Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C230 kompressor sport-coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Prodigu View Post
    sall all si scuze ca ma bag in discutie chear daca nare legatura cu ce discutati...
    salut, nu e nevoie sa te scuzi...este un forum despre mercedesuri si cu multi pasionati ai acestei marci...sper ca gigi_v sa-ti fi dat raspunsul asteptat.
    Te mai asteptam si cu alte intrebari/pareri despre masina pe care o conduci
    toate cele bune,

    stelian

    Comment


    • #32
      Originally posted by dstelian View Post
      salut, nu e nevoie sa te scuzi...este un forum despre mercedesuri si cu multi pasionati ai acestei marci...sper ca gigi_v sa-ti fi dat raspunsul asteptat.
      Te mai asteptam si cu alte intrebari/pareri despre masina pe care o conduci
      toate cele bune,

      stelian
      da mo lamurit, motivu pt care eram curios era ca vroiam sa incerc sa fac un burnout...dar se pare ca nu o sa reusesc fara niste modificari dar nam de gand sa modic pt asa ceva asa ca ma las de burout-uri... ms all, ne mai auzim pe forum
      Lasati emblemele in pace!!!

      Comment


      • #33
        vezi in prima parte a acestui thread....aveam o discutie despre burnout cu obsidian....

        Comment


        • #34
          kompresor gaze evcuare

          Originally posted by Danny_bb View Post
          Deci.. sa rectificam putin.. Compresorul nu este actionat de gazele de evacuare.. (aia este turbina.) ci de arborele cotit printr-o curea.
          Cine vrea sa aprofundeze poate da un search pe wikipedia dupa supercharger/ turbocharger.



          Tobele sport au rolul de a mari viteza de evacuare a gazelor.. dar asta nu inseamna ca sunt goale...
          Niste tobe din teava goala, cu acelasi diametru pe tot traseul sunt foarte ineficiente. O sa vezi ca orice toba din lumea asta nu este goala pe dinauntru (exceptie facand daciile tunata in spatele blocului ).
          Si gazele nu sunt arse in toba.
          buna remarca cu kompresorul ,dar omul mai zice ca acest
          kompresor ar prelua gazele din evacuare....!!! sa fie oare asa ...?nu e logic...?
          vorba mea :
          frunza verde si-o cicoare ,
          gaze din evacuare,
          kompresorul nu prea vrea,
          ia mai da-l in puskha mea..
          ce e dupa el..!!!
          steen

          Comment


          • #35
            este foarte posibil ca afirmatia "preia gaze din evacuare" sa nu fie tocmai una din cele mai reusite. Dupa oleaca de lectura pe internetiu magic...ajung sa cred ca analogia cu turbo nu-i taman una buna, doar pornind de la faptul ca turbo merge doar cu gaze din evacuare si lucreaza doar de la o anumita turatie in sus...pe cand superchargerul lui mercedes pe nume kompressor merge independent de turatia motorului...subliniez nu sunt nici expert si nici mecanic autorizat mercedes...doar hoby si placerea de a intelege ce mama masii se intampla sub capota masinii mele
            M-as bucura sa-mi explice cineva care are habar ce si cum...eventual daca are si o bucatica din manual service ptr motorul in cauza....

            toate cele bune,

            stelian

            Comment


            • #36
              salut baieti,de 2 saptamani sunt fericitul posesor al unui superb c230 kmpressor,full option dar piesa de rezistenta o constituie sky vision by mercedes 2 trape de sticla,imi place mult numai ca nu stiu cum as putea sa fac pt un surplus de 30-40 de cai,sincer la greutaea ei cei 197 de cai nu-si prea fac de cap

              Comment


              • #37
                piesa de rezistenta o constituie sky vision by mercedes 2 trape de sticla
                te referi la sunroof? Sau tu ai plafonul complet detasabil? Intreb pentru ca la mine doar jumatatea din fata culiseaza, cea din spate fiind fixa. Esti sigur ca nu-ti ajung cei 192cp? Cum ai ajuns la concluzia asta?

                toate cele bune,

                Stelian

                Comment


                • #38
                  da doar cea din fata se detaseaza e simplu,masina e trage sa moara,lol inainte am avut un 206 rc modificat care batea la 5.5 suta,si dupa un golf 5 cu suta la 6,asta al meu nu are 192 de cai ca toate care vad ca atata au,are 145 kw, 197 de cai e un model mai rar din cate mi-au zis baietii,deja am aranjat pt al duce in 230 de cai si undeva la putin sub 7 suta,sa se mai miste si el

                  Comment


                  • #39
                    nu stiu exact ce spui...sau la ce faci referire cand spui ca "trage sa moara". Al meu motor e tot de 145kw si nu mi sa intamplat sa am asemenea senzatii decat de transpiratie dupa ce stau cu pedala infipta in podea...Eu zic sa-ti verifici motorul inainte de a te apuca de modificari, daca ai probleme cu el si il mai si "chipuiesti" posibil sa-ti plangi in pumni fie dupa kompressor fie dupa bietul motor.
                    toate cele bune,

                    Stelian

                    PS: moartea acestui model de motor este "kompressorul", daca folosesti benzina de calitate proasta si tragi de masina neadecvat cu el rece...la fel ca si femeile in general.. va cauta un altul

                    Comment


                    • #40
                      pt altii care vin masini gen golf V 2000 fsi masina e senzatie,cica iti amesteca gandurile,pt mine e foarte lenta,obosita sincer...de un clio sport nu pot spune aceleasi lucruri sincer

                      Comment


                      • #41
                        pt altii care vin masini gen golf V 2000 fsi masina e senzatie,cica iti amesteca gandurile,pt mine e foarte lenta,obosita sincer...de un clio sport nu pot spune aceleasi lucruri sincer
                        o comparatie pe cat de nereusita pe atat de deplasata. Sunt clase diferite...gabarit diferit.
                        Clio sport? adica plasticul ala nenorocit e mai rapida decat un MB 230k? damn...iarta-mi indignarea, dar ce spui este strigator la cer...
                        toate cele bune,

                        stelian

                        PS: de ce oare am dat atatia bani pe masina asta?.... Ahhh, stiu de ce, nici in visele lor cele mai perverse cei de la renault n'or sa intreaca o marca precum Mercedes.

                        Comment


                        • #42
                          Respect stelian !!!
                          Lasati emblemele in pace!!!

                          Comment


                          • #43
                            strigator la cer e incultura ta in materie de masini,clio sport bate orice mb c clase,iar Clio sport v6 bate c55 amg,nu am spus ca are confortul,tinuta de drum a unui mercedes niciodata,DAR performante inclusiv pe circuit nu discuta clio sport cu c230 kompressor,tu ai dat atatia bani ptk ai vrut,nu pt performante deosebite,sunt tigani care isi iau mertz disel si baga benzina obisnuiti de la fosta Dacia,Clio sport 6.8 suta c230 k 8.0,scuze ptk am luat datele din manualele ambelor modele
                            Last edited by mabif2000; 04-16-2008, 12:21 PM.

                            Comment


                            • #44
                              draga mabif....verifica-ti vocabularul si atitudinea. Mergi frumusel matale pe forum de renault si nu mai polua frumusete de nume Mercedes cu impresii si pareri personale. Nu-ti permit sa faci aprecieri si comentarii asupra motivatiei pe care am avut-o eu atunci cand am ales aceasta masina...doar pentru simplu fapt ca la varsta ta nu ai intelege-o
                              toate cele bune,

                              Stelian

                              PS: a mea in kickdown sare de 30% ...deci ce ai luat din carte e pacaleala

                              Comment


                              • #45
                                Aici nu vorbim de reno & co , cu toata ca trashcaleta de clio3 sport este un amestec reusit de 197 de cai si greutate redusa.

                                Si mabif, iti recomand sa-ti revizuiesti limbajul. Nu intreba de ce.
                                Last edited by doktor4carz; 04-16-2008, 12:40 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF