Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiune in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare, de curand am cumparat un a class 190 an de fabricatie 2000, ma lovesc si eu cu problema vidului in rezervorul de benzina , cand deschid busonul de alimentare combustibil fasie de te sperii dupa care urmeaza trosnituri ale rezervorului de benzina care revine in starea originala.
    Am citit cele scrise de Laur dar si de ceilanti care se lovesc de aceasta problema, am urmat pasii respectivi pentru a face un control asupra valvei 320 pentru ca doream sa schimb si filtrul de benzina , stupoare eu nu valva 320 lipseste in totalitate.
    E normal? stie cineva daca la A190 este normal sa lipseasca aceasta valva?
    Azi daca timpul imi permite am sa fac un test pentru valva 170, inteleg din experienta voastra ca poate fi si ea vinovata pentru vid/presiune si deformarea rezervorului.
    Am facut si acel test care cred ca Laur la mentionat, am scos furtunul care trebuia sa contina valva 320 si am suflat in el si imediat a inceput sa se auda zgomot in rezervor parca se umfla si daca scot busonul de la rezervor fasie si revine rezervorul in starea reala.
    Am pornit motorul cu furtunul care trebuia sa contina valva 320 scos din filtrul de carbune si nu mai scoate zgomote rezervorul si nici presiune sau vid nu mai are, daca re-conectez acel furtun si pornesc motorul chiar si 10 secunde si desfac busonul de la rezervor se lasa cu de toate, te cam sperii .
    Sper ca imi poate explica cineva daca este normala lipsa valvei 320 sau cineva a umblat acolo probabil a scos valva din circuit.
    STIMA

    Comment


    • Salutare. Ce anume vrei sa faci cu valva 170?
      W168 or nothing!

      Comment


      • Originally posted by adryansok View Post
        Salutare, de curand am cumparat un a class 190 an de fabricatie 2000, ma lovesc si eu cu problema vidului in rezervorul de benzina , cand deschid busonul de alimentare combustibil fasie de te sperii dupa care urmeaza trosnituri ale rezervorului de benzina care revine in starea originala.
        Am citit cele scrise de Laur dar si de ceilanti care se lovesc de aceasta problema, am urmat pasii respectivi pentru a face un control asupra valvei 320 pentru ca doream sa schimb si filtrul de benzina , stupoare eu nu valva 320 lipseste in totalitate.
        E normal? stie cineva daca la A190 este normal sa lipseasca aceasta valva?
        Azi daca timpul imi permite am sa fac un test pentru valva 170, inteleg din experienta voastra ca poate fi si ea vinovata pentru vid/presiune si deformarea rezervorului.
        Am facut si acel test care cred ca Laur la mentionat, am scos furtunul care trebuia sa contina valva 320 si am suflat in el si imediat a inceput sa se auda zgomot in rezervor parca se umfla si daca scot busonul de la rezervor fasie si revine rezervorul in starea reala.
        Am pornit motorul cu furtunul care trebuia sa contina valva 320 scos din filtrul de carbune si nu mai scoate zgomote rezervorul si nici presiune sau vid nu mai are, daca re-conectez acel furtun si pornesc motorul chiar si 10 secunde si desfac busonul de la rezervor se lasa cu de toate, te cam sperii .
        Sper ca imi poate explica cineva daca este normala lipsa valvei 320 sau cineva a umblat acolo probabil a scos valva din circuit.
        STIMA
        Salut!
        Supapa 320 are rol in a mentine un echilibru in rezervor, nici prea multa presiune, nici prea mult vid. Presiune apare in special vara, din cauza caldurii si a vaporilor de benzina. Vid apare din cauza pompei de benzina care absoarbe lichidul. Echilibrul este mentinut de supapa 320 care elibereaza presiunea prin canistra de vapori sau absoarbe aer prin aceeasi canistra. Nu este normal sa lipseasca acea supapa. A140, A140(1598 cmc), A 160, A 190...toate au aceeasi constructie.
        Pe topic este o diagrama de legaturi si ceva poze ale colegilor, verifica daca nu cumva legaturile la canistra sunt facute gresit.Sau poate canistra e infundata...
        Legat de valva de purjare(170), are o functionare ciclica.O poti verifica daca ramane deschisa si admisia "suge" prin ea non-stop.
        Toate cele bune!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • Salut cezarkage, doresc sa testez daca valva 170 devine activa cand se aplica tensiune asupra pinilor de alimentare pe care o detine.

          Salut Laur, Multumesc pentru raspuns si pentru confirmare asupra supapei 320 care trebuie sa existe in circuit, azi soarele a reaparut pe cer si o sa pot sa lucrez la ea, defapt am sa scot canistra pentru a putea face o verificare in sensul de a afla daca este infundata.
          Ai ideie de unde pot cumpara aceasta supapa care la mine lipseste?
          Stima.

          Comment


          • In principiu cred ca nici nu umblam acolo daca nu eram obligat sa schimb filtrul de benzina ,atunci am observat ca lipseste, eu am probleme cu pornirea dupa un timp de stationare, daca sta mai mult de 12 ore nu mai porneste la prima chie , porneste dupa 4 sau 5 chei.

            Am testat presiunea in rampa si am 3.5 , am desfacut debitmetrul si stupoare era modificat,avea lipite acele rezistente de 18k pe pinii modulului care pleaca din calculator, am cumparat un calculator functional si testat , am luat modulul Termic cu cod vdo93084001 din el si la-m lipit/montat pe calculatorul meu, tot la fel , porneste greu daca a stat mai mult de 12 ore, apoi porneste perfect, inainte de a monta modulul de debitmetru sau Termic cum scrie pe el cu cod vdo93084001 am verificat si starea senzorilor care erau in stare perfecta , stiam ca sunt ok insa am vrut sa masor rezistenta lor la rece din curiozitate.
            Nu am fost cu ea la tester, nu cunosc inca pe nimeni in bucuresti care sa detina un tester star si sa cunoasca ce trebuie sa inteleaga din codurile de eroare posibile, probabil ca o sa-mi cumpar eu un tester star si imi bat capul cu el.

            Dupa intamplarea cu pornirea grea am trecut la schimbarea filtrului de benzina ,atunci am descoperit ca e lipsa supapa 320, cam asta este povestea.

            STIMA

            Comment


            • Salut, testat azi filtru carbune, este functional, testat supapa 170 perfect functionala, consider ca face presiune in rezervor din motiv ca lipseste valva 320. Banuiesc ca asa va sta anul acesta.
              Cat despre pornirea grea la rece nu am cuvinte, o las asa, nu stiu ce pot sa mai fac.
              Stima.

              Comment


              • Originally posted by adryansok View Post
                testat supapa 170 perfect functionala
                Ai verificat daca fara tensiune aplicata pe 170 trece aerul prin electrovalva? De asemenea verifica daca furtunul de la electrovalva pana la admisie nu are scapari astfel motorul trage aer fals... Asta ca o posibila cauza a pornirii greoaie...
                Last edited by cezarkage; 10-03-2018, 07:53 AM.
                W168 or nothing!

                Comment


                • Originally posted by cezarkage View Post
                  Ai verificat daca fara tensiune aplicata pe 170 trece aerul prin electrovalva? De asemenea verifica daca furtunul de la electrovalva pana la admisie nu are scapari astfel motorul trage aer fals... Asta ca o posibila cauza a pornirii greoaie...
                  Salut, asta a fost simplu de verificat, fara tensiune e complect inchisa.
                  Nu trage aer fals , am verificat , cred ca am verificat cam tot insa in mod sigur imi scapa ceva de verificat asta e clar.
                  STIMA.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF