Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor CDI nu trece de 3000 de RPM dupa ce am schimbat consumabilele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @cutaresku: Aştept să văd prima impresie după ce-l schimbi. Sincer eu nu am avut probleme cu debitmetru să văd diferenţe, dar dacă ar fi aşa mici cum zici tu nimeni nu şi l-ar mai schimba.

    O altă variantă posibilă în cazul tău ar fi ca debitmetru să fie la "început de sfârşit", şi de aia să-ţi dea eroare super rar. Când se agravează starea lui şi o să-nceapă să-ţi dea eroare la fiecare 10 minute atunci cred că altul o să fie feelingul.

    Eu de exemplu la ochiosul meu am galeria dusă. Şi mi se plafonează după primul demaraj în forţă. Dacă merg până în 100 + 120km/h fără să depăşesc nici nu simt că am limitare. Dacă încerc să fac o depăşire în forţă deja se simte mult mai acut lipsa de putere.

    Cu debitmetru îţi recomand să te fereşti de cele ieftine. Or vin decalibrate, ori se duc după două săptămâni. În reprezentanţă e 90 de euro unul nou (tot Pielburg e, dar cred că respectă normele Mercedes mai mult decât unul mai ieftin). Orice ai alege îţi urez multă baftă şi cât mai puţine probleme!

    @Jacob: Debitmetru e de obicei poziţionat pe lângă filtru de aer (e prins de carcasa filtrului de aer). Nu ştiu la motorul tău cum e exact, dar la CDI e în partea din faţă a filtrului de aer, înainte de furtunul care pleacă spre intercooler.

    @evnosia: Eu aş verifica şi furtunele de vacuum ce comandă EGR-ul şi geometria variabilă de la turbină. E posibil să-ţi fi scos vreunul din ele şi de acolo limitarea.
    Last edited by Luxian; 05-11-2010, 09:18 AM.
    ...

    Comment


    • #17
      Am avut accesi simptoma - la 3000 de turatii se oprea,( iar inainte de acest simptom, facea niste trepidatii urate care am crezut ca sunt din cutie, dar nu au fost - era debitmetrul). Un tester 130 lei la reprezentanta MB si un debitmetru de aer tot de la MB (82Eur+TVA) si s-a rezolvat totul! Recomand un tester prima data!
      C220 CDI, W203, Automata

      Comment


      • #18
        Originally posted by dumitru23 View Post
        Am si eu o problema asemanatoare la un C200cdi, 2002.La mine nu se mai tureaza peste 3000 imediat ce motorul ajunge la temperaturi mai ridicate. E oare posibil sa fie de la clapetele ce inchid/deschid galeriile de admisie?
        Am aceeasi problema, nu se tureaza mai mult de 3000 si nu are forta. Imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema? Mersi
        Last edited by Luxian; 05-28-2010, 11:00 AM.

        Comment


        • #19
          Originally posted by yo80 View Post
          Am aceeasi problema, nu se tureaza mai mult de 3000 si nu are forta. Imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema? Mersi
          Pe forumul acesta sunt nenumarate discutii referitoare la simptomele astea, chiar si pe forumurile altor autoturisme. In principiu, calculatorul masinii cand nu primeste de la senzorii cu care este dotat autoturismul valori in limitele normale intra intr-un mod de siguranta, pentru a proteja intreaga masina. Ca si sfat pot sa iti zic sa faci rost de un tester cat mai bun (de preferinta STAR) si sa vezi exact care sunt codurile de eroare. Le postezi pe topicurile aferente si cu siguranta vei primi raspuns in cel mai scurt timp. Ai putea sa te astepti la debitmetru de aer, vreun senzor de la catalizator, pompa injectie (mai degraba senzorii), EGR, senzor de acceleratie. Sper sa nu imi fi scapat ceva. Dar deocamdata vorbim pe orbeste.

          Si inca ceva: sa ne spui ce model de autoturism ai si motorizare.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Emilliano View Post
            Pe forumul acesta sunt nenumarate discutii referitoare la simptomele astea, chiar si pe forumurile altor autoturisme. In principiu, calculatorul masinii cand nu primeste de la senzorii cu care este dotat autoturismul valori in limitele normale intra intr-un mod de siguranta, pentru a proteja intreaga masina. Ca si sfat pot sa iti zic sa faci rost de un tester cat mai bun (de preferinta STAR) si sa vezi exact care sunt codurile de eroare. Le postezi pe topicurile aferente si cu siguranta vei primi raspuns in cel mai scurt timp. Ai putea sa te astepti la debitmetru de aer, vreun senzor de la catalizator, pompa injectie (mai degraba senzorii), EGR, senzor de acceleratie. Sper sa nu imi fi scapat ceva. Dar deocamdata vorbim pe orbeste.

            Si inca ceva: sa ne spui ce model de autoturism ai si motorizare.
            c200 cdi 2002 mersi mult

            Comment


            • #21
              Multumesc foarte mult pt informatii. Am rezolvat pana la urma. Era un furtun de vacum crapat. Mi-am dat seama din faptul ca tetierele din spate si reglajul farurilor(care sunt vacumatice) nu mai functionau.

              Comment


              • #22
                Buna!
                La mine s-a rezolvat f. simplu. Era un furtun de vacuum crapat. Mi-am dat seama dupa tetierele din spate si reglaj faruri care sunt vacumatice si nu functionau.
                O zi buna tuturor!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Luxian View Post
                  @cutaresku: Aştept să văd prima impresie după ce-l schimbi. Sincer eu nu am avut probleme cu debitmetru să văd diferenţe, dar dacă ar fi aşa mici cum zici tu nimeni nu şi l-ar mai schimba.

                  O altă variantă posibilă în cazul tău ar fi ca debitmetru să fie la "început de sfârşit", şi de aia să-ţi dea eroare super rar. Când se agravează starea lui şi o să-nceapă să-ţi dea eroare la fiecare 10 minute atunci cred că altul o să fie feelingul.

                  Eu de exemplu la ochiosul meu am galeria dusă. Şi mi se plafonează după primul demaraj în forţă. Dacă merg până în 100 + 120km/h fără să depăşesc nici nu simt că am limitare. Dacă încerc să fac o depăşire în forţă deja se simte mult mai acut lipsa de putere.

                  Cu debitmetru îţi recomand să te fereşti de cele ieftine. Or vin decalibrate, ori se duc după două săptămâni. În reprezentanţă e 90 de euro unul nou (tot Pielburg e, dar cred că respectă normele Mercedes mai mult decât unul mai ieftin). Orice ai alege îţi urez multă baftă şi cât mai puţine probleme!

                  @Jacob: Debitmetru e de obicei poziţionat pe lângă filtru de aer (e prins de carcasa filtrului de aer). Nu ştiu la motorul tău cum e exact, dar la CDI e în partea din faţă a filtrului de aer, înainte de furtunul care pleacă spre intercooler.

                  @evnosia: Eu aş verifica şi furtunele de vacuum ce comandă EGR-ul şi geometria variabilă de la turbină. E posibil să-ţi fi scos vreunul din ele şi de acolo limitarea.
                  Luxian: Am schimbat debitmetrul si-mi mentin afirmatia ca nu se simte nici o modificare. Ieftin la 250 RON? Nu, cel original al masinii era tot PIERBURG, doar ca avea steluta Mercedes pe el; la Tiriac Auto, acelasi debitmetru, aceeasi marca, costa 360 RON (1 bulion in plus).
                  Nu mai am nici o eroare, la tester.
                  Si confirm din nou - cel vechi era mort de tot (verificat cu voltmetru si pe tester).
                  Concluzia: cred, ca si tine, ca ECU tinea minte niste valori si ignora decesul MAF-ului. Pe de alta parte, stiu exemple de masini care nu mai mergeau deloc fara debitmetru.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    @cutaresku: Foarte curios fenomenul. Aştept să mai aud câteva păreri. De exemplu colegul mircea600sel a avut probleme cu debitmetru. Sunt curios dacă la el se comporta la fel.

                    Eu încă mai cred că la tine a fost un caz aparte. Tu zici că nu dădea semnal deloc pe voltmetru => era ca şi cum nu-l aveai deloc (ECU mergea pe baza unor valori prestabilite).
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      Exact. Testerul (original MB) confirma semnal zero de la MAF. Mai e o posibilitate: eu am montat si un powerbox, care, probabil, suplinea eventuala lipsa de putere.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        am si eu niste coduri de la problema cu turatia peste 3000.am mers la tester si am primit urmatoarele coduri sper sa nu gresesc.p1664, p0600, p1189. nu ma pricep la chestiile astea.va multumesc
                        Last edited by yo80; 05-29-2010, 15:37 PM.

                        Comment


                        • #27
                          P0600 Serial Communication Link Malfunction
                          Celelalte nu le am, contacteaza userul Mercedes-cdi.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #28
                            Trebuie vazuta pe tester. Treaba cu limitatul de turatie se trage de la P1189. Se rezolva in principiu dar ar trebui sa vad masina. P0600 il ai cumva defect activ?/sau doar stocat/ daca da ar fi un defect pe CAN si poate fi de belea.
                            Originally posted by yo80 View Post
                            am si eu niste coduri de la problema cu turatia peste 3000.am mers la tester si am primit urmatoarele coduri sper sa nu gresesc.p1664, p0600, p1189. nu ma pricep la chestiile astea.va multumesc

                            Comment


                            • #29
                              Acum am avut si eu problema asta.... La reprezentanta mercedes am schimbat debitmetrul si acum urmeaza sa schimb galeriile de admisie deoarece clapetele nu mai functioneaza... Poate tu ai noroc si te opresti la debitmetru

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                                Trebuie vazuta pe tester. Treaba cu limitatul de turatie se trage de la P1189. Se rezolva in principiu dar ar trebui sa vad masina. P0600 il ai cumva defect activ?/sau doar stocat/ daca da ar fi un defect pe CAN si poate fi de belea.
                                p0600 este doar stocat celelalte doua p1664 si p1189 sunt active.cand epe liber se tureaza normal,doar cand e in sarcina apare problema.merci
                                Last edited by yo80; 05-30-2010, 15:33 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF