Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor CDI nu trece de 3000 de RPM dupa ce am schimbat consumabilele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Apeleaza la Benone din Cluj. Poate nu mai este nevoie sa cumperi alta galerie cu paleti. Ti le curata el daca tot esti acolo. Daca nici dupa aceea nu scapi de 1189 limitata 3000 ture/ o rezolvam.
    Originally posted by OCTAVIANNR1 View Post
    Acum am avut si eu problema asta.... La reprezentanta mercedes am schimbat debitmetrul si acum urmeaza sa schimb galeriile de admisie deoarece clapetele nu mai functioneaza... Poate tu ai noroc si te opresti la debitmetru

    Comment


    • #32
      Originally posted by cutaresku View Post
      Exact. Testerul (original MB) confirma semnal zero de la MAF. Mai e o posibilitate: eu am montat si un powerbox, care, probabil, suplinea eventuala lipsa de putere.
      Powerbox-ul cred că e de vină la tine. Din cauza lui nu simţeai diferenţe de putere, pentru că el modifica valorile trimise de senzori către motor.
      ...

      Comment


      • #33
        Originally posted by dumitru23 View Post
        Era un furtun de vacum crapat.
        Salut! Spune-mi te rog despre care furtun era vorba.. eu am aceeasi problema cu motorul meu si vreau sa verific si acel furtun. Multumesc!

        Comment


        • #34
          Daca ajungi la tester se rezolva.
          Originally posted by danayr2003 View Post
          Salut! Spune-mi te rog despre care furtun era vorba.. eu am aceeasi problema cu motorul meu si vreau sa verific si acel furtun. Multumesc!

          Comment


          • #35
            Aceesi problema, w203 c220 cdi 2001. Dupa un prim demaraj in care intra turbo, nu se mai tureaza peste 3000, dimineata la prima incercare se duce fulger, dupa asta intervine limitarea.

            Comment


            • #36
              Originally posted by mdtudor2006 View Post
              Aceesi problema, w203 c220 cdi 2001. Dupa un prim demaraj in care intra turbo, nu se mai tureaza peste 3000, dimineata la prima incercare se duce fulger, dupa asta intervine limitarea.
              In cazul tau sunt sanse mari sa fie debitmetrul de aer. Incearca sa il scoti si sa vezi daca masina trece de 3000 de turatii.

              Comment


              • #37
                Multumesc pt. raspuns Emilliano,
                incerc seara asta cand plec de la munca.
                Sambata am schimbnat filtrul de aer, am scos si debimetrul am suflat un pic prin el pe lamelele alea, mi se parea un pic umed si cu cu un fel de praf pe el inauntru,
                L-am pus la loc dar NU mi-a venit in minte sa nu-l mai conectez.

                Comment


                • #38
                  Buna seara, am scos mufa respectiva de la debimetru (una marisoara rotunjita la capete) .. masina.... aceleasi mofturi, un demaraj cu turbina apoi motor aspirat pana acasa.
                  Mia este o mufa un pic mai jos tot pe conducta de aer, aia la ce ajuta?

                  Comment


                  • #39
                    salut.aceleasi simtome la un e 220 din 2004. i-am schimbat azi debitmetru cu unu contrafacut de vreo 70 de euro.. si ma asteptam sa mearga mai bine.. nici vorba insa.imediat ce am schimbat debitmetru la prima cheie am simtit niste variati mari de turatie la motor iam dat putina talpa si s-au oprit variatile am facut vreo 20 de km cu masina si tot fara fortza.. apoi am scos mufa de la bateria principala.. am astepat vreo 2 minute si am pus-o napoi ,am pornit si i-am dat talpa..o scos mult fum si o mers bine spre casa vreo 19 din cei 20 de km... apoi iar probleme.. cred ca e altceva nu debitmetru..

                    si am uitat sa zic o alta chestie interensanta. daca trec masina pe manual nu mai imi intra safe mode oricat as merge cu ea.. dar tot nu prea are forta de dinainte de probleme... si problema e ca ma asteapta saptamana asta un drum de 1900 de km.. sper ca fara probleme mai grave...
                    Last edited by Luxian; 04-19-2011, 07:27 AM.

                    Comment


                    • #40
                      ÃŽncearcă să ajungi la un tester cu ea. Poate să fie ceva mărunt (probabil vreo mufă ieșită sau vreun furtun de vacum).

                      Eu nu schimbam debitmetru fără să știu sigur ce are.
                      ...

                      Comment


                      • #41
                        Bun, sa recapitulam.
                        Tu ai dorit o constatare a defectiunilor. Mi-ai zis ca nu este nevoie so repar eu fiindca ai deja mecanicul tau, nu am nimic impotriva. Dar daca nu te descurci, vi la mine si tio fac.

                        Pe motor sau gasit:
                        P1221 CAN reception form ASR?\/ETC
                        P0703 Stop loght switch
                        P 1470 Boost control
                        P 0600 CAN
                        P0100 Mass air flow sensor
                        P1615 Control Module supply voltage
                        P1610 Novoltage supply or relay module K1

                        Pe (ABS) ASR:
                        C1022 Fault in CAN commmunication with 3/9
                        C 1200 BRAKE light switch

                        Pe cutia automata: EGS
                        106 Sporadically Valves supply voltage
                        132 Sporadically CAN communication with Engine


                        Dupa ce ti-am resetat toate errorile din cutie si dupa invatarea cu schimbarea vitezelor pe care ti-am facuto in mers, ai vazut si tu ca cutia mergea perfect iar dupa 15km rulati la o scanare de cutie nu ai mai avut nici o erroare.

                        Problema ta cu limitarea este p1470 si 1403 asta trebuie sai spui mecanicului.

                        Daca nui dai de cap, la ce ai tu defect ne auzim si in 2-3 zile iti dau de cap
                        Adica calculatorul motorului iti limiteaza motorul la 3000 de ture fiindca valorile dinamice la turbina si EGR nu sint in parametrii. Totul de aicea incepe dupa care iti mai apare si disfunctii de comunicare intre calculatorul de motor si cel de cutie.

                        Masina ta pe care ai cumparato este in general o masina buna dar reparatiile de la propietarii dinainte au fost pe miini proaste. si s-au facut niste cirpeli romanesti pe acolo ( ai vazut si tu pornirea o ai pe buton de sunerie) dar nu intram in detalii cu alte discutii.

                        Eu vorbesc aici de limitarea la 3000 de ture a motorului si de raminerea in viteza de avarie a cutie automate.

                        Eventual am sa revin cu niste detalii la P0600


                        Pot sa deduc ceva concret din asta?ca masina trage,merge ok,daca nu trec prea des de 3000 rpm nu am nici o problema,cutia intra in avarie din cand in cand,habar nu am ce e cu ea,am verificat turbina,catalizatorul etc.Masina este neiscrisa momentan,vroiam sa o inscriu si dupa sa ma apuc de ea,dar mi-e sa nu bag o caruta de bani in ea,ma puteti ajuta cu vreun sfat?am postat ceva de la colegul mercedes cdi,sper ca nu am facut nimic gresit!

                        Comment


                        • #42
                          din pacate problema mea e acutatorul de geometrie variabila. adica 600 de euro unu neoriginal si inca vreo 8 ore de lucru la reprezentanta. .. sper sa mearga de acu ca inca e in service masina..

                          Comment


                          • #43
                            Salutare. Am aceeasi problema ca si voi numai ca:

                            A inceput sa nu se mai tureze mai mult de 3000 RPM si sa se tureze foarte greu ca sa ajunga la acele turatii (in mers) in schimb cand stai pe loc ajunge intr-o secunda la 3000, am oprit-o, am pornit-o dar tot degeaba...mai merg vre-o 20 de km dupa care stationez vre-o 30 de minute. Cand o pornesc isi revenise dar nu tocmai normal cum era inainte, acuma se tureaza numai pana in 4000 RPM si se tureaza foarte greu, o calc si abea dupa 2-3 secunde incepe sa se tureze, nu mai spun ca scoate un fum dupa ea de nu mai vezi nimic.

                            Ieri am fost la reprezentanta am pus-o pe tester si au mai facut ei niste teste si mi-au spus ca de vina e Galeria de admisie care, ghinion, nu vine numai impreuna cu motorasul acela. Urmeaza ca azi sa imi trimita oferta si sa vad cat ma costa toata "afacerea" asta.

                            A, era sa uit mai am nu stiu ce furtun din turbo "inlocuire tubulatura turbo" care mi-au spus ca e defecta mufa.

                            M-a costat 200 lei testul ca sa imi indentifice toate problemele la masina iar acuma astept sa vedem si piesele ce pret au.

                            Numa bine.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by lava View Post
                              Salutare. Am aceeasi problema ca si voi numai ca:

                              A inceput sa nu se mai tureze mai mult de 3000 RPM si sa se tureze foarte greu ca sa ajunga la acele turatii (in mers) in schimb cand stai pe loc ajunge intr-o secunda la 3000, am oprit-o, am pornit-o dar tot degeaba...mai merg vre-o 20 de km dupa care stationez vre-o 30 de minute. Cand o pornesc isi revenise dar nu tocmai normal cum era inainte, acuma se tureaza numai pana in 4000 RPM si se tureaza foarte greu, o calc si abea dupa 2-3 secunde incepe sa se tureze, nu mai spun ca scoate un fum dupa ea de nu mai vezi nimic.

                              Ieri am fost la reprezentanta am pus-o pe tester si au mai facut ei niste teste si mi-au spus ca de vina e Galeria de admisie care, ghinion, nu vine numai impreuna cu motorasul acela. Urmeaza ca azi sa imi trimita oferta si sa vad cat ma costa toata "afacerea" asta.

                              A, era sa uit mai am nu stiu ce furtun din turbo "inlocuire tubulatura turbo" care mi-au spus ca e defecta mufa.

                              M-a costat 200 lei testul ca sa imi indentifice toate problemele la masina iar acuma astept sa vedem si piesele ce pret au.

                              Numa bine.
                              Salut!
                              Reconditionez galerii de admisie cu garantie, vand galerii admisie second hand, cu si fara motoras actuator, vand separat motoras actuator.
                              pretul unei galerii second hand este de 500 ron (cu motoras), 400 fara motoras, insa motorasul separat costa 150 ron.
                              Reconditionarea unei galerii costa 250-300 ron.
                              Ma poti contacta la tel. 0749562999
                              P.S.-la sfasitul saptamanii viitoare plec din tara pentru ceva timp.
                              Daca ai nevoie de referinte despre mine poti intreba moderatorii forumului... Eventual fosti clienti.
                              Cu respect, Cristian C.
                              Diagnoza, reparatii, piese second -hand pentru MERCEDE-BENZ -CDI IASI

                              Comment


                              • #45
                                Ieri am desfacut filtru de aer pt inlocuire;si m-am gandit(o idee proasta) ca daca tot am desfacut filtru sa scot si senzorul de aer (Luft Massen Messer) ca sa il curat.

                                Am bagat o bucatica de carpa si am inceput sa frec "cu delicatete". De ieri nu mai trage deloc si se opreste la 3000 rpm. Pot sa il recuperez printr-o reparatie sau ceva sprai de cotacte electrice sau cumpar altul? (Pierburg nou : 280 ron)

                                PS: inca nu am ajuns la o diagnoza dar sper ca,conform concluziilor sa fie numai debitmetrul.
                                Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF