Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C230 kompressor sport-coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Deci.. sa rectificam putin.. Compresorul nu este actionat de gazele de evacuare.. (aia este turbina.) ci de arborele cotit printr-o curea.
    Cine vrea sa aprofundeze poate da un search pe wikipedia dupa supercharger/ turbocharger.

    Imagineaza-ti un "labirint" prin care circula aerul fara o intampina vreo greutate....Solutiile sport pentru evacuare constau in reducerea acestui labirint catre un minim dar va creste automat si nivelul de gaze ne'arse dar in special si zgomotul.
    Tobele sport au rolul de a mari viteza de evacuare a gazelor.. dar asta nu inseamna ca sunt goale...
    Niste tobe din teava goala, cu acelasi diametru pe tot traseul sunt foarte ineficiente. O sa vezi ca orice toba din lumea asta nu este goala pe dinauntru (exceptie facand daciile tunata in spatele blocului ).
    Si gazele nu sunt arse in toba.

    Comment


    • #17
      Compresorul nu este actionat de gazele de evacuare.. (aia este turbina.) ci de arborele cotit printr-o curea.
      Cine vrea sa aprofundeze poate da un search pe wikipedia dupa supercharger/ turbocharger.
      Nimic mai adevarat. citez din ce am spus eu:"corp de legatura intre evacuare si admisie. In general treaba kompressorului este sa supra'alimenteze/preluand gaze din evacuare" nu am pomenit de cine anume il actioneaza... Poate deschidem un thread nou pe tema lui...unde sa punem si schemele lui la aceste MB.


      Tobele sport au rolul de a mari viteza de evacuare a gazelor.. dar asta nu inseamna ca sunt goale...
      ..Si gazele nu sunt arse in toba
      ...de ce la un ITP daca nu ai o toba cum trebuie iti iei un mare sut in c*"dorsala"*r si esti trimis sa-ti pui toba de oameni? Personal am testat cantitatea de noxe emanate cu toba mea AMG si o alta MB(originala)...diferenta la emanatie era destul de mare...(asta din cauza unui cretin care facea testul si...spre ghinionul meu aparatul lui indica ca am teava esapament sparta/cu fisuri/neetansietate evacuare)....a trebuit sa pierd jumatate de zi sa-i demonstrez boului ca nu are nimic motorul si nici toba...Concluzia mi-a fost cat se poate de logica la vremea respectiva, refuz inca sa cred ca masina a venit echipata cu o toba proasta...si inca nu am gasit nimic care sa ma impinga spre o rectificare a afirmatiei anterioare.

      (ps sunt tobe cu filtre, cu multe alte "smecherii" dar probabil ai dreptate...era mai bine sa-i fi dat link'urile :
      Supercharger repair, supercharger rebuilding, supercharger remanufacturing, reman superchargers, used superchargers, refurbished superchargers, supercharger parts

      http://www.4tuning.ro/Revista-4Tunin...uto-tuning.asp (cel din urma mi sa parut la vremea respectiva o interpretare reusita in limbaj autohton a unui principiu de functionare...)

      toate cele bune,

      Stelian

      Comment


      • #18
        Treaba e ca unii schimba tot traseul de tobe si elimina un "amanunt" : catalizatorul

        Comment


        • #19
          Treaba e ca unii schimba tot traseul de tobe si elimina un "amanunt" : catalizatorul
          sad but true

          Comment


          • #20
            Multumesc pentru raspunsuri!Chiar ma bucur ca exista acest forum!
            Baietzi, vreau sa-i mai adaug cativa cai, ce recomandati?
            (nush dak se poate pune kompressor,turbo...) ma gandeam chip-tuning?voi ce ziceti?
            deci eu am un c180,1998cmc,129hp. un consum de 15 in oras si 9-10 afara. odata cu chip-tuning o sa mai creasca si consumu?
            dar niste accesorii de interior-exterior (tuning sau AMG,BRABUS...) ?

            Am tot cautat elemente-accesorii tuning mercedes, dar nu am gasit nimik pe la noi!
            Stelian, Broscoiul tau e marfa, ai deja 200hp la multi km si sa va iubiti mult
            ce consum ai?ce viteza maxima ai atins? eu ti-am zis am 9-10 afara si i-am dat 170km/h dar atat am putut la intoarcere brasov-bucuresti ce era aglomerat si ningea ushor, dar se duce mult mai mult, la Autotest i-au dat baietzii aia 210km/h si mi-au spus ca asta e viteza maxima!
            ce sa-ti zic..o am de o luna, sunt super multuimt (e si prima mea masina), problema e ca mi-au luat carnetu pentru bautura pe 90 de zile...off...e cam nasol am masina de 1 luna...nici nu ne-am imprietenit prea bine si acu...Asta e. SA STATI DEPARTE DE VOLAN CAND BETI CEVA, ASTA E PRIMU MEU SFAT! (CA LA MASINI NU PREA MA PRICEP MOMENTAN)

            AICI AM UPLOADAT CATEVA POZE:


            Stelian sa pui si u cu broscoiul tau!
            Last edited by doktor4carz; 02-06-2008, 11:18 AM.

            Comment


            • #21
              personal nu am multe date despre cele chip'tuning. Din discutiile avute pe aceasta tema mi-a reiesit ca un asemenea chip iti poate aduce un surplus de cca 10% cai putere. Privind consumul cum este si normal, cu cat aduni mai multi caiuti la un loc iti trebuie si mancare pentru ei...deci consumul va creste sigur. Personal nu stiu sa fie cineva in romania care sa echipeze/comercializeze componente tuning de la AMG sau Brabus...Personal m-am tot invartit pe ici pe colo sa gasesc ceva interesant de pus pe masina, dar ce am gasit fie nu se potrivesc fie iese o "marlanie"....este destul de complicat pe modelul nostru de coupe sa faci ceva care sa iasa si bine. Eu cel putin m-am resemnat, in afara unor xeoane,triple spate fumurii si sper sa reusesc sa iau o capota SLR'like nu mai visez la altele. Personal chip-tuningul mi se pare o "prostie", de cand mi-am luat masina (neavand bani de un clk sau stiu eu ce alt sl) am ales'o pe prezenta pentru ca avea motorul mare si chiar arhisuficienti pentru strazile din romania (chiar prea mult). Daca visezi la ceva mai multi caiuti, in loc sa-ti bati joc de masina mai bine vinde-o si ia-ti o alta mai cu motor mai potent

              Am tot cautat elemente-accesorii tuning mercedes, dar nu am gasit nimik pe la noi!
              nici eu nu am gasit nimic, a mea este echipata din fabrica cu exterior AMG
              Stelian, Broscoiul tau e marfa, ai deja 200hp la multi km si sa va iubiti mult
              ce consum ai?ce viteza maxima ai atins? eu ti-am zis am 9-10 afara si i-am dat 170km/h dar atat am putut la intoarcere brasov-bucuresti ce era aglomerat si ningea ushor, dar se duce mult mai mult, la Autotest i-au dat baietzii aia 210km/h si mi-au spus ca asta e viteza maxima!
              thx , stiu ca e marfa...si mie imi place de nu mai pot.Privind consumul ...nu am facut nici o alta verificare dar statistica de bord imi indica la cei 42.000 km , cu o medie de viteza la 36 km/h, un consum de 11l/100km. Personal mi se pare super rezon, mai ales ca am prins-o furand la consum instant (cei drept in plin boost) peste 40l%


              ce sa-ti zic..o am de o luna, sunt super multuimt (e si prima mea masina), problema e ca mi-au luat carnetu pentru bautura pe 90 de zile...off...e cam nasol am masina de 1 luna...nici nu ne-am imprietenit prea bine si acu...Asta e. SA STATI DEPARTE DE VOLAN CAND BETI CEVA, ASTA E PRIMU MEU SFAT! (CA LA MASINI NU PREA MA PRICEP MOMENTAN)
              subscriu nu numai ca avem acelasi model de masina dar se pare ca avem si acelasi ghinion...sa fie masinile de vina?

              AICI AM UPLOADAT CATEVA POZE:


              Stelian sa pui si u cu broscoiul tau!
              Super faina si a ta...am o intrebare, e reprezinta "jucaria" din poza 8?

              Cat priveste pozele cu al meu...voi pune cu siguranta, inca nu am avut timp sa o scot din garaj (dat fiind ca permisul lipsa ...si va mai dura inca 2 luni...) dar promit ca in prima zi insorita il scot la fotografiat
              Last edited by doktor4carz; 02-06-2008, 11:17 AM.

              Comment


              • #22
                Salutare. In sfarsit gasesc vreo 2 "fratiori" sau 2 "surori".
                Sunt un posesor de MB C 230 , fericit de el pana la ultimele striatii ale caucicurilor.
                197 HP, 1800 cm, comanda-n console, navigatie, tv-tunner, si multe alte facilitati, si butonase care imi transforma bordul intr-un mic "avion personal".
                Cand te gandesti ca apasand pedala de acceleratie urca acul pana dupa 230km/h, deja ma gandesc ca daca m-as duce pe aeroportul Baneasa, o sa pot sa il incadrez perfect intr-un avion ,cata de decolare.
                Sper sa aveti multe satisfactii cu "iubitele" voastre.

                Comment


                • #23
                  BUN VENIT !!! si uite asa incet incet ne adunam Personal ma simt bine stiind ca mai sunt si altii care au aceiasi impresie despre modelul in cauza.
                  O nedumerire am...motor de 1800 cu 197HP? al meu e de 2300 si... Cumva ai modchip pe dansul?

                  toate cele bune,

                  stelian

                  Comment


                  • #24
                    Salut baietzi, ce mai fac ale voastre coupe-uri?
                    Stelian soryy ca nu ti-am raspuns mai devreme dar am fost busy...

                    Super faina si a ta...am o intrebare, e reprezinta "jucaria" din poza 8?

                    Acela e un condensator....care ma ajuta sa nu mi se termine bateria)
                    dupa ce i-am pus muzik a doua zi mi sa dus bateria...si sincer m-am speriat ca nu-mi mai pornea masina....am crezut ca e altceva... in fine am pus baterie noua 550 RON ultimu tip de VARTA au zi ca e cea mai buna.. in fine si am pus si condensatoru acela ca sa nu se duca si bateria asta!


                    Vad ca mai aparut un baiat, Salut si Wellcome!

                    Stelian eu am deschis un nou Thread m-am hotarat sa bag niste bani in ea si sa vad dak se poate face Kompressor!

                    Hai mai repede cu pozele alea)

                    By the way, mi-am aranjat cu un "gabor" sa dau un examen si sa-mi iau carnetu inapoi adik de la 3 luni sa se reduca la o luna prin sustinerea unui examen.

                    Bye bye... sa auzim numai de bine!

                    Comment


                    • #25
                      am si eu sport-coupe 230k din 2002 ...si mi-a dat si mie odata eroare alternatorul pe bord cat si bateria apoi ..am schimbat bateria si vad ca acu e ok ..sper sa nu aiba prob ceva alternatoru



                      1. Insert your key and turn to position 1.
                      2. Press the trip odometer reset button three (3) times.
                      3. The first screen you will see on the MFD is the battery voltage in the following format - UB: 12.0 V
                      4. Press the UP arrow button on the steering wheel.
                      5. You will now see other information such as Software Version, etc. If you turn the key to position 2 you will get a oil reading by QTS and other info will appear.
                      6. If you want to put the car into DYNO mode which will disable ESP and BAS, leave the key in position 1 and hit the up arrow until you see the screen that says "ESP Dynamometer Test".
                      7. At this screen use your + or - steering wheel button to turn this mode ON.
                      8. You will get some malfunctions due to ESP, BAS, etc. being off, but this is not a problem and they will go away once you disable the DYNO mode.
                      9. You can start you car now to DYNO it without all the electronic wizardry getting in the way.
                      CAUTION: DO NOT DRIVE LIKE THIS OR BAD THINGS MAY HAPPEN. ESP, BAS, ABS are desirable when driving
                      10. To exit out of DYNO mode, simply turn your car off then back on and it will reset to normal.



                      am dat si eu acu peste asta SI NU POT SA TREC DE PASUL 1 ! explicati-mi si mie va rog pe romaneste cum si cat sa apas pe butonul ala de reset ca nu pot sa ajung in meniul cu battery voltage ...
                      Last edited by maxu; 03-04-2008, 22:15 PM.
                      Haine si Ceasuri de firma 100% autentice

                      Comment


                      • #26
                        salut, incearca sa cauti pe youtube ceva de genul "dyno mode w203" ar trebui sa gasesti un filmulet in care un nene iti arata pas cu pas ce anume si cum procedeaza

                        toate cele bune,

                        stelian

                        Comment


                        • #27
                          am cautat am avzut filmu dar tot nu merge ...chiar nu imi dau seama cum sa fac sa mearga am incercat si la un CLS AMG dar cand apas de 3 ori pe reset cum zice acolo ..in cel mai bun caz se reseteaza kilometrii nici vorba de intrat in vreun meniu
                          Haine si Ceasuri de firma 100% autentice

                          Comment


                          • #28
                            sincer nu stiu ce sa-ti spun...eu am incercat o singura data si culmea, mi-a iesit din prima. Cu prima ocazie voi mai face un test...daca-mi iese la fel de usor ca si prima data iti dau de stire.

                            Comment


                            • #29
                              sall all si scuze ca ma bag in discutie chear daca nare legatura cu ce discutati. Am un w203 din 2004 200CDI si am frana "de mana" la piciare in stanga sub forma de o pedala mai mica, problema mea este: frana "de mana" la acest model de masina pe ce roti actioneaza cele din fatza sau, clasic, pe cele din spate??? iar frana de picior actioneaza pe toate cela 4 roti sau cele din fatza sau poate cele din spate??? help pls
                              Lasati emblemele in pace!!!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Prodigu View Post
                                sall all si scuze ca ma bag in discutie chear daca nare legatura cu ce discutati. Am un w203 din 2004 200CDI si am frana "de mana" la piciare in stanga sub forma de o pedala mai mica, problema mea este: frana "de mana" la acest model de masina pe ce roti actioneaza cele din fatza sau, clasic, pe cele din spate??? iar frana de picior actioneaza pe toate cela 4 roti sau cele din fatza sau poate cele din spate??? help pls
                                frana de "mana" actioneaza pe rotile din spate chiar daca tu vezi ca ai etrier cu placute,in interiorul tamburilor ai cate doi saboti pe fiecare roata din spate,cat despre frana de picior(frana de serviciu)actioneaza pe toate cele patru roti.daca mai are cineva alta parere sau ai vre-un model de w203 mai deosebit(sau modificat)atunci imi cer scuze...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF