Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aer pe instalatie C220 diesel '95

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aer pe instalatie C220 diesel '95

    Am un w202 diesel cu o singura problema! Dupa ce il pornesc sta cateva secunde dupa care se balbaie si se opreste! La a treia cheie porneste si merge ok.Tin sa spun ca am verificat si schimbat toate furtunasele si conductele!Am pus supapa de sens intr filtru si asa zisul incalzitor de motorina sau asa ceva rezultatul aceeas problema! Ieri l-am parcat cu spatele ridicat sus,rezultatul:l-am pornit si a mers ok s-a balbait putin de tot! i-am pus supapa de sens chiar la iesirea din rezervor,rezultatulorneste merge ok dar dupa ce sta mult timp tot se balbaie putin si are aer pe instalatie!S-ar putea sa prinda aer pe la incalzitorul de motorina sau pe unde altundeva? Orice parere si idee e binevenita! Mersi!

  • #2
    Vezi aerul prin frurtunasele alea ? Asta ca sa stii daca sigur problema vine din cauza aerului pe instalatii ... Incearca un testar daca nu ai aer pe instalatii.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Iei toate garniturile de alamă, le pui pe o cârpă îmbibată în motorină şi îi dai foc. După câteva secunde, stingi focul cu apă. Alama la călire bruscă suferă un proces invers fierului, adică se înmoaie de poţi s-o îndoi cu degetele. Pui înapoi toate garniturile decălite deja, şi sper că nu o să mai ai aer pe instalaţie.
      Ar mai fi o soluţie: ai verificat cât combustibil mai ai în rezervor? Este posibil, ca în lipsa unei cantităţi minim necesare în rezervor, chiar dacă indicatorul optic de pe bord arată că este motorină destulă, pompa să prindă mici cantităţi de aer pe instalaţia de alimentare şi odată ajunse la sistemul de injecţie să-l decomprime. Totuşi, acel indicator optic primeşte semnale de la un traductor aflat în imersie în rezervor, şi este supus uzurii ca şi orice traductor de pe maşină. Ca să rezumăm, puteţi încerca ambele procedee: decăliţi toate garniturile de alamă şi apoi puneţi motorină mai multă.
      Nu spun că ar fi soluţia la problemă, dar merită să încercaţi. Succes.

      Comment


      • #4
        Posibil sa ai vreun oring crapat sau ciupit pe partea de alimentare de joasa presiune.

        Comment


        • #5
          Opritorul acela negru montat pe corpul pompei de injectie, in care intra doua furtune care vin din filtru si mai are unul pe dedesubt, are si ala doua oringuri la capete. La interior el e ca un butoias iar la capete are doua capacele care au cate un oring. Capacelele le dai jos dupa dai afara cele doua bolturi care le tine pe fiecare acolo, cu ajutorul unui ciocanel si al unui cuisor. Ai sa te chinui un pic cu un varf ascutit ca sa le scoti dupa aceea. Odata scoase afara baga niste banda de teflon peste ele (de aia de se pune la instalatii sanitare-motorina n-o dizolva) si baga-le usor presate la loc. Eu nu am gasit codul lor original si n-am putut sa le comand. Am facut si eu exact asa cum ti-am descris pentru ca si mie imi tragea aer pe la acele oringuri. Numai ca la mine nu pornea deloc. Iar de comandat opritorul cu totul nu-mi arde ca incepe de pe la 600 lei.

          Ca fapt divers si eu am facut toate operatiunile pe care le-ai facut tu: schimbat oringuri la furtune, puse supape de sens pe tur si retur si tot ma lasa cand dadea frigul. De cand am umblat la acele origuri de la opritor vad ca nu mi-a mai tras aer. A mea e C250 turbodiesel dar opritoarele sunt la fel din cate stiu eu. Evident ca pentru a face cele descrise trebuie sa demontezi opritorul de pe corpul pompei. E prins in doua suruburi torx. La mine se vedeau si urme de motorina pe furtunele de sub acest opritor precum si pe corpul pompei. De asemeni dupa ce demontezi opritroul vezi ca mai are un oring in interiorul pompei. N-ar fi rau sa-l schimbi si pe ala. Poate chiar ala e de vina. Vezi ca ala se comanda separat iar codul il gasesti pe site-ul rusesc www.detali.ru

          Comment


          • #6
            Salutare, este subiectul ce imi place mie cel mai mult, si apartine pompei de injectie
            Pompa de injectie de pe motorul de 2500 este toatal diferit fata de pe cel 2200!
            Daca nu se rezolva cu decalitul garniturilor descris mai sus, inseamna ca mai poate sa traga aer pe la filtru de motorina.
            Unde este incalzitorul ce vine montat pe bloc motor, acolo nu are cum sa prinda aer, ca automat ar picura si motorina acolo.
            In cel mai rau caz problema provine din pompa, dar sa vedem.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Nu-mi ramane decat sa ma apuc de treaba! Mersi mult la toata lumea! Cat mai curand sper sa revin cu detalii!Momentan astept o fetita care tre sa apara curand!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jacob View Post
                Salutare, este subiectul ce imi place mie cel mai mult, si apartine pompei de injectie
                Pompa de injectie de pe motorul de 2500 este toatal diferit fata de pe cel 2200!
                .
                Am spus doar ca opritoarele sunt la fel. Acea cutiuta neagra montata pe corpul pompei de injectie. Pompele sunt diferite, normal. La 2500 mai are un element in plus. Dar principiul de functionare e acelasi,nu?
                Iar oringuri de alama eu la a mea n-am vazut. Doar de plastic pe care daca le decalesc asa cum e descris mai sus se alege scrumul de ele...
                Last edited by florineasca; 12-06-2010, 22:54 PM.

                Comment


                • #9
                  Am uitat sa specific ca atunci cand masina sta pe loc drept problema apare dupa cateva ore,iar daca sta urcata cu fata sus,se vede pe futunul care vine de la rezervor cum se duce motorina in cateva secunde!

                  Comment


                  • #10
                    La motorul de 220 acea cutiuta neagra se afla pe chiuloasa,daca vorbim de aceeas cutiuta!Saibe de cupru are la conducta de retur ce vine pe pompa si nu stiu daca si la conductele care vin la injectoare!

                    Comment


                    • #11
                      Oringurile de cauciuc o sa le gasesti aproximativ asemanatoare la un mgazin de piese pentru tractoare!De obicei acolo se gasesc si alea de cupru!Asta in caz ca nu reusesti sa le gasesti pe original!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by klugz View Post
                        La motorul de 220 acea cutiuta neagra se afla pe chiuloasa,daca vorbim de aceeas cutiuta!Saibe de cupru are la conducta de retur ce vine pe pompa si nu stiu daca si la conductele care vin la injectoare!
                        Acela este preincalzitorul si este si la 2500 montat pe chiuloasa. Adica ala are rolul de a incalzi motorina. La asta n-am umblat niciodata. Poate c-o avea si saibe de cupru, nu neg. Poveste mea se referea la opritor iar ala e montat pe corpul pompei de injectie, care din cate stiu este asemanatoare ca si la 2500 din punct de vedere constructiv doar ca e mai mica avnd 4 elemanti si nu 5 ca la motorul de 2500 cmc.

                        Comment


                        • #13
                          Deci, am pus cateva poze sa vedem si despre ce vorbim.
                          In poza unde am incercuit cu rosu, este returul. Acolo este singura saiba de cupru sau alama care ar trebui decalita.
                          Mai sunt saibe la iesire in spatele pompei, unde vin conductele din metal care duc la injectoare, dar ma indoiesc ca acolo ar prinde aer fals.
                          Mai exista o saiba la surubul de la filtru de motorina, si acolo poate sa prinda aer.
                          Acuma sa-mi spuneti si mie unde naiba este acel opritor de pe pompa, ca eu nu stiu care este.
                          Attached Files
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Am inteles. Este vorba de un alt tip de pompa. Din ce vad eu aici este vorba despre o pompa rotativa, model ceva mai vechi. Stiam ca sunt si pompe in linie ca si cea care o am eu pe C-ul meu. Ramane sa ne lamureasca colegul de care pompa are pe masina. Daca are pompa in linie ramane valabil ce spuneam eu mai sus. Daca are rotativa, ca si cea din poza, atunci acceptati scuzele mele.
                            Last edited by florineasca; 12-07-2010, 13:25 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Revin cu o completare pentru a nu induce lumea in eroare.
                              Pompa de 2500 seamana cu unele pompe de injectie de pe motoarele de 3000, pompe care au 6 elementi si care au si acel opritor. Am ramas cu impresia ca si pompele in linie de C220 sunt la fel si ca si cele de 2500 sau 3000. Se pare ca m-am inselat. Din cautarile mele de pana acum nu am gasit nici o pompa de injectie montata pe motoarele OM 604.910 care sa aiba in componenta lor acel opritor. Eu ma opresc aici cu comentariile si-mi cer scuze pt explicatiile mele care raman valabile, dar pentru pompele de injectie montate pe motoarele de 2500 sau 3000 cmc. Jacob are dreptate asa ca merge topicul in continuare fara a tine cont de ce am scris eu.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF