Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiune in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu ai pentru ce sa-ti faci griji. Nu crea probleme acolo unde nu sunt. Vidul sau presiunea sunt normale. Pune garnitura inapoi ca dai voie benzinei sa se evapore astfel.
    Sau, daca vrei neaparat sa faci ceva, da rezervorul jos si verifica daca ai supapa cu nr.320.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Merci de raspuns
      Cred ca probleme deja sunt acolo... Am alimentat, am parcurs 170 km, si apoi am fost la mecanic sa schimb filtru de benzina, dupa ce a dat jos scutul de plastic, mecanicul imi zice ca am rezervorul deformat. Bun. Dupa ce desface filtrul vechi, rezervoul a reveniti la forma initiala! Deci clar e o problema.
      Se face vid in rezervor.
      Am sa caut acea supapa.
      O seara buna!

      Comment


      • #33
        Inca ceva, am un consum de 8 la suta in afara, la mers lejer , max 90-100km/H , mi se pare cam mare!

        Comment


        • #34
          Consumul depinde foarte mult de statia de la care alimentati In 2015 inca se mai fura la pompa, si nu putin, chiar si la Petrom. Ultimele 3 plinuri le-am facut de la Petrom. Penultimele doua, de la Petrom Gaesti, au fost de 48 litrii. Ultimul, de la Petrom Titu, 53 litrii. O mica diferenta de doar 11%, suficient cat sa-mi dea un consum de 7,2% in loc de 6,4% cat am avut inainte. Astept sa fac iar plinul de la primul Petrom, sa ma conving ca nu gresesc cu presupunerile.

          Comment


          • #35
            Originally posted by sebiA140 View Post
            Merci de raspuns
            Cred ca probleme deja sunt acolo... Am alimentat, am parcurs 170 km, si apoi am fost la mecanic sa schimb filtru de benzina, dupa ce a dat jos scutul de plastic, mecanicul imi zice ca am rezervorul deformat. Bun. Dupa ce desface filtrul vechi, rezervoul a reveniti la forma initiala! Deci clar e o problema.
            Se face vid in rezervor.
            Am sa caut acea supapa.
            O seara buna!
            Daca nu gasesti supapa ca in figura atasata mai sus, adica langa filtrul de carbon activ, o gasesti pe furtun , la iesire din pompa. Daca vidul e asa mare incat sa deformeze rezervorul, supapa lipseste cu siguranta.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36
              Supapa costa 180 lei
              Maine am programare la mecanic.

              Comment


              • #37
                Buna ziua
                Am fost la mecanic, si am gasit valva respectiva, dar poti atat sa sufli prin ea cat si sa tragi aer prin ea!
                Deci, ori e stricata, ori Nu e supapa, ci doar un simplu filtru.
                sufland prin valva respectiva am observat ca se umfla rezervorul, cu toate ca busonul nu era infiletat.
                Nu stiu cum functioneaza..

                Comment


                • #38
                  Tocmai, supapa functioneaza CORECT!!! Asta-i rolul ei, sa functioneze in ambele sensuri. Daca exista presiune in rezervor, o va elibera prin "charcoal canister". Daca se face vid, va absorbi,prin acelasi filtru(charcoal canister) aer atmosferic. "Cantitatea" de vid sau de presiune este data de cat de mult tine supapa din interiorul valvei.
                  Atat timp cat comunica cu rezervorul, e ok. Problema e in alta parte si sincer nu vad de ce rezervorul n-ar comunica direct cu gatul de umplere.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Revervorul comunica cu gatul de umplere prin intermediul unui furtun gros de circa 4 cm si lung de vreo 15 cm, dupa ce am suflat prin valva aia, se simtea presiunea acumulata in acest furtun.
                    Nu stiu unde sa mai investighez.
                    Mecanicul mi a zis ca pe El il depaseste problema.

                    Comment


                    • #40
                      Daca ma poti ajuta cu alte idei, Chiar te rog.

                      Comment


                      • #41
                        Si eu am sesizat ca e o presiune in rezervor. La fiecare alimentare se aude un "fas" cand deschid busonul. Nu m-am impacientat si nici n-am de gand sa-i "caut in fund", ca are ea destule alte bube, nu-i mai trebe si asta.
                        proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                        Comment


                        • #42
                          Salutare, si la mine e la fel... se aude fasul, nu ma deranjeaza!!
                          Last edited by Zeus; 04-07-2015, 20:14 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Ok, se aude fasul, dar la mine e acompaniat de paraitul( poc,poc,poc,poc..) facut de rezervor care incearca sa revina la forma sa initiala, practic trage aerul in el..
                            Zilele astea Nu prea am timp dar in curand ma voi ocupa de el.

                            Comment


                            • #44
                              Buna ziua!
                              Nu am reusit sa rezolv problema cu vidul din rezervor.
                              Am parcurs 500km farà oprire si cand am alimentat a intrat cu 15 litri mai putina benzina.
                              Am ridicat pe elevator si ma desfacut scutul si se vedea clar cum rezervorul sete "supt" , strans spre interior.
                              Clar Ceva Nu e in regula!
                              Poate a mai patit cineva la fel ca mine?

                              Comment


                              • #45
                                De Ceva vreme ma scos garnitura de la busonul de la rezervor si in acest fel Nu se mai face vid insa a aparut o alta problema: dimineata porneste greu, tot la prima cheie dar cu socuri, cu "turbulente" ca si cum S-ar dezamorsa instalatia de alimentare peste noapte.
                                In 2-3secunde revine fluxul de benzina si merge bine.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF