Noi discutăm aici pe un forum de discuții, nu de specialiști, unde cineva întreabă și ei răspund.
Specialiștii, chiar dacă sunt printre noi, nu dezvăluie ”secretele” pentru că își protejează afacerea, ori au contracte de confidențialitate cu angajatorii lor.
Academic vorbind, prin discuții noi facem inginerie inversă, încercând să înțelegem cum funcționează, respectiv, de ce nu funcționează niște ansambluri inginerești. Neacademic vorbind, ne dăm cu părerea, cum spui tu...
Vezi, eu nu doar că nu te contrazic, chiar te aprob deschis, iar tu continui să fii arțăgos...
Ca să continui acum datul cu părerea...
Dacă am ajuns cel puțin doi la aceeași concluzie, înseamnă că ea trebuie să fie adevărată: ura!
Valva 170 nu este pe canistră. Știu că este puțin probabil ca sistemele astea (europene) să aibă electrovalvule PE canistră (la propriu). Speram doar să fie cineva aici, capabil să confirme.
Privind întreaga schemă, nu doar pe jumătate, observ că din ea lipsește furtunul dintre supapa de pe filtrul de combustibil și canistră - furtun care se vede în pozele de la #52 și #53 intrând lateral, lângă cel de ventilare a rezervorului.
Sunt convins că toți de pe aici știu deja că el are rolul de a compensa presiunea de la ieșirea pompei cu presiunea din rezervor, dar spun asta doar așa, ca să fac discuții. Deasemenea, toți au tras concluzia că sistemul a fost prevăzut cu acest mecanism pentru ca rezervorul să poată menține o anumită presiune - semnificativă, din moment ce trebuie să fie compensată.
Pentru a menține o presiune mai mare decât cea atmosferică, este nevoie de o supapă. Ea nu poate fi cea cu numărul 320, pentru că este pe furtun, înainte de cuplarea canistrei cu filtrul, deci nu s-ar mai face compensarea. Supapa de presiune trebuie să fie pe canistră. Piesa 320 este probabil o supapă de blocare a combustibilului lichid în drumul său spre canistră, în cazul umplerii exagerate a rezervorului - de aceea și permite aerului să treacă în ambele sensuri: ea nu permite trecerea lichidului, pentru a proteja canistra.
Dacă regulat umpleți exagerat rezervorul, în cele din urmă suficient combustibil lichid va ajunge în canistră și va afecta carbonul activ și capacitatea ei de a ventila rezervorul.
Specialiștii, chiar dacă sunt printre noi, nu dezvăluie ”secretele” pentru că își protejează afacerea, ori au contracte de confidențialitate cu angajatorii lor.
Academic vorbind, prin discuții noi facem inginerie inversă, încercând să înțelegem cum funcționează, respectiv, de ce nu funcționează niște ansambluri inginerești. Neacademic vorbind, ne dăm cu părerea, cum spui tu...
Vezi, eu nu doar că nu te contrazic, chiar te aprob deschis, iar tu continui să fii arțăgos...
Ca să continui acum datul cu părerea...
Dacă am ajuns cel puțin doi la aceeași concluzie, înseamnă că ea trebuie să fie adevărată: ura!
Valva 170 nu este pe canistră. Știu că este puțin probabil ca sistemele astea (europene) să aibă electrovalvule PE canistră (la propriu). Speram doar să fie cineva aici, capabil să confirme.
Privind întreaga schemă, nu doar pe jumătate, observ că din ea lipsește furtunul dintre supapa de pe filtrul de combustibil și canistră - furtun care se vede în pozele de la #52 și #53 intrând lateral, lângă cel de ventilare a rezervorului.
Sunt convins că toți de pe aici știu deja că el are rolul de a compensa presiunea de la ieșirea pompei cu presiunea din rezervor, dar spun asta doar așa, ca să fac discuții. Deasemenea, toți au tras concluzia că sistemul a fost prevăzut cu acest mecanism pentru ca rezervorul să poată menține o anumită presiune - semnificativă, din moment ce trebuie să fie compensată.
Pentru a menține o presiune mai mare decât cea atmosferică, este nevoie de o supapă. Ea nu poate fi cea cu numărul 320, pentru că este pe furtun, înainte de cuplarea canistrei cu filtrul, deci nu s-ar mai face compensarea. Supapa de presiune trebuie să fie pe canistră. Piesa 320 este probabil o supapă de blocare a combustibilului lichid în drumul său spre canistră, în cazul umplerii exagerate a rezervorului - de aceea și permite aerului să treacă în ambele sensuri: ea nu permite trecerea lichidului, pentru a proteja canistra.
Dacă regulat umpleți exagerat rezervorul, în cele din urmă suficient combustibil lichid va ajunge în canistră și va afecta carbonul activ și capacitatea ei de a ventila rezervorul.
Comment