Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C230 kompressor sport-coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C230 kompressor sport-coupe

    Salut, sunt nou pe acest forum si doresc sa salut toti forumistii si impatimitii de MB.

    Uitandu-ma pe acest forum nu am intalnit nici un mesaj respectiv posesor de sport coupe, dar este posibil sa-mi fi scapat.

    Mi-ar face placere sa schimb pareri sau impresii cu un alt posesor al acestui model si de ce nu...poate si idei privind "imbunatatiri"

    Broscoiul (pentru ca este verde ) meu, este un mb c230 sportcoupe kompressor echipat avantgarde cu kit de exterior de la amg 17" (spoilere/praguri/genti/evacuare), sunroof, piele, cutie tiptronic, 8 airbag, audio bose, command 2.0 (fara tv'tuner), navigatie, etc...

    Voi expune cat de repede voi reusi si poze cu el....

    In special ma intereseaza: Sunt in romania artisti-vopsitori adevarati? Daca da, puteti si recomanda unul? Vreau sa-i aduc cate-va touch'uri in stil nfs....

    toate cele bune,

    Stelian

  • #2
    Esti multumit de performantele ei?Raspunde bine la kickdown?
    Consumul e pe masura performantelor?
    Mercedes-Benz.The technology of seduction.

    Comment


    • #3
      Super multumit. Are doar 42.000 km deci este inca relativ noua chiar in ciuda celor 6 ani vechime. Inca raspunde la comenzi foarte bine, a avut acum cca 4 ani o problema la alternator dar fiind in garantie a fost inlocuit...in rest benzina din belsug si 2 schimburi de ulei plus placute frane pe spate.
      Ultima oara cand m-am uitat la statistica de consum, indica la o medie de 36 km/h o medie 11l/100km. La instant e drept ca am prins'o la furat cu 43l/100 km...cei drept in plin kickdown. Singura problema este ca nu am reusit sa fac un burn-out, chiar si cu esp dezactivat...sigur este o smecherie pe care nu i-am descoperit-o eu. Vazusem pe net ingineri fara nume care ofereau drept solutie frana de mana trecuta pe fata...dar mie nu-mi surade Sunt prea multumit de ea ca sa o batjocoresc cu tot felul de trasnai.

      Comment


      • #4
        Nu te sfatuiesc la burnout.
        Eu am mai facut putin,dar pe zapada,insa nu-l tineam mult si eliberam frana si ma invarteam.
        Cu ESP dezactivat printr-o singura apasare de buton(W203 si W211).
        Mercedes-Benz.The technology of seduction.

        Comment


        • #5
          Cutia este automatica (tiptronic 5 trepte)...deci faza cu frana apasata...nu tine. Plecare cu un pic de scartaiala....mai reuseste (depinde de starea asfaltului sau noroiului unde incerc) asta chiar si cu ESP dezactivat.
          Probabil de asta m-am si atasat de ea...e mult prea stabila indiferent de conditiile in care incerc sa-mi bat joc de dansa

          Comment


          • #6
            Pai si ale mele tot tiptronik sunt,ambele si merge treaba numai cu frana apasata,altfel,nu vad cum.
            Mercedes-Benz.The technology of seduction.

            Comment


            • #7
              ups...scuze daca spun vre-o prostie, poate ma corectati daca gresesc, dar cutie automata presupune pedala ambreiaj lipsa, iar cuplarea decuplarea ambreiajului apare o data cu turarea/subturarea motorului. Corect? In acest caz, daca mentii frana apasata si accelerezi, nu are impact negativ asupra ambreiajului hidramat? In manual scrie mare si in mod repetat...."ATENTIE nu actionati simultan FRANA si Pedala de acceleratie! poate duce la defectarea cutiei de viteze sau a ambreiajului". Personal am luat de buna aceaste atentionari, plus inaintea acestui mb am avut o mazda 929 tot hidramata...si la aceea reusisem din nefericire sa-i plesnesc ambreiajul tocmai prin aceste manevre "neinspirate"....
              repet, scuze daca gresesc....

              Comment


              • #8
                Bineinteles ca are un impact negativ.Este foarte corect ce ai spus.Si nu are impact negativ numai asupra ''ambreiajului'' si cutiei,ci si asupra planetarelor,franelor,cardanului,toate fortele sunt mai accentuate...
                Insa noi vorbeam mai sus ca se poate face burnout si atat,nu ca ar fi si ceva recomandat...
                Mercedes-Benz.The technology of seduction.

                Comment


                • #9
                  corect, deci burnout intra in categoria "faceti pe riscul vostru" si nu se recomanda a fi facuta pe masinile hidramate
                  multam fain pentru detalii....cu siguranta burnout nu voi face decat pe pietris (daca mai este burnout)

                  Comment


                  • #10
                    Nu este recomandat nici la cele manuale.
                    Eu mai fac pe zapada(daca se poate numi burnout) si eliberez frana repede ca sa ma invart.Cam atat,pe asfalt sau alte suprafete dure nu fac asa ceva.
                    Mercedes-Benz.The technology of seduction.

                    Comment


                    • #11
                      pai ar trebui sa fie mai simplu la automata...ca nu mai tii ambreiaj,unu pe frana..unu pe acceleratie...
                      | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                      Comment


                      • #12
                        este mai simplu dar complet nerecomandat! Putem spune "simplu nu inseamna si eficient sau cu efectul dorit", sa nu mai pomenim de costurile in cazul unei defectiuni pentru un ambreiaj. Daca cel manual are un cost relativ "normal" , normalitatea unuia hidramat stiu ca sare de 1000 euro

                        Comment


                        • #13
                          Uraaaaaaaaaa....zilele trecute am dat peste asta:
                          1. Insert your key and turn to position 1.
                          2. Press the trip odometer reset button three (3) times.
                          3. The first screen you will see on the MFD is the battery voltage in the following format - UB: 12.0 V
                          4. Press the UP arrow button on the steering wheel.
                          5. You will now see other information such as Software Version, etc. If you turn the key to position 2 you will get a oil reading by QTS and other info will appear.
                          6. If you want to put the car into DYNO mode which will disable ESP and BAS, leave the key in position 1 and hit the up arrow until you see the screen that says "ESP Dynamometer Test".
                          7. At this screen use your + or - steering wheel button to turn this mode ON.
                          8. You will get some malfunctions due to ESP, BAS, etc. being off, but this is not a problem and they will go away once you disable the DYNO mode.
                          9. You can start you car now to DYNO it without all the electronic wizardry getting in the way.
                          CAUTION: DO NOT DRIVE LIKE THIS OR BAD THINGS MAY HAPPEN. ESP, BAS, ABS are desirable when driving
                          10. To exit out of DYNO mode, simply turn your car off then back on and it will reset to normal.
                          Nu pot spune ca a fost burnout...dar cu siguranta rotile au "scartit" ca la carte

                          A mai incercat careva?

                          Comment


                          • #14
                            sal
                            E prima oara cand intru pe forum.
                            Mi-am luat si eu un C180 sport coupe acu o luna
                            1998cc,129hp,2002,tiptronic,full oprion...piele,navi...
                            L-am luat de la un francez care la rulat in tara 2 luni, are 127000km, arata si merge impecabil, am dat 12,000euro, dupa ce am facut Autotest2000 si Test Mercedes reprezentanta!
                            Poate ma ajutati si pe mine sa inteleg care este diferenta dintre una cu Kompresor si un fara, am observat ca la modelul meu e diferenta de 14hp a mea are 129 si varianta K are 143!

                            Si ash vrea sa-i maresc HP, ma gandesc la: tobe, filtru de aer, bujii, poate scot 10hp de aici.
                            Dar poate pot sa scot ma mult, fara sa stric masina...
                            Dupa cum observati nu prea ma pricep, poate i-mi dati niste idei.
                            Mesi mult
                            Last edited by doktor4carz; 02-03-2008, 11:09 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Diferenta "vizibila" intre cele cu si fara este prezenta unui corp de legatura intre evacuare si admisie. In general treaba kompressorului este sa supra'alimenteze/preluand gaze din evacuare.Avantajele lui sunt evidente ...numar de cp marit si functie de capacitatea motorului si stilul de condus consumurile celor doua modele aproape ca pot fi incomparabile....respectiv nu aduce neaparat si un consum marit de benzina...decat daca "ii ceri" sa consume.
                              Eu de exemplu am tobe "amg",filtrele sunt MB deci calitatea lor este incontestabila insa nu stiu daca asta mi-a si adus un aport de cp...sincer n-am idee, asa a iesit din fabrica masina si nu scrie nicaieri ca are mai mult de 192cp precum zice in standard.
                              Din punctul meu de vedere ...la filtrele de aer/tobe de evacuare cativa cp in plus ii atingi cand : la absortie filtrul de aer nu opune aceeasi rezistenta (aerul circula ff usor) deci nu se recomanda, iar tobele rolul lor este sa atenueze bubuiturile. Imagineaza-ti un "labirint" prin care circula aerul fara o intampina vreo greutate....Solutiile sport pentru evacuare constau in reducerea acestui labirint catre un minim dar va creste automat si nivelul de gaze ne'arse dar in special si zgomotul.
                              Personal cautand solutii de tuning nu am gasit nimic care sa-mi inspire atat incredere cat si date suficient de multe date incat sa ma convinga ca merita incercat....
                              toate cele bune,

                              stelian

                              PS: ma bucur nespus ca nu sunt singurul cu coupe din forum wellcome!!

                              si inca ceva sport_coupe08 ......SA AI MULTI MULTI KM cu ea si fara evenimente rutiere.
                              Last edited by doktor4carz; 02-03-2008, 11:10 AM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF