Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Aer pe instalatie C220 diesel '95

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La MB C250 diesel si turbo-diesel pompa de injectii e 5 in linie, la MB C200 si MB C220 pompa e rotativa si e in 4. Asa stiu eu cel putin, MB-UL meu e C 250 diesel de 113 cp si pompa e 5 in linie.

    Comment


    • #17
      Da pompa este exact ca cea din poze!

      Comment


      • #18
        Am uitat sa intreb, cand desfaci busonul de la rezervor nu are aer in el?, adica sa sune (flasc) ca si cum ar fi sub presiune.
        Totusi la un tester ai fost cu el?
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #19
          Stie cineva un tester in Timisoara sau Arad?As vrea sa-i verific si km daca se poate.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Jacob View Post
            Am uitat sa intreb, cand desfaci busonul de la rezervor nu are aer in el?, adica sa sune (flasc) ca si cum ar fi sub presiune.
            Totusi la un tester ai fost cu el?
            Eu patesc asta ... Cand este cald afara sau si iarna dar ai rar numai dupa un drum mai lung dupa ce deschid busonul sa alimentez si se elibereaza gazele din rezervor ... Ce inseamna asta ?
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #21
              Acum vin de afara,am verificat busonul la rezervor si da se aude fasitul,ca si cum se face vid!

              Comment


              • #22
                Nu stiu ce inseamnda daca face vidul acela in rezervor, la mine cand aveam probleme cu pompa de injectie, facea un vid foarte mare, chiar si daca mergeam 10 km.
                La servisuri unde am intrebat in legatura asta, toti spuneau ca trage greu pompa.
                Acuma de cand am schimbat pompa de injectie, nu mai face vid asa de mare, face doar foarte putin, trebuie sa pun urechea langa buson sa aud.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #23
                  Eu am scapat de fasaitul de Cola, ieri, prin inlocuirea o-ringurilor de la conducte/furtune. P-acolo, pe undeva, tragea aer (se vedeau bulele pe furtun) si se auzea si-un galgait/balanganit in motor. Pornea cu o secunda-doua intarziere, fata de sfertul obisnuit.
                  Acum, dupa inlocuirea garniturilor alora, e totul in regula.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    ma confrunt sieu cu aceasta problema aer pe conductele de motorina
                    ce recomandati sa schimb ?
                    Mercedes Sprinter 308d

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      Eu am scapat de fasaitul de Cola, ieri, prin inlocuirea o-ringurilor de la conducte/furtune. P-acolo, pe undeva, tragea aer (se vedeau bulele pe furtun) si se auzea si-un galgait/balanganit in motor. Pornea cu o secunda-doua intarziere, fata de sfertul obisnuit.
                      Acum, dupa inlocuirea garniturilor alora, e totul in regula.
                      Parerea mea era mai sus...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by marian_samo View Post
                        La MB C250 diesel si turbo-diesel pompa de injectii e 5 in linie, la MB C200 si MB C220 pompa e rotativa si e in 4. Asa stiu eu cel putin, MB-UL meu e C 250 diesel de 113 cp si pompa e 5 in linie.
                        Vin cu o completare la postul meu de acum ceva timp in legatura cu pompele de injectii si anume : sunt si pompe in 4 si in linie nu numai rotative, am vazut de curand la un coleg. Numai bine!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Jacob View Post
                          Nu stiu ce inseamnda daca face vidul acela in rezervor, la mine cand aveam probleme cu pompa de injectie, facea un vid foarte mare, chiar si daca mergeam 10 km.
                          La servisuri unde am intrebat in legatura asta, toti spuneau ca trage greu pompa.
                          Acuma de cand am schimbat pompa de injectie, nu mai face vid asa de mare, face doar foarte putin, trebuie sa pun urechea langa buson sa aud.

                          Nu ma pricep la mecanica, dar nu prea are de ce sa fie o problema vidulala. DIn cate stiu, la masinile de formula 1 furtunul de alimentare mai are un furtun pe langa (2in1) care in momentul cand furtunul mare alimenteaza,celalat creeaza vidul din rezervor.
                          Last edited by vegeftw; 01-19-2011, 23:34 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Chiar nu avem nici un coleg,care sa ne lamureasca!La test totul e ok,dar pe conducte se vede aer din plin!Am verificat si schimbat tot ce tinea de oringuri si furtune!

                            Comment


                            • #29
                              Dupa ce am fost la 3 testere rezultatul a fost ''pompa e de vina'',ok asta e,tre schimbata pompa am zis!Lucrand si eu in domeniu eram convins ca asta e,dar aveam o nelamurire cu aerul de pe furtune cand acceleram!Apropo de cand venise frigul nu puteam pleca pana nu trecea apa de 80 si atunci cand o acceleram mai brusc se auzea un huruit urmat de EDC pe bord si masina tremura de ziceai ca are pe dracu-n ea,dar nu se oprea motorul!Intr-o seara m-a scos din sarite si m-am apucat dinou de desfacut si verificat furtune si surpriza!!!

                              Comment


                              • #30
                                Incalzitor motorina

                                Am pus un furtun transparent inainte de incalzitor si surpriza,doar cate un fir de aer din cand in cand!Am adaugat furtunul ce vine direct din rezervor cu cel ce intra in filtrul de motorina si:''masina merge perfect"!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF