Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor CDI nu trece de 3000 de RPM dupa ce am schimbat consumabilele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Luc View Post
    Mie imi suna ca masina intra intr-un mod de protectie. Ai verificat nivelul uleiului? Poate e prea mult iar asta sigur nu-i face bine...
    asta ar putea fi o problmea.....
    Bet on Sports

    Comment


    • #47
      Motor CDI nu trece de 3000 RPM

      Salut,

      Am citit mesajele de mai sus si pot sa va spun ca aceias problema am avut-o si eu la un W203 Diesel in urma cu o luna si se putea descrie in felul urmator :
      1. lipsa cuplu (putere)
      2. suier puternic in momentul turatiei motorului
      3. limitare torometru la 3000 RPM.

      In urma diadnosticului au fost identificate urmatoare probleme:
      1. lipsa putere - intercooler-ul (radiatorul) prezenta o fisura la una din extremitati ;
      2. suier puternic - furtun intercooler fisurat (1,5 cm)
      3. limitare torometru la 3000 RPM - se datoreaza debitmetrului de aer ( nu poate fi reparat).
      Dupa intreaga operatiune de inlocuire a pieselor a fost facuta o diagnoza si totul a iesit OK.

      Numai bine,

      Comment


      • #48
        S-ar putea ca cel ce a schimbat filtrele sa fi scos mufa de la debimetru si a uitat sa o mai puna la loc.

        Comment


        • #49
          Eu am mai patit lucrul asta si de la senzorul de racire temperatura combustibil la un W211 270cdi.Se afla undeva in partea din fata a motorului in partea de sus.

          Comment


          • #50
            helpp am si eu necaz cu puterea masinii nu trece de 3000 de turatii sa curat EGR sau sa schimb debimetru ?
            am un 270 cdi din 2003
            mersi anticipat

            Comment


            • #51
              Curățarea EGR-ului nu strică niciodată, tot timpul se îmbâcsește.

              Cel mai bine mergi la cineva cu tester, și poate să-ți zică ce anume cauzează eroarea și implicit plafonarea. Sunt mult mai multe posibilități: galerie, electrovalve, injectoare etc.
              Last edited by Luxian; 12-07-2011, 23:16 PM.
              ...

              Comment


              • #52
                Originally posted by danayr2003 View Post
                Salut! Spune-mi te rog despre care furtun era vorba.. eu am aceeasi problema cu motorul meu si vreau sa verific si acel furtun. Multumesc!

                Incepand de astazi am si eu aceiasi problema,nu se duce in turatie peste 3000 rpm, am pus-o pe tester , spune ceva de "Voltage too low" la senzorul de aer/debitmetru.Problema e ca nu mai imi merg nici mie reglajul farurilor si nici nu mai imi sar tetierele....ma indoiesc sincer sa fie de la debitmetru.Il rog pe colegul care a rezolvat problema cu futunul de vacum sa detalieze putin,sunt cam disperat din cauza asta

                Comment


                • #53
                  EU unul am rezolvat problema:debitmetru dus.
                  Din cate am intrebat si eu diversi mecanici acest debitmetru nu se poate curata , cand se strica nu prea mai ai ce face

                  Comment


                  • #54
                    Asta cam asa e. Plus ca nu-i o avere unul nou si il schimba si Ray Charles.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #55
                      Va salut am si eu problema asta ca nu sare de 3000 si nici nu intra turbo.Si totu a inceput de cand am curatat EGR-ul.Sa il fii dereglat cumva cand l-am curatat?Inainte nu mi-a facut o astfel de pb.

                      Comment


                      • #56
                        Poate pune cineva o poza cu debitmetru si sa spuna unde este situat?
                        Multumesc.

                        Comment


                        • #57
                          Am avut si eu probleme la un 320 CDi nu se accelera mai mult de 3000 de turatii nici pe loc nici in mers, in schimb cutia mergea foarte bine iar la 3000 se plafona, am puso pe tester si am schimbat debitmetru imediat (am pus nou marca Pierburg). S-a simtit de cum am pornit masina. Sfatul meu: schimba debitmetru dar intai treci pe la un tester. Bafta!
                          Last edited by Luxian; 05-11-2012, 09:17 AM. Reason: Corectãri

                          Comment


                          • #58
                            Cat te-a costat debitmetru nou? Fara manopera.

                            Comment


                            • #59
                              Un debitmetru nou , marca Pierburg , este cam 240 RON .
                              Parerea mea e ca nu are rost sa il luati din dezmembrari,pentru ca oricum se duce mai devreme sau mai tarziu.Se inlocuieste usor,e la vedere si e prins in 2 suruburi.

                              Comment


                              • #60
                                Aseara am desfacut si filtrul de aer si debitmetru si tot nu trece de 3000rpm.
                                De unde stiu ca problema este de la debitmetru si nu de la altceva?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF