Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiune in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am pus poza cu dispozitivul. Este simplu, un alimentator de 12v 1,5A, un pushbuton si niste papuci. Cand se apasa butonul supapa se deschide si trece aerul prin ea.
    Clapeta de acceleratie este curata? Valoarea max a vidului este facuta atunci cand motorul este la relanti/frana de motor deoarece clapeta de acceleratie este aproape inchisa. Cand accelerezi deschiderea clapetei face ca depresiunea sa fie mai mica. Murdaria de la Clapeta face ca zona de intrare a aerului sa fie mai mica si de aici si o valoare mai mare a vidului.
    Attached Files

    Comment


    • #62
      Merci frumos de info!
      Clapeta era cam murdara, dar am curatato.
      Dupa 4000 km , am verificato si iar era murdara dar Ceva mai putin.

      Comment


      • #63
        Fa un drum mai lung cu furtunul (cel cu supapa ) scos. Vedem ce se intampla, apoi "sapam" mai adanc.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #64
          Bine, va tin la curent.
          O zi buna!

          Comment


          • #65
            Eu cred că problema ta este la bușonul rezervorului, el având și rol de supapă de vacuum. Probabil, garnitura învechită nu
            mai permite aerului să intre.

            Presiunea (pozitivă) din rezervor este ceva normal: vaporii de benzină generează o presiune specifică, dependentă de
            temperatură. Rezervorul trebuie să fie proiectat să reziste, fiind interzisă eliberarea în atmosferă. Presiunea maximă a
            vaporilor este reglementată prin lege, fiind undeva sub 0,07 bari, din considerente de poluare. Vreau să spun că nu ajunge în
            nici un caz, în rezervor, la 4 bari, cât bagă pompa de combustibil.

            Nu este normal - cred - vacuumul atât de avansat încât să deformeze rezervorul. Vacuumul apare pe măsură ce se consumă
            combustibilul, dar trebuie să existe o supapă de compensare. Eu știu că este pe bușon, dar ar putea fi pe canistra de carbon.

            Sunt multe și diferite sistemele de recuperarea vaporilor. Cele americane au supape acționate electric pe furtunul de la
            rezervor și pe aerisirea de la canistră. Astea europene se pare că nu au - nu am văzut nici o schemă clară: canistra de
            carbon de pe W168 sau W169 are vreun conector electric?

            Mi se pare că la mașinile noastre canistra are doar un stuț deschis la exterior prin care se ventilează liber. Cu toate
            astea, și eu am observat că se acumulează oarece presiune/vacuum în rezervor. Chiar dacă nu mi se pare ceva de speriat, asta
            înseamnă că există și o supapă de presiune pe undeva.
            A good car is nothing without a good garage.
            Mercedes too.

            Comment


            • #66
              Busonul rezervorului are o singura functie, anume: etansarea. N-are rol de vreo supapa.
              Daca citesti discutiile purate pe intreg topicul(nu mai pomenesc de fotografiile si schemele atasate), vei gasi raspuns la toate intrebarile.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #67
                Getablonda nu a citit nimic din ce s-a scris si a venit cu propria ei versiune......eronata.

                Comment


                • #68
                  Atat de interesant ii pare subiectul ...
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #69
                    În primul rând, getablonda e de sex masculin. Deh, ghinion...

                    Înândul al doilea, zic eu că mai bine ar fi să ne concentrăm pe subiect, nu pe frustrări: am dat-o, că și eu am luat-o.

                    Așadar, la subiect!
                    Subiectul mi s-a părut interesant pentru că în urmă cu câteva zile mi s-a blocat pompa de combustibil (nu mai bâzâia când puneam contactul și nici nu a pornit motorul, în consecință). După vreo 10-15 încercări și-a dat drumul.
                    De atunci nu a mai apărut problema, dar încerc să găsesc o explicație, pentru că mă și vedeam atunci cărând tigaia cu rampa tocmai de la mama dracului.

                    Suspectez deci, că vacuumul din rezervor... Nu știu dacă era vacuum în rezervor, pentru că nu m-am gândit să verific atunci. Dar, suspectez.
                    A good car is nothing without a good garage.
                    Mercedes too.

                    Comment


                    • #70
                      Lasa vacuumul, ca nu-ti opreste pompa! Suspecteaza releul, conexiunile si pompa in sine!
                      Referitor la frustrari... le vezi doar tu! S-a discutat doar pe marginea postarii tale. Intre noi fie vorba, toate intrebarile si nedumeririle tale isi gasesc raspunsul in patru pagini de topic!
                      Daca ti-ai ales numele asta, suporta si confuziile(normale si fara alte dedesubturi) din partea colegilor!
                      No offense!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #71
                        Geta......sau ce gen esti...cauta desenul postat de Laur si poate ne luminezi si pe noi pe unde trebuie sa iasa vaporii de benzina, sau cum se face vid...te rog cu argumente tehnice nu cu ......eu cred ..ca nu suntem la biserica. Eu personal qm studiat tot sistemul de alimentare ( pompa filtru, canistra carbon, rampa) si nu mai am lucruri neintelese. Poate gresesc.

                        Comment


                        • #72
                          LauLaur, ai dreptate, ventilarea nu se face prin capacul de la rezervor. M-am uitat la al meu și scrie pe el: ohne lüftung.

                          Mi se pare că acum putem concluziona că se ventilează prin canistră. Și că, dacă nu se ventilează, problema este acolo.

                          Întrebările mele de la #65 erau una: are canistra conector electric?
                          Nu am reușit să-mi dau seama de asta din discuțiile și pozele anterioare.

                          Moisedan, recunosc, folosesc o exprimare ușor popească. N-am fost pe la aceleași școli noi doi - nu putem vorbi la fel.
                          În teoria cu valva 170 nu spui nimic de rolul canistrei de carbon. Furtunul de la valva 170 se conectează la canistră, nu la rezervor.
                          A good car is nothing without a good garage.
                          Mercedes too.

                          Comment


                          • #73
                            [QUOTE= În teoria cu valva 170 nu spui nimic de rolul canistrei de carbon. Furtunul de la valva 170 se conecteazã la canistrã, nu la rezervor.[/QUOTE]

                            Cauta pe net. O sa gasesti toate referintele despre aceasta "canistra". In principiu nu are nevoie de niciun senzor sau altceva electric deoarece nu are ce sa se strice. Dar cum inginerii de la MB sunt mai destepti ca noi... nimic nu e exclus!
                            Spre analogie, aceasta "canistra" face exact ce face pastila de carbune pe care o iei cand esti balonat. In plus mai da drumul la ceva vapori daca ajungi in "pana prostului". Dar nu te baza pe ea ca nu tine mult!
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #74
                              @getablonda
                              Mi se pare că acum putem concluziona că se ventilează prin canistră. Și că, dacă nu se ventilează, problema este acolo.
                              Ma bucur ca ai ajuns la aceeasi concluzie cu noi.
                              Întrebările mele de la #65 erau una: are canistra conector electric?
                              Da, are! E vorba de valva 170 , actionata electric de catre ECU.
                              În teoria cu valva 170 nu spui nimic de rolul canistrei de carbon
                              Iti spun eu! Este, practic, un filtru de carbon activ care absoarbe vaporii de benzina.
                              Furtunul de la valva 170 se conectează la canistră, nu la rezervor
                              Daca priveai schema intreaga, nu doar pe jumatate, observai ca din capatul opus al canistrei pleaca spre rezervor furtunul de ventilare, pe care e montata supapa de ventilare 320.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #75
                                Bravo Laur. Ai explicat tu in locul meu. Canistra se leaga la rezervor si vaporii sunt extrasi prin valva 170.
                                Se pare ca e mai usor sa dai cu parerea decat sa intelegi o schema.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF