Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Poate ma ajuta cineva cu o idee!
    Aaa, daca pun garnitura la locul ei pe buson, porneste bine dimineata, dar am de a face cu vidul in rezervor

    Comment


    • #47
      Salut!
      Pe pompa de benzina sunt trei stuturi de racordare, la care sunt legate trei furtune. Uite diagrama:
      Verifica daca supapa e pusa pe furtunul care trebuie!
      Mai poti face o proba, dar doar dupa ce te-ai asigurat ca supapa respectiva e montata corect: scoate furtunul de ventilare(al treilea, cel pe care e pusa valva) direct din charcoal canister si las-l neconectat. Vezi ce se intampla!!
      Uite, mai ai si aici ceva info.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #48
        Merci pt raspuns
        dar din cate pare e pusa bine supapa
        incerc sa incarc o foto

        Comment


        • #49
          Nu reusesc sa atasez fotografia

          Comment


          • #50
            Go advanced, additional options-manage attachments, alegi fisierul-upload. Cam asta e procedura!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #51
              Merci de info
              Dar eu scriu de pe o tableta si Nu mi permite

              Comment


              • #52
                Foto cu supapa
                Attached Files

                Comment


                • #53
                  In prima foto, am scos eu futunasul cu supa de pe canistra.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Scuze furtunasul

                    Comment


                    • #55
                      Colegul Laur a atasat plansa corecta.
                      In mod normal, dupa ce motorul a functionat, in rezervor trebuie sa existe vid. Vidul se datoreaza faptului ca valva 170 se tot deschide pe timpul functionarii motorului. Ea fiind conectata in galeria de admisie (dupa clapeta de acceleratie) trage toti vaporii din rezervor. Valoarea presiunii negative (Vidul) din rezervor va fi egala cu valoarea presiunii din galeria de admisie.
                      Daca masina a stat mai mult timp si motorul nu a fost pornit , vaporii de benzina nu au pe unde sa iasa (pentru ca valva nu se deschide decat electric) deci in rezervor va fi presiune.
                      In ambele cazuri fenomenul este mai accentuat mai ales cand rezervorul este trecut de jumatate.
                      Referitor la pornire daca este scos furtunul: la pornire se deschide valva ca sa aduca vaporii de benzina in galeria de admisie deci pornirea se face cu o atmosfera bogata in vapori de benzina din rezervor. Ea se inchide imediat ce incerci sa dai la cheie pentru a nu trage aer fals si a nu porni.

                      Comment


                      • #56
                        Am inteles ca trebuie sa existe vid, dar nu sa deformeze rezervorul!
                        Ceva nu functioneaza bine, cand deschid busonul la rezervor se aude pocnind rezervorul, care incearca sa traga aer pentru a reveni la forma initiala.

                        Comment


                        • #57
                          Mergi asa, cu furtunul ala scos. Vezi daca mai face vid in asa hal.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #58
                            Poate valva 170 e mereu deschisa, caci dimineata la pornire se tureaza destul de mult motorul pentru 8-10secunde turometrul sta la 2500de turati si apoi Isi revine.

                            Comment


                            • #59
                              Am inteles ca se poate masura supapa respectiva, daca face vid incontinuu inseamna ca e stricata.

                              Comment


                              • #60
                                Poti sa verifici valva sufland prin ea. Daca trece aerul inseamna ca este deschisa. Ea trebuie sa se deschida doar cand este alimentata. O sa pun o poza cu dispositivul facut de mine pentru verificare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF