@cutaresku: Aştept să văd prima impresie după ce-l schimbi. Sincer eu nu am avut probleme cu debitmetru să văd diferenţe, dar dacă ar fi aşa mici cum zici tu nimeni nu şi l-ar mai schimba.
O altă variantă posibilă în cazul tău ar fi ca debitmetru să fie la "început de sfârşit", şi de aia să-ţi dea eroare super rar. Când se agravează starea lui şi o să-nceapă să-ţi dea eroare la fiecare 10 minute atunci cred că altul o să fie feelingul.
Eu de exemplu la ochiosul meu am galeria dusă. Şi mi se plafonează după primul demaraj în forţă. Dacă merg până în 100 + 120km/h fără să depăşesc nici nu simt că am limitare. Dacă încerc să fac o depăşire în forţă deja se simte mult mai acut lipsa de putere.
Cu debitmetru îţi recomand să te fereşti de cele ieftine. Or vin decalibrate, ori se duc după două săptămâni. În reprezentanţă e 90 de euro unul nou (tot Pielburg e, dar cred că respectă normele Mercedes mai mult decât unul mai ieftin). Orice ai alege îţi urez multă baftă şi cât mai puţine probleme!
@Jacob: Debitmetru e de obicei poziţionat pe lângă filtru de aer (e prins de carcasa filtrului de aer). Nu ştiu la motorul tău cum e exact, dar la CDI e în partea din faţă a filtrului de aer, înainte de furtunul care pleacă spre intercooler.
@evnosia: Eu aş verifica şi furtunele de vacuum ce comandă EGR-ul şi geometria variabilă de la turbină. E posibil să-ţi fi scos vreunul din ele şi de acolo limitarea.
O altă variantă posibilă în cazul tău ar fi ca debitmetru să fie la "început de sfârşit", şi de aia să-ţi dea eroare super rar. Când se agravează starea lui şi o să-nceapă să-ţi dea eroare la fiecare 10 minute atunci cred că altul o să fie feelingul.
Eu de exemplu la ochiosul meu am galeria dusă. Şi mi se plafonează după primul demaraj în forţă. Dacă merg până în 100 + 120km/h fără să depăşesc nici nu simt că am limitare. Dacă încerc să fac o depăşire în forţă deja se simte mult mai acut lipsa de putere.
Cu debitmetru îţi recomand să te fereşti de cele ieftine. Or vin decalibrate, ori se duc după două săptămâni. În reprezentanţă e 90 de euro unul nou (tot Pielburg e, dar cred că respectă normele Mercedes mai mult decât unul mai ieftin). Orice ai alege îţi urez multă baftă şi cât mai puţine probleme!
@Jacob: Debitmetru e de obicei poziţionat pe lângă filtru de aer (e prins de carcasa filtrului de aer). Nu ştiu la motorul tău cum e exact, dar la CDI e în partea din faţă a filtrului de aer, înainte de furtunul care pleacă spre intercooler.
@evnosia: Eu aş verifica şi furtunele de vacuum ce comandă EGR-ul şi geometria variabilă de la turbină. E posibil să-ţi fi scos vreunul din ele şi de acolo limitarea.
Comment