acum ceva timp in legatura cu pompele de injectii si anume : sunt si pompe in 4 si in linie nu numai rotative, am vazut de curand la un coleg. Numai bine!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Jacob View Post
                          Nu stiu ce inseamnda daca face vidul acela in rezervor, la mine cand aveam probleme cu pompa de injectie, facea un vid foarte mare, chiar si daca mergeam 10 km.
                          La servisuri unde am intrebat in legatura asta, toti spuneau ca trage greu pompa.
                          Acuma de cand am schimbat pompa de injectie, nu mai face vid asa de mare, face doar foarte putin, trebuie sa pun urechea langa buson sa aud.

                          Nu ma pricep la mecanica, dar nu prea are de ce sa fie o problema vidulala. DIn cate stiu, la masinile de formula 1 furtunul de alimentare mai are un furtun pe langa (2in1) care in momentul cand furtunul mare alimenteaza,celalat creeaza vidul din rezervor.
                          Last edited by vegeftw; 01-19-2011, 23:34 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Chiar nu avem nici un coleg,care sa ne lamureasca!La test totul e ok,dar pe conducte se vede aer din plin!Am verificat si schimbat tot ce tinea de oringuri si furtune!

                            Comment


                            • #29
                              Dupa ce am fost la 3 testere rezultatul a fost ''pompa e de vina'',ok asta e,tre schimbata pompa am zis!Lucrand si eu in domeniu eram convins ca asta e,dar aveam o nelamurire cu aerul de pe furtune cand acceleram!Apropo de cand venise frigul nu puteam pleca pana nu trecea apa de 80 si atunci cand o acceleram mai brusc se auzea un huruit urmat de EDC pe bord si masina tremura de ziceai ca are pe dracu-n ea,dar nu se oprea motorul!Intr-o seara m-a scos din sarite si m-am apucat dinou de desfacut si verificat furtune si surpriza!!!

                              Comment


                              • #30
                                Incalzitor motorina

                                Am pus un furtun transparent inainte de incalzitor si surpriza,doar cate un fir de aer din cand in cand!Am adaugat furtunul ce vine direct din rezervor cu cel ce intra in filtrul de motorina si:''masina merge perfect"!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF