Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C230 kompressor sport-coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    corect,DAR este consum instant,un taximetrist cu o skoda octavia 2 mi-a aratat instant de 99,calculator de 2 lei,iar eu la 230 I-am dar 45%,instant,imi retrag cuvintele,dar clio sport e chiar f rapid si f stabil,prefer mercedesul,nu Clio cu bord de taxiu,v-am salutat si respect pt mercedes

    Comment


    • #47
      cand am afirmat mi-a luat 30% am mizat pe urmatorul test:
      1) motor oprit, facut reset la km
      2) pornit motor (in prealabil bine incalzit)
      3) kickdown si mentinut pentru aprox 1 km. Tras pe dreapta, si surpriza, in bord media fu de 30l/100km deci nu vorbeam de instant. Coasca daca ii ceri...papa multa benzinica, dar merita fiecare ml de gaz ce arde

      toate cele bune,

      stelian

      Comment


      • #48
        Eu am un c230 k 197 cai si ii dau dreptate lui dstelian merita fiecare gram de benzina ars a mea are 6 trepte iar viteza maxina limitata 250km o prinde in viteza a5a la vreo 3000 rpm,kickdownul e fantastic stabilitate ireprosabila,calitate a materialelor fantastica,iar daca dispui si de cateva sute de euro poti duce masina la 260 cai lejer(alta fulie+curea la kompressor+cip) deci cel din clio poate sa.si scoata capota,aripile eventual scaunele si bordul ca sa ctea la lungimea unui tir in spatele tau.....asa ca treaba cum ca 2 tipuri de masini exista....mercedes si altele se confirma.....va pupa nenea
        Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

        Comment


        • #49
          Originally posted by steen View Post
          buna remarca cu kompresorul ,dar omul mai zice ca acest
          kompresor ar prelua gazele din evacuare....!!! sa fie oare asa ...?nu e logic...?
          vorba mea :
          frunza verde si-o cicoare ,
          gaze din evacuare,
          kompresorul nu prea vrea,
          ia mai da-l in puskha mea..
          ce e dupa el..!!!
          steen
          Compresorul este invartit de curea, turbina este invartita de gazele de evacuare.
          p.s. frumoase masini
          MB 180C Sport Coupe W203

          Comment


          • #50
            Originally posted by mabif2000 View Post
            strigator la cer e incultura ta in materie de masini,clio sport bate orice mb c clase,iar Clio sport v6 bate c55 amg,nu am spus ca are confortul,tinuta de drum a unui mercedes niciodata,DAR performante inclusiv pe circuit nu discuta clio sport cu c230 kompressor,tu ai dat atatia bani ptk ai vrut,nu pt performante deosebite,sunt tigani care isi iau mertz disel si baga benzina obisnuiti de la fosta Dacia,Clio sport 6.8 suta c230 k 8.0,scuze ptk am luat datele din manualele ambelor modele
            Clio sport ? ce-i asta? e masina ? face si renault masini ? Daca are motor si roti nu inseamna ca este masina mane..... condu un merc si realizeaza atunci.
            MB 180C Sport Coupe W203

            Comment


            • #51
              RESPECT!!! air_catalin......Mercedesurile nu se produc astfel (vezi link).....ci cu cap si dorinta de a fi ce cei mai buni....mama hai ca deja am inceput sa filosofez.

              Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

              Comment


              • #52
                consum prea mare

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF