Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C230 kompressor sport-coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Prodigu View Post
    sall all si scuze ca ma bag in discutie chear daca nare legatura cu ce discutati...
    salut, nu e nevoie sa te scuzi...este un forum despre mercedesuri si cu multi pasionati ai acestei marci...sper ca gigi_v sa-ti fi dat raspunsul asteptat.
    Te mai asteptam si cu alte intrebari/pareri despre masina pe care o conduci
    toate cele bune,

    stelian

    Comment


    • #32
      Originally posted by dstelian View Post
      salut, nu e nevoie sa te scuzi...este un forum despre mercedesuri si cu multi pasionati ai acestei marci...sper ca gigi_v sa-ti fi dat raspunsul asteptat.
      Te mai asteptam si cu alte intrebari/pareri despre masina pe care o conduci
      toate cele bune,

      stelian
      da mo lamurit, motivu pt care eram curios era ca vroiam sa incerc sa fac un burnout...dar se pare ca nu o sa reusesc fara niste modificari dar nam de gand sa modic pt asa ceva asa ca ma las de burout-uri... ms all, ne mai auzim pe forum
      Lasati emblemele in pace!!!

      Comment


      • #33
        vezi in prima parte a acestui thread....aveam o discutie despre burnout cu obsidian....

        Comment


        • #34
          kompresor gaze evcuare

          Originally posted by Danny_bb View Post
          Deci.. sa rectificam putin.. Compresorul nu este actionat de gazele de evacuare.. (aia este turbina.) ci de arborele cotit printr-o curea.
          Cine vrea sa aprofundeze poate da un search pe wikipedia dupa supercharger/ turbocharger.



          Tobele sport au rolul de a mari viteza de evacuare a gazelor.. dar asta nu inseamna ca sunt goale...
          Niste tobe din teava goala, cu acelasi diametru pe tot traseul sunt foarte ineficiente. O sa vezi ca orice toba din lumea asta nu este goala pe dinauntru (exceptie facand daciile tunata in spatele blocului ).
          Si gazele nu sunt arse in toba.
          buna remarca cu kompresorul ,dar omul mai zice ca acest
          kompresor ar prelua gazele din evacuare....!!! sa fie oare asa ...?nu e logic...?
          vorba mea :
          frunza verde si-o cicoare ,
          gaze din evacuare,
          kompresorul nu prea vrea,
          ia mai da-l in puskha mea..
          ce e dupa el..!!!
          steen

          Comment


          • #35
            este foarte posibil ca afirmatia "preia gaze din evacuare" sa nu fie tocmai una din cele mai reusite. Dupa oleaca de lectura pe internetiu magic...ajung sa cred ca analogia cu turbo nu-i taman una buna, doar pornind de la faptul ca turbo merge doar cu gaze din evacuare si lucreaza doar de la o anumita turatie in sus...pe cand superchargerul lui mercedes pe nume kompressor merge independent de turatia motorului...subliniez nu sunt nici expert si nici mecanic autorizat mercedes...doar hoby si placerea de a intelege ce mama masii se intampla sub capota masinii mele
            M-as bucura sa-mi explice cineva care are habar ce si cum...eventual daca are si o bucatica din manual service ptr motorul in cauza....

            toate cele bune,

            stelian

            Comment


            • #36
              salut baieti,de 2 saptamani sunt fericitul posesor al unui superb c230 kmpressor,full option dar piesa de rezistenta o constituie sky vision by mercedes 2 trape de sticla,imi place mult numai ca nu stiu cum as putea sa fac pt un surplus de 30-40 de cai,sincer la greutaea ei cei 197 de cai nu-si prea fac de cap

              Comment


              • #37
                piesa de rezistenta o constituie sky vision by mercedes 2 trape de sticla
                te referi la sunroof? Sau tu ai plafonul complet detasabil? Intreb pentru ca la mine doar jumatatea din fata culiseaza, cea din spate fiind fixa. Esti sigur ca nu-ti ajung cei 192cp? Cum ai ajuns la concluzia asta?

                toate cele bune,

                Stelian

                Comment


                • #38
                  da doar cea din fata se detaseaza e simplu,masina e trage sa moara,lol inainte am avut un 206 rc modificat care batea la 5.5 suta,si dupa un golf 5 cu suta la 6,asta al meu nu are 192 de cai ca toate care vad ca atata au,are 145 kw, 197 de cai e un model mai rar din cate mi-au zis baietii,deja am aranjat pt al duce in 230 de cai si undeva la putin sub 7 suta,sa se mai miste si el

                  Comment


                  • #39
                    nu stiu exact ce spui...sau la ce faci referire cand spui ca "trage sa moara". Al meu motor e tot de 145kw si nu mi sa intamplat sa am asemenea senzatii decat de transpiratie dupa ce stau cu pedala infipta in podea...Eu zic sa-ti verifici motorul inainte de a te apuca de modificari, daca ai probleme cu el si il mai si "chipuiesti" posibil sa-ti plangi in pumni fie dupa kompressor fie dupa bietul motor.
                    toate cele bune,

                    Stelian

                    PS: moartea acestui model de motor este "kompressorul", daca folosesti benzina de calitate proasta si tragi de masina neadecvat cu el rece...la fel ca si femeile in general.. va cauta un altul

                    Comment


                    • #40
                      pt altii care vin masini gen golf V 2000 fsi masina e senzatie,cica iti amesteca gandurile,pt mine e foarte lenta,obosita sincer...de un clio sport nu pot spune aceleasi lucruri sincer

                      Comment


                      • #41
                        pt altii care vin masini gen golf V 2000 fsi masina e senzatie,cica iti amesteca gandurile,pt mine e foarte lenta,obosita sincer...de un clio sport nu pot spune aceleasi lucruri sincer
                        o comparatie pe cat de nereusita pe atat de deplasata. Sunt clase diferite...gabarit diferit.
                        Clio sport? adica plasticul ala nenorocit e mai rapida decat un MB 230k? damn...iarta-mi indignarea, dar ce spui este strigator la cer...
                        toate cele bune,

                        stelian

                        PS: de ce oare am dat atatia bani pe masina asta?.... Ahhh, stiu de ce, nici in visele lor cele mai perverse cei de la renault n'or sa intreaca o marca precum Mercedes.

                        Comment


                        • #42
                          Respect stelian !!!
                          Lasati emblemele in pace!!!

                          Comment


                          • #43
                            strigator la cer e incultura ta in materie de masini,clio sport bate orice mb c clase,iar Clio sport v6 bate c55 amg,nu am spus ca are confortul,tinuta de drum a unui mercedes niciodata,DAR performante inclusiv pe circuit nu discuta clio sport cu c230 kompressor,tu ai dat atatia bani ptk ai vrut,nu pt performante deosebite,sunt tigani care isi iau mertz disel si baga benzina obisnuiti de la fosta Dacia,Clio sport 6.8 suta c230 k 8.0,scuze ptk am luat datele din manualele ambelor modele
                            Last edited by mabif2000; 04-16-2008, 12:21 PM.

                            Comment


                            • #44
                              draga mabif....verifica-ti vocabularul si atitudinea. Mergi frumusel matale pe forum de renault si nu mai polua frumusete de nume Mercedes cu impresii si pareri personale. Nu-ti permit sa faci aprecieri si comentarii asupra motivatiei pe care am avut-o eu atunci cand am ales aceasta masina...doar pentru simplu fapt ca la varsta ta nu ai intelege-o
                              toate cele bune,

                              Stelian

                              PS: a mea in kickdown sare de 30% ...deci ce ai luat din carte e pacaleala

                              Comment


                              • #45
                                Aici nu vorbim de reno & co , cu toata ca trashcaleta de clio3 sport este un amestec reusit de 197 de cai si greutate redusa.

                                Si mabif, iti recomand sa-ti revizuiesti limbajul. Nu intreba de ce.
                                Last edited by doktor4carz; 04-16-2008, 12:40 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF