Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Mitul" Mercedes se destrama?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by carmine View Post
    In ceea ce priveste consumul sunt de acord, mercedesurile de generatie veche consuma mult, insa in ceea ce priveste confortul si stabilitatea nu as da 126-le pe nimic. La fel si 140-ul. Din cele noi care inca se apropie de standardele mercedesurilor vechi enumar s-ul nou si maybachul. Am mers in amandoua, am un prieten care are cu ce.
    Am un var cu un E nou, i-a schimbat cutia de 2 ori pana acum in RO, am fost in Germania de doua ori la reparat / schimbat pentru ca cei de aici nu au putut sa-i dea cap(service-uri mari, nu la nea Gica). Cu toate astea masina refuza sa schimbe cum trebuie.Mentionez ca masina a fost cumparata de afara, tocmai pentru a se evita prejudecata aia cu "masini facute pentru est".
    Carmine, comparand w126 cu w220 in privinta stabilitatii, vei vedea ca w126 pare greoi si cu tendinte subviratorii.Nu mai spunem de w140 la care stabilitatea in viraje nu e punctul lui forte. Am incercat intatdeauna sa vad limita lor, iar comparativ cu w220 sunt niste balenozauri grei. Suspensiile au fost inbunatatite , si nu putem compara suspensiile la modelele vechi cu ABC-ul si cu AIRMATIC-ul din generatiile noi.Mercedes cu fiecare nou model lansat a cautat sa imbunatateasca tot ce tine de modelul respectiv.

    Ok, nu te contrazic in privinta fiabilitatii. Aici sunt perfect de acord.Mercedes nu mai e ce-a fost si sper sa-si revina.

    Comment


    • #77
      Originally posted by valikwild View Post
      Nu e nevoie sa imi demonstrezi nimica(nici nu inteleg de ce te agiti atata), I'm set in my ways,asta e pur si simplu parerea mea, si nu cred ca sunt singurul.
      Dupa mine, 300zxtt nu se agita cu nimic,mai mult decat atat, era foarte corect in ceea ce spunea. Sunt lucruri care le percepi in timp, dupa ce ai fost si ai avut mai multe tipuri de masini. E o chestie care tine de experienta...

      Si mie imi plac modele MB pana in 1995, dar asta nu inseamna ca sunt setat pe ceva anume. Daca ma refer la modele actuale, spectrul masinilor bune e mult mai larg decat era acum 20 de ani.

      Comment


      • #78
        Eu cred ca o data cu trecerea timpului si aceste masini pline de electronica vor fi mai fiabile. Tot ce se pune acum pe masini sunt tehnologii noi, de cativa ani. Ar trebui sa studiem cum a evoluat spre exemplu un motor diesel, o cutie automata sau chiar servodirectia. Ele nu au ajuns la performante decente din primii ani de la inventarea lor.

        Comment


        • #79
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Carmine, comparand w126 cu w220 in privinta stabilitatii, vei vedea ca w126 pare greoi si cu tendinte subviratorii.Nu mai spunem de w140 la care stabilitatea in viraje nu e punctul lui forte. Am incercat intatdeauna sa vad limita lor, iar comparativ cu w220 sunt niste balenozauri grei. Suspensiile au fost inbunatatite , si nu putem compara suspensiile la modelele vechi cu ABC-ul si cu AIRMATIC-ul din generatiile noi.Mercedes cu fiecare nou model lansat a cautat sa imbunatateasca tot ce tine de modelul respectiv.

          Ok, nu te contrazic in privinta fiabilitatii. Aici sunt perfect de acord.Mercedes nu mai e ce-a fost si sper sa-si revina.
          Le argumentezi bine, vad ca unii nu prea inteleg treaba asta. Posibil sa ai dreptate, am sa te pot contrazice / sa-ti dau dreptate in momentul in care o sa detin modelele enumerate de tine. Momentan rabla pe care o am e cea mai buna masina pentru ca asta mi-o permit momentan, insa nu-mi place cand vad atatea probleme la astea noi, iar ca exterior sunt sigur ca nu-mi plac deloc cum arata. Cred ca toti de pe aici au visat candva un 123 / 126 nou, sau cu o inima noua si caroserie clasica. Bafta!
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #80
            Originally posted by carmine View Post
            ...Cred ca toti de pe aici au visat candva un 123 / 126 nou, sau cu o inima noua si caroserie clasica. Bafta!
            Asa-i brother...asa-i!
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #81
              Observ din ce se discuta aici ca sunteti de acord ca Mercedesul a evoluat, la fel ca majoritatea celorlalte marci, in securitate, confort, multitudinea de gadgeturi care-ti fac viata mai usoara la volan, insa a uitat sa mai faca masini fiabile si sa acorde o mai mare atentie calitatii fabricatiei. Si eu mi-as lua oricand un 124 daca m-as putea lipsi acum de vreo 5.000 de euro pentru un model foarte bine intretinut. In conditiile in care am avut destule neplaceri cu masina in doar un an jumate, nu sunt sigur ca c-ul meu va prinde varsta unui 124 de exemplu. Ma gandesc ca poate nici nu mai este interesul sa faci o masina sa reziste prea mult fara reparatii, mai sunt si altii care trebuie sa traiasca, nu?

              Comment


              • #82
                Originally posted by merc'fan View Post
                Ma gandesc ca poate nici nu mai este interesul sa faci o masina sa reziste prea mult fara reparatii, mai sunt si altii care trebuie sa traiasca, nu?
                Da, fabrica, pt ca daca nu reinnoiesti masina ei ce mai vand? Asta in afara de faptul ca se traieste mai mult din service.....si cam orice operatie la masina trebuie facuta acum la reprezentanta.

                Comment


                • #83
                  As mai sublinia si faptul ca timpul de dezvoltare a unui model e muult mai mic fata de trecut. Acum un model nou apare cam la 3-4 ani, de unde timp suficient sa-l testeze in amanunt ca inainte. Plus ca a crescut si complexitatea sistemelor, necesitand astfel mai mult timp pentru testare si sansele de defectiuni sunt mult mai mari.

                  Si pana la urma asta nu a fost o decizie Mercedes, asa evolueaza piata, trebuia sa se adapteze pentru a putea supravietui.
                  Last edited by Luxian; 12-20-2009, 21:11 PM.
                  ...

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Luxian View Post
                    As mai sublinia si faptul ca timpul de dezvoltare a unui model e muult mai mic fata de trecut. Acum un model nou apare cam la 3-4 ani, de unde timp suficient sa-l testeze in amanunt ca inainte. .
                    3-4 ani la japonezi.

                    Europenii se incapataneaza inca sa tina un ciclu de fabricatie a unui model cam 7 ani.
                    Si da...cumparatorii din primii 2-3 ani ai ciclului sunt beta-testeri. Dar si beneficiaza de recall-uri gratuite mai ales daca se lasa cu victime ale accidentelor sau daca pica componente care trebuiau sa tina.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Luxian View Post
                      As mai sublinia si faptul ca timpul de dezvoltare a unui model e muult mai mic fata de trecut. Acum un model nou apare cam la 3-4 ani, de unde timp suficient sa-l testeze in amanunt ca inainte. Plus ca a crescut si complexitatea sistemelor, necesitand astfel mai mult timp pentru testare si sansele de defectiuni sunt mult mai mari.

                      Si pana la urma asta nu a fost o decizie Mercedes, asa evolueaza piata, trebuia sa se adapteze pentru a putea supravietui.
                      Nu stiu la ce te referi cand spui ca asa evolueaza piata, dar cred ca vorbesti despre multitudinea sistemelor care apar pe masini de la un model la altul si inevitabilele probleme de "compatibilitate" intre ele. Pentru ca daca vorbim despre calitate, fiabilitate, Mercedesul nu prea mai este pe trendul pietei si tinde sa fie depasit de multe alte marci, si mult mai ieftine, insa vad ca preturile le mentin. Ca proprietar, masina pe care o am nu "respira" de 60.000 de euro. Din pacate nu crezi pana nu constati pe pielea ta, si-am inceput sa ma uit altfel la masina pe care o am, sa fac diferite comparatii cu alte marci, sa nu mai ridic in slavi Mercedesul asa cum faceam pana acum. Concluzia este ca se poate alege si altceva incat sa mai ramai si cu ceva bani in buzunar. Dar mereu exista alte alegeri, eu mi-am facut acest moft foarte scump si din pacate satisfactiile sunt cel mult la acelasi nivel cu dezamagirile. Bafta.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Diesel View Post
                        3-4 ani la japonezi.

                        Europenii se incapataneaza inca sa tina un ciclu de fabricatie a unui model cam 7 ani.
                        Si da...cumparatorii din primii 2-3 ani ai ciclului sunt beta-testeri. Dar si beneficiaza de recall-uri gratuite mai ales daca se lasa cu victime ale accidentelor sau daca pica componente care trebuiau sa tina.
                        Nu-mi place deloc ideea de a fi "cobaiul" producatorilor in a testa modelele din primii ani de fabricatie, dar nu prea avem de ales, este un risc pe care, din pacate, trebuie sa ni-l asumam atunci cand cumparam masina asa de noua. Si doamne fereste sa apara victime din cauza unor defecte de fabricatie, ca nici o recompensa sau gratuitate nu mai poate repara raul facut. Sincer sa fiu, inevitabil m-am gandit un pic la o astfel de posibilitate si in cazul meu (recunosc ca poate gandesc negativ cateodata). Atunci cand se strica ba una, ba alta, te gandesti ca poate odata cedeaza ceva ce poate pune in pericol siguranta la volan. Urat gand.

                        Numai bine.

                        Comment


                        • #87
                          Fanule,
                          crede-ma ca sunt f multi care vor sa cumpere o masina ultimul model, preferabil imediat dupa lansare. Eu zic ca ai avut o pozitie privilegiata cand ai cumparat W204-ul tau.Cel putin in ochii celor care stau, se uita si nu-ti inteleg problemele.

                          Sunt f putini care prefera sa cumpere modelul vechi de pe stoc (dupa ce cel nou s-a lansat)chiar daca pretul contine o reducere importanta si produsul e matur si cu problemele copilariei rezolvate.

                          Pentru modele atractive, se faceau liste de vanzare inaintea lansarii comerciale. Iar dupa lansare, termenele de livrare a celor care nu au fost inspirati sa comande inainte, ajungeau in functie de piata, la 9-12 luni de zile.

                          Dar asta se intampla inainte de criza, cand tot felul de vise nastrusnice deveneau tangibile in urma unei vizite la o banca.

                          Acum se schimba kalimera...state ca Irlanda si Grecia (si de ce nu, Romania) sunt la un pas de intrarea in incapacitate de plata. Cine va mai comanda pe banda rulanta ultimele modele?

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by merc'fan View Post
                            Pentru ca daca vorbim despre calitate, fiabilitate, Mercedesul nu prea mai este pe trendul pietei si tinde sa fie depasit de multe alte marci, si mult mai ieftine, insa vad ca preturile le mentin. Ca proprietar, masina pe care o am nu "respira" de 60.000 de euro. Din pacate nu crezi pana nu constati pe pielea ta, si-am inceput sa ma uit altfel la masina pe care o am, sa fac diferite comparatii cu alte marci, sa nu mai ridic in slavi Mercedesul asa cum faceam pana acum. Concluzia este ca se poate alege si altceva incat sa mai ramai si cu ceva bani in buzunar. Dar mereu exista alte alegeri, eu mi-am facut acest moft foarte scump si din pacate satisfactiile sunt cel mult la acelasi nivel cu dezamagirile. Bafta.
                            Si eu am constatat pe pielea mea, acest aspect, dar toti mi-au sarit pe cap ca nu e asa. De exemplu, w211 e mult sub w210 cam la toate aspectele. In w210-le fratelui meu ( inainte a avut w211 ) ma simt mult mai bine decat m-am simtit in w211 , chiar daca atunci era modelul de ultima generatie. In momentul actual, Mercedes nu mai este ce-a fost in trecut.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Diesel View Post
                              Fanule,
                              crede-ma ca sunt f multi care vor sa cumpere o masina ultimul model, preferabil imediat dupa lansare. Eu zic ca ai avut o pozitie privilegiata cand ai cumparat W204-ul tau.Cel putin in ochii celor care stau, se uita si nu-ti inteleg problemele.

                              Sunt f putini care prefera sa cumpere modelul vechi de pe stoc (dupa ce cel nou s-a lansat)chiar daca pretul contine o reducere importanta si produsul e matur si cu problemele copilariei rezolvate.

                              Pentru modele atractive, se faceau liste de vanzare inaintea lansarii comerciale. Iar dupa lansare, termenele de livrare a celor care nu au fost inspirati sa comande inainte, ajungeau in functie de piata, la 9-12 luni de zile.

                              Dar asta se intampla inainte de criza, cand tot felul de vise nastrusnice deveneau tangibile in urma unei vizite la o banca.

                              Acum se schimba kalimera...state ca Irlanda si Grecia (si de ce nu, Romania) sunt la un pas de intrarea in incapacitate de plata. Cine va mai comanda pe banda rulanta ultimele modele?
                              Diesel,
                              Sincer sa fiu nu prea inteleg ce vrei sa spui, mai ales prin faptul ca am avut o pozitie privilegiata cumparand un 204.
                              Poate imi spui si mie in ce ar consta acest privilegiu, pentru ca eu nu consider cumpararea acestei masini un privilegiu, mai ales ca numai eu stiu cat platesc la masina asta. Crede-ma ca nu ma plang, pentru ca mi-am dorit-o. Ai cumva senzatia ca aberez in ceea ce spun pe acest forum in legatura cu problemele pe care le am? E greu de crezut ca se intampla ce spun eu aici cu masina mea, sau sunt cumva singurul de aici care are probleme cu masina? Suntem pe acest forum sa ne impartasim din placerile si neplacerile pe care masinile noastre ni le fac, corect? Si probabil sunt pe acest forum persoane care au necazuri mult mai importante decat ale mele.
                              Si, la fel ca toti ceilalti de aici, nu fac altceva decat sa-mi spun oful, si poate dintr-o discutie in alta, descopar alti posesori de mercedes care au trecut prin situatii similare si au gasit miezul problemei.
                              Am facut un efort mare sa iau aceasta masina, nici prin gand nu-mi trecea ca o sa am problemele astea intr-un an doar, sunt banii mei bagati in masina asta, si de aici dezamagirile mele. Dar nu cred ca trebuie sa dau explicatii nimanui, eu doar imi expun neplacerile cauzate de masina. Cine vrea sa participe la aceasta discutie impartasind din problemele sale sau oferind sfaturi, e foarte bine, cine crede ca sunt aberatii....

                              Numai bine stimabile

                              Comment


                              • #90
                                Cum spunea Diesel "ca multi asteapta sa cumpere o masina chiar dupa lansare" asta fac cei care au bani. Dar sunt si oameni care strang bani foarte greu pentru a cumpara o masina noua, si dupa achizitia lui sa apara problemele, si eu as fi dezamagit.
                                Mai ales la o masina de peste 50.000 de euro, nu stiu cum ramane cu garantia daca tot e masina noua? nu se remediaza problemele fara cheltuieala clientului?
                                Sau si aici este doar un mit garantia?
                                In orice caz dupa parerea mea incat sa dai 50, sau 60.000 pe o masina noua, mai bine iei pe rand una de 10.000 ca tot acolo esti.
                                Mai ales in ziua de azi, o masina noua azi, maine valoraza mai putin si poimaine si mai putin.
                                Sarbatori fericite tuturor si La multi Ani!
                                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF